5 факторів, які ви могли випустити з уваги при просуванні в соцмережах

Не секрет, що Instagram, останнім часом, став чудовим місцем, де можна активно розвивати свій бізнес. Деякі власники бізнесу розглядають його, якщо щось, на кшталт інтернет-магазину. Сперечатись не будемо, адже даний інструмент продає досить добре.

Хоча, з іншого боку, серйозний бізнес залучає соціальні мережі безпосередньо для представлення свого бренду користувачам. Чим більше підписників слідкують за сторінками бренду в соціальних мережах, тим більша пізнаваність бренду, що дозволяє отримати вірність користувачів та збільшення продаж.

Але і тут не обходиться без реклами продукту чи постингу інформації про нього на сторінці. Сьогодні ми відкриваємо вам декілька секретів, і розкажемо про те, як ваш бренд може продавати себе через Instagram. Так, ми знаємо, що у вас вже є персональний SMM-щик, який займається постингом та підтримує в порядку ваші соцмережі. Але чи ви бачите результат та прихід і лояльність користувачів саме вашого бренду?

Є моменти, які ваш СММ міг упустити з виду. І наші спеціалісти з маркетингу у WebTune готові поділитись із вами WebTune тим , що знають вони, та тим, що дозволило нашим клієнтам підвищити ефективність продаж через соціалки.

Розсилка — це не тільки email

Так, розсилки для користувачів можна робити не тільки за допомогою електронної пошти. Для цього існує така функція, як Instagram Direct. Як це все виглядає:

  • підписнику приходить пуш-повідомлення з текстом, що невідомий акаунт хоче надіслати йому повідомлення;
  • підписник заходить в Direct (приватні повідомлення), і бачить непрочитане повідомлення;
  • це повідомлення і є та розсилка, яку ви надіслали.

Поради та рекомендації

Якщо ви обрали даний метод для роботи, рекомендуємо правильно вибрати цільову аудиторію.
Вибір здійснюється за допомогою так званого процесу фільтрації. Принцип досить легкий:

  • створюєте список конкурентів та потенційної ЦА;
  • фільтруєте по геолокації, статі, кількості підписників, активності, кількості постів;
  • чистимо ботів;
  • вуаля — вибірка ЦА готова.

Створення оферу — процес недовгий. Але тут також потрібно зробити все правильно. Не варто писати довгих текстів, ви повинні донести до підписника суть, тому пишемо чітко, конкретно, лаконічно.

Якщо ви хочете сказати надзвичайно багато, і бачите, що ви почали писати поему, поставте частину тексту в зображення. У вас є сайт, і ви хочете його вказати в офері? Прекрасно, зробіть це, але коментарем під постом. Ви ж знаєте, що Instagram не дозволяє ставити посилання на сайти в описи?

І ще одна, але дуже важлива ремарка: ніколи, НІКОЛИ не робіть розсилку з акаунту бренду, адже ви легко можете бути заблоковані. Краще створити окремий акаунт, який будете використовувати безпосередньо для таких маніпуляцій.

Призначаємо зустрічі

Дуже корисна функція, яка з’явилися відносно недавно. Appointment Bookings в основному, призначена для бізнесів, які працюють за попереднім записом.

Реалізація даної функції відбувається за допомогою кнопки “Забронювати ”. Після натискання, клієнт маєте можливість обрати дату та час, які підходять, опісля — його перекидає у messenger, де клієнт може задати уточнюючі запитання менеджеру, і безпосередньо тут, запис підтверджується.

Чим ця функція реально класна: вона інтегрується з різними CRM системами та Google календарем. Завдяки Appointment Bookings з легкістю вдається уникати накладок, адже клієнти не можуть записатись на вже зайнятий час.

Також у вас є можливість надсилати нагадування про зустріч через той самий messenger, управляти бронюванням з календаря та синхронізувати сервіс зі своєю сторінкою, переглядати контактну інформацію та історію запису клієнта.

Місцезнаходження: ваші клієнти знають де ви?

Хороший, безкоштовний метод, який таки добре працює та дозволяє підвищити ефективність вашого акаунту до 30%.

Що стосується даного методу, то знається він відомий всім, але, направду, мало хто його використовує правильно.
Його можна вважати примітивним, але якщо трішки покреативити — результат буде. Як з ним працювати:

  • дуже детально продумуєте та прописуєте портрет вашої ЦА;
  • думайте, де ваш клієнт може з’являється найчастіше, і які локації переглядатиме.

Відповідно, ставте геолокацію до місця поблизу. Метод класний, і він працює.

Масфоловінг: в бан чи ні

Так, всі ми працюємо з соціалками. Так, всі ми знаємо, що за такі речі нас з великою легкістю відправлять в бан. Але якщо не робити автоматичну накрутку, а зробити все ручками красиво та акуратно, то, можливо, пронесе?
Звісно, пронесе, бо спеціалісти не займаються дурницями. Вже традиційно обираємо потенційну історію, портрет якої нам зрозумілий. А потім акуратненько та не поспішаючи, не порушуючи ліміти працюємо.

Історії, історії, історії

За собою помічаєте, що ви все рідше переглядаєте пости та все частіше історії? А спеціалісти з Fb говорять, що 58% глядачів не тільки їх активно переглядають, а й стають більш зацікавлені та лояльні до бренду.
Ключові інстайти, якими поділились спеціалісти:

  • додайте креатив;
  • перша рамка — обов’язковий елемент. Також візьміть до уваги швидкість, адже це є одним із елементів, який утримує користувача;
  • звук. Спеціалісти називають цифру у 80%. Саме така кількість історій з голосом дає більше результату, ніж без звуку;
  • насамперед показуйте бренд;
  • CTA – у 89% компаній, заклик до дії спровокував більше конверсій;
  • статика та рух: міксуйте статичні зображення та анімацію.

В WebTune ми не тільки займаємось створенням сайтів створенням сайтів, просуванням, і т.д. Ми любимо також спілкуватись зі своїми клієнтами та допомагати їм. І саме тому, ось вам ще декілька підказочок від наших спеціалістів:

  1. В полі “Ім’я” не вказуйте назву вашого бренду, краще опишіть послуги, які ви надаєте.
  2. Сайт/лендінг: не всім подобається купувати через Insta, поважайте клієнтів та пропонуйте їм альтернативу.
  3. Створіть свій унікальний контент. Ніхто не любить плагіату.
  4. Ставте правильні хештеги, вони збільшують активність та кількість продаж.
  5. Автовідповіді — це класно, круто, і дуже потрібно.

Ми ще дуже багато чого знаємо, і будемо ділитись із вами. Але, пам’ятайте: роботу, навіть якщо вона не здається вам такою і потрібною, варто довіряти спеціалістам. Адже тільки професіонал зробить все, як потрібно, і ви побачите не тільки якісну роботу, а й надзвичайно хороший результат.

P.S. Маркетинг, SMM, SEO – це також те, що ми робимо круто)