Нові критерії якісного контенту від Google

Нові критерії якісного контенту від Google

 

Масштабне оновлення пошукової системи – подія, яка викликає хвилювання та може стати приводом для появи сивини на головах SEO-спеціалістів. Пов’язано це з тим, що подібні зміни завжди непередбачувані – важко прогнозувати наскільки вони вплинуть на пошукову видачу, як надалі це позначиться на результатах виконаної роботи та майбутніх стратегіях SEO-оптимізації.

Що змінилося після Google’s Summer 2021 Core Update?

Представники компанії Google запевняють, поточні зміни не націлені на конкретні ресурси або тематику, переслідується лише одна-єдина мета – оптимізувати роботу пошукової системи та підвищити релевантність пошукової видачі.

Імовірно, на більшість сайтів зміни взагалі не вплинуть. Але фахівці налаштовані скептично. По-перше, вони можуть дати про себе знати через два місяці після запуску оновлення, по-друге, багато хто вже помітив значні стрибки позицій. З часом ситуація може стабілізуватися або повернутися до попереднього стану, тому слід дотримуватися важливої поради – не панікувати завчасно та не намагатися миттєво виправити ситуацію, а зачекати.

Відомо, що масштабні зміни видачі спостерігалися у сфері місцевого туризму, розваг, нерухомості, автомобілів, здоров’я та дистанційних послуг. Певно, така ситуація продиктована епохою пандемії та пов’язана зі зміною поведінки користувачів. Крім того, деякі переваги отримали сайти зі «старими» доменами. Чи зміниться ситуація в майбутньому – покаже час.

Як Google тепер оцінює контент сайту?

Як Google тепер оцінює контент сайту?

Загалом рекомендації з утримання сайту в топових позиціях видачі залишаються колишніми ще з 2011 року. З кожним оновленням Google лише підтверджує цей факт. Якщо ви помітили, що сайт втратив позиції в пошуковій видачі та з часом ситуація не змінилася – це привід задуматися про способи його поліпшення.

Не варто маніпулювати пошуковою системою та не намагайтеся підлаштуватися під конкретне оновлення. Це даремно хоча б тому, що пошукові системи протягом року впроваджують зміни, нікому про це не повідомляючи. Поки ви будете розбиратися з тонкощами поточного алгоритму – вони втратять актуальність, а ви лише втратите час.

Головний козир будь-якого ресурсу – релевантність.

Що таке релевантність контенту? Мова про відповідність сайту потребам користувачів. Щоб цього досягти – важливо формувати довгострокову стратегію та стабільно її дотримуватися: регулярно оновлювати сайт, слідкувати за якістю інформації, ресурс повинен залишатися зручним для користувача. Універсальна формула успішного проекту – турбота про користувачів. До потреб відвідувачів слід обов’язково прислухатися, враховувати їх побажання та працювати над юзабіліті сторінок.

Якщо ви помітили, що на сайті погіршилася видача конкретних сторінок – проведіть ретельний аналіз та пам’ятайте, необхідно також звертати увагу на конкурентів, перед тим як проводити on-page оптимізацію.

Google’s Summer 2021 Core Update – які критерії хорошого контенту:

  • змістовність сайту – якість контенту – фундамент, який закладений в основу пошукових алгоритмів;
  • контент – представлена на сайті інформація має повністю розкривати тему, не містити грубих орфографічних або стилістичних помилок. SEO-тексти повинні зацікавлювати та призначатися для користувачів, а не пошукових систем. Інформація має бути унікальною, й це стосується не лише текстового наповнення. Якщо вона взята з інших джерел, то її потрібно ретельно обробити, а не сліпо скопіювати. Крім того, заголовки та назви сторінок мають відбивати їхню суть, не слід використовувати клікбейт, оскільки це негативно позначиться на пошуковій видачі;
  • правдивість інформації – тут слід звернути увагу на авторитетність. Що таке авторитетність контенту? Йдеться про компетентність авторів і правдивість інформації. Якщо вона має велику довіру, користується визнанням та часто цитується, то це стане перевагою перед конкурентами;

додаткові аспекти:

  • відсутність проблем із зображенням матеріалів на мобільних пристроях;
    чи враховані інтереси відвідувачів, які регулярно переходять на сайт;
  • невелика кількість реклами, яка не заважає користувачам переглядати інформацію та не відвертає увагу від основного контенту;
  • пам’ятайте про мета-теги, їх використання позитивно позначається на оптимізації.

Для чого потрібні оновлення алгоритмів ранжування?

Будь-яка система потребує змін, щоб не втрачати актуальність, особливо, якщо мова про інтернет, де багато чого стрімко та кардинально змінюється.

Щоб розібратися, для чого потрібні оновлення, підійде проста аналогія – уявіть, кілька років тому ви склали список Топ-100 кращих фільмів. Через час цей рейтинг потребуватиме оновлення, тому що багато чого зміниться – з’являться нові фільми, яких раніше не існувало, й вони можуть стати потенційними кандидатами для списку. Згодом зміниться й ваш смак, тому ви переоціните деякі роботи та усвідомите, що вони заслуговують високого місця в рейтингу, ніж раніше.

У минулому пошукові системи не бачили різниці між хорошим там поганим контентом, але зараз ситуація змінилася. Щоб залишатися в грі, учасникам доведеться підлаштовуватися під мінливі правила.

Тому, якщо у вас виникли проблеми з оптимізацією або пошуковою видачею, й ви не знаєте, як їх розв’язати – не нехтуйте допомогою професіоналів. У веб-студії WebTune працює команда вузьких фахівців, яка допоможе розробити ефективну стратегію для просування.