Напишіть нам

Статті

внутренняя перелинковка сайта
16. 04. 2021
Інтернет Маркетинг

Внутрішня перелінковка сайту

Внутрішня перелінковка – це зв’язування сторінок одного сайту за допомогою гіперпосилань. Подібним способом створюється посилальна структура, що дозволяє без складнощів орієнтуватися в матеріалі. Це добре впливає на видачу сторінки, сприяє збільшенню глибини перегляду, а також є гарантією прискорення індексації нових публікацій. Яка роль перелінковки сайту? Різновиди перелінковки Як виглядає правильна перелінковка сайту Яка роль перелінковки […]

какая реклама самая эффективная
13. 04. 2021
Інтернет Маркетинг

Ефективна реклама в Інтернеті

Яка вона, найефективніша реклама в інтернеті? Багато бізнесменів задаються цим питанням, адже на сьогоднішній день це один з найбільш ефективних способів просування своєї справи. Великі компанії витрачають величезні суми, щоб їх бренд був впізнаваним в усьому світі. Однак представники малого бізнесу дозволити цього собі не можуть. Що робити, якщо ваш бюджет обмежений, а залучати клієнтів […]

анализ сайтов конкурентов
9. 04. 2021
Інтернет Маркетинг

Аналіз сайтів конкурентів

Аналіз сайтів конкурентів – дуже важливий процес при проведенні пошукової оптимізації сайтів. Пошуковики зазвичай використовують автоматичні алгоритми оцінки. І хоча і тут можуть зустрічатися помилки, найчастіше в топ потрапляють все-таки насправді якісні ресурси, з яких варто брати приклад при створенні власних. Що таке SEO-аналіз і яка його функція? Конкурентний аналіз сайтів: що ще потрібно перевірити? […]

показатель отказов
6. 04. 2021
Інтернет Маркетинг

Показник відмов і як його знизити

Показник відмов Гугл представляє собою у відсотковому співвідношенні кількість візитів по перегляду однієї сторінки. Таким чином можна визначити, як багато людей вийшли з ресурсу після заходу лише на посадкову сторінку, не переглянувши на ньому більше нічого. У Google Analytics відмовою визнається сеанс, коли активований лише 1 запит до сервера. Високий показник необов’язково говорить про погані […]

frontend и backend
2. 04. 2021
WEB-розробка

Frontend і Backend розробка

Ви напевно чули такі поняття, як фронтенд і бекенд розробка. Що ж вони насправді означають, яка між ними різниця і чому багатьох останнім часом цікавить така професія, як фронтенд-розробник ? Розберемося у всьому по порядку. Що таке фронтенд? Що таке бекенд? Відмінність Frontend і Backend розробки, їх взаємодія Як скористатися послугами досвідченого розробника? Що таке […]

тренды веб дизайна 2021
30. 03. 2021
Дизайн

Основні тренди веб-дизайну

Успіх сайту багато в чому залежить від якості дизайну. Важливо розуміти основні тренди веб дизайну 2021 року, тому що те, що було популярним ще кілька років тому, сьогодні вже не актуальне. Щоб сайт був ефективним, привертав увагу нових клієнтів і залишив усіх конкурентів позаду – необхідно стежити за всіма тенденціями моди. Адже немає нічого постійного. […]

поведенческие факторы ранжирования сайта
26. 03. 2021
Інтернет Маркетинг

Поведінкові фактори

Поведінковий фактор уже кілька років перебуває на лідируючих позиціях серед СЕО трендів. Його вплив на ранжування ресурсу все більше зростає. Тому, розглянемо, що він собою являє, які бувають чинники даного типу, ну і, звичайно, в чому ж полягає їх роль. Поняття ПФ і їх види Вплив поведінкових факторів Google Просування сайтів поведінковими факторами Поліпшення поведінкових […]

как увеличить посещаемость сайта
23. 03. 2021
Інтернет Маркетинг

Як збільшити відвідуваність сайту

Рано чи пізно кожен власник комерційного ресурсу стикається із завданням: що таке трафік сайту та як його збільшити? Існують різні способи ефективного просування, адже очевидно, що чим більше відвідуваність сайту, тим більше клієнтів в бізнесі. Розглянемо найбільш поширені методи, багато з яких є цілком очевидними і просто допомагають звернути увагу на потрібні деталі. Оптимізація за […]

адаптивная верстка сайта
19. 03. 2021
WEB-розробка

Адаптивна верстка сайту

Адаптивна верстка – це верстка, при якій сайт однаково добре відображається на всіх можливих пристроях: комп’ютерах, планшетах, телефонах. Таких ресурсів з кожним роком стає все більше, адже мобільний трафік зростає, сучасні технології не стоять на місці. Вже не доцільно робити сайт, який буде зручно переглядати виключно на комп’ютері. Та й зробити адаптивний дизайн дуже просто. […]

минимализм веб дизайн
15. 03. 2021
Дизайн

Мінімалізм у веб-дизайні

Мінімалізм в веб дизайні за останні кілька років став справжнім трендом. Він характеризується лаконічністю, простотою, точністю і ясністю композиції. А що ще потрібно для зручного і привабливого сайту? Простий дизайн, створений з використанням мінімальної кількості візуальних елементів, концентрує увагу відвідувачів на самій суті, цільовій дії. Та й з естетичної точки зору він має особливу привабливість. […]

види оголошень
11. 09. 2020
Інтернет Маркетинг

Види оголошень в КМС Google AdWord

Вже багато разів було сказано, що важливо давати релевантні відповіді на пошукові запити користувачів на сторінках результатів пошуку. Більше того, рекламні оголошення останнім часом все більше і більше нагадують результати звичайної органічної видачі Google. Адаптивне оголошення Графічне оголошення Відеооголошення Інтерактивні оголошення (Лайтбокси) Оголошення в Gmail (GSP – Gmail Sponsored Promotion) Найважливіші поради при роботі з […]

таргетинг за ключовим словам
9. 09. 2020
Інтернет Маркетинг

Таргетинг за ключовим словам і місцем розміщення

Таргетинг по місцях розміщення – це метод таргетингу, в рамках якого ви вибираєте для показу оголошень конкретні сторінки, канали та відео в Youtube або додатки в КМС. Таргетинг за ключовими словами Контент таргетинг Як налаштовується таргетинг за ключовими словами в Google AdWords? ВАЖЛИВО! Конкретний сайт, на якому ви хочете показувати свою рекламу повинен входити в […]

28. 08. 2020
Інтернет Маркетинг

Аудиторний таргетинг і контент таргетинг

Аудиторний таргетинг включає в себе демографічний таргетинг та таргетинг по інтересам. А контент таргетинг включає в себе таргетинг по темам. Аудиторії за інтересами Особливі аудиторії Аудиторії зацікавлених покупців Таргетинг по темах Таргетинг по демографії Орієнтування по інтересам – цей вид таргетингу дозволяє показувати рекламу користувачам на основі їхніх інтересів в каналах, відеороликах і результатах пошуку […]

типи відповідностей
20. 08. 2020
Інтернет Маркетинг

Чотири типа відповідностей в Google AdWords і як їх використовувати

Існують 4 типи відповідності, які ми можемо використовувати в Google AdWords: Точні відповідності Фразова відповідність Широка відповідність + Широке + з + модифікатором При [Точній відповідності] ваша реклама з’являється, коли запит користувача містить тільки задане вами ключове слово. Якщо ми хочемо задати наше ключове слово в точній відповідності, ми повинні використовувати квадратні дужки […]. Приклад: […]

хостинг сайту
6. 08. 2020
WEB-розробка

Як правильно вибрати хостинг для сайту

Важливим при створенні сайту є безпечне та надійне місце зберігання всіх файлів сайту. Давайте, як завжди, говорити прикладами. Хостинг – це ніби велике приміщення, в якому розміщуються різноманітні офіси (під офісами, мається на увазі, одиниці виміру віртуального простору). Приміщення – це сервер, у якому і розміщуються файли кожної конкретної сторінки. Хостинг для створення сайту: безкоштовний […]

ssl сертифікат
30. 07. 2020
WEB-розробка

Який SSL сертифікат вибрати для свого сайту

Спеціальний цифровий підпис, що дозволяє забезпечити зашифроване з’єднання між сервером та браузером, за допомогою https протоколу називається SSL – сертифікат. Ця річ є обов’язковою, якщо ваш ресурс збирає приватні дані користувачів, працює з різноманітними платіжними системами, чи будь-якого типу конфіденційною інформацією. Шифрування дозволяє забезпечити захист від отримання даних сторонніми особами. Також показує користувачам, що ви […]

ефективність сайту
27. 07. 2020
Інтернет Маркетинг

Як оцінити ефективність сайту?

Успішний бізнес в інтернеті – це аналіз різноманітного виду та типу показників. Для того, щоб реклама досягла свого клієнта, щоб ваш інтернет-магазин приносив максимальний прибуток, щоб ваш інформативний сайт приводив клієнтів тільки до вас – необхідно добре проаналізувати ваш сайт, оцінити його ефективність та покращити його, або ж зрозуміти, що ви обрали правильний шлях, і […]

створення сайту вордпресс
23. 07. 2020
WEB-розробка

Створення сайту на WordPress

Розкажемо вам те, у що вам буде дуже важко повірити: тільки 60% представників малого бізнесу мають свій власний сайт. Інша частина вважає створення сайту – зайвими витратами. Ми відкриємо вам невеликий секрет: створити свій сайт можна за дуже невеликі кошти, і звісно ж, з мінімальною допомогою спеціалістів. Як? – Створити сайт на WordPress. Написання сайту […]

просування сео
21. 07. 2020
Інтернет Маркетинг

Чому комплексне просування сайту ефективніше?

Маючи свій бізнес, що продає товар чи послугу онлайн, кожен, з часом, стикається з тим, що прихід клієнтів через сайт знизився, і з цим щось слід вирішувати. Саме тоді, вони приходять до SEO спеціалістів. Просування сайту SEO: що це таке Які цілі пошукової оптимізації сайта? Просування сайту в інтернеті: принцип роботи Розкрутка сайту СЕО за […]

таргетинг
16. 07. 2020
Інтернет Маркетинг

Який таргетинг вибрати для оголошень у Google Ads

Успішна рекламна кампанія – це сукупність різноманітних факторів. Фактори включають стратегію, текст меседжу, який ви хочете донести до вашого потенційного клієнта, правильно підібраний візуал, чіткий підбір ключів. Але, якщо реклама не працює, і на ваш сайт не приходить саме ваш клієнт – це означає, що ви виконали багато роботи, витратили багато часу, але результат – […]