Напишіть нам
Статті
види оголошень
Інтернет Маркетинг

Види оголошень в КМС Google AdWord

Вже багато разів було сказано, що важливо давати релевантні відповіді на пошукові запити користувачів на сторінках результатів пошуку. Більше того, рекламні оголошення останнім часом все більше і більше нагадують результати звичайної органічної видачі Google. Адаптивне оголошення Графічне оголошення Відеооголошення Інтерактивні оголошення (Лайтбокси) Оголошення в Gmail (GSP – Gmail Sponsored Promotion) Найважливіші поради при роботі з […]

таргетинг за ключовим словам
Інтернет Маркетинг

Таргетинг за ключовим словам і місцем розміщення

Таргетинг по місцях розміщення – це метод таргетингу, в рамках якого ви вибираєте для показу оголошень конкретні сторінки, канали та відео в Youtube або додатки в КМС. Таргетинг за ключовими словами Контент таргетинг Як налаштовується таргетинг за ключовими словами в Google AdWords? ВАЖЛИВО! Конкретний сайт, на якому ви хочете показувати свою рекламу повинен входити в […]

Інтернет Маркетинг

Аудиторний таргетинг і контент таргетинг

Аудиторний таргетинг включає в себе демографічний таргетинг та таргетинг по інтересам. А контент таргетинг включає в себе таргетинг по темам. Аудиторії за інтересами Особливі аудиторії Аудиторії зацікавлених покупців Таргетинг по темах Таргетинг по демографії Орієнтування по інтересам – цей вид таргетингу дозволяє показувати рекламу користувачам на основі їхніх інтересів в каналах, відеороликах і результатах пошуку […]

типи відповідностей
Інтернет Маркетинг

Чотири типа відповідностей в Google AdWords і як їх використовувати

Існують 4 типи відповідності, які ми можемо використовувати в Google AdWords: Точні відповідності Фразова відповідність Широка відповідність + Широке + з + модифікатором При [Точній відповідності] ваша реклама з’являється, коли запит користувача містить тільки задане вами ключове слово. Якщо ми хочемо задати наше ключове слово в точній відповідності, ми повинні використовувати квадратні дужки […]. Приклад: […]

ефективність сайту
Інтернет Маркетинг

Як оцінити ефективність сайту?

Успішний бізнес в інтернеті – це аналіз різноманітного виду та типу показників. Для того, щоб реклама досягла свого клієнта, щоб ваш інтернет-магазин приносив максимальний прибуток, щоб ваш інформативний сайт приводив клієнтів тільки до вас – необхідно добре проаналізувати ваш сайт, оцінити його ефективність та покращити його, або ж зрозуміти, що ви обрали правильний шлях, і […]

просування сео
Інтернет Маркетинг

Чому комплексне просування сайту ефективніше?

Маючи свій бізнес, що продає товар чи послугу онлайн, кожен, з часом, стикається з тим, що прихід клієнтів через сайт знизився, і з цим щось слід вирішувати. Саме тоді, вони приходять до SEO спеціалістів. Просування сайту SEO: що це таке Які цілі пошукової оптимізації сайта? Просування сайту в інтернеті: принцип роботи Розкрутка сайту СЕО за […]

таргетинг
Інтернет Маркетинг

Який таргетинг вибрати для оголошень у Google Ads

Успішна рекламна кампанія – це сукупність різноманітних факторів. Фактори включають стратегію, текст меседжу, який ви хочете донести до вашого потенційного клієнта, правильно підібраний візуал, чіткий підбір ключів. Але, якщо реклама не працює, і на ваш сайт не приходить саме ваш клієнт – це означає, що ви виконали багато роботи, витратили багато часу, але результат – […]

низькочастотні запити
Інтернет Маркетинг

Як підібрати низькочастотні запити і для чого це потрібно

Певні, так звані, спеціалісти, вважають що SEO – це не потрібна для сайту річ, і кожен, хто більш-менш розуміється у структурі та побудові сайту може це все робити самостійно, а не викидати великі суми грошей спеціалістам, які, в результаті, скажуть щось типу: “Ми зробили все, що могли, але цей кейс виявився невдалим”. Спеціалісти WebTune можуть […]

перевірка адаптивності сайту
Інтернет Маркетинг

Перевірка адаптивності сайту за допомогою браузера

Статистика свідчить, що більша частина людей використовує свій телефон частіше, ніж комп’ютер. З цього випливає, що користувачі, в основному, приходять на ваш сайт з мобільного телефону. Ваша основна мета – вигідно продати товар чи послугу, мета користувача – купити те, що йому необхідно. Тільки от чи матиме людина можливість здійснити задумане, якщо сторінка неправильно відображається […]

Інтернет Маркетинг

Просування сайту самостійно: підводні камені

Працювати в інтернеті хочуть всі. Існує така думка, що ті хто має знання в IT отримують високу зарплату, та ще й в доларах, що дуже важливо. Всі ставлять плюсики у Facebook під постами типу “Навчу заробляти в інтернеті..”, “Найлегший спосіб заробітку в інтернеті, всього за 9 тис. грн на тиждень”. Можливо, саме це частково формулює […]

вірусний інтернет маркетинг
Інтернет Маркетинг

Вірусний інтернет-маркетинг: цілі, методи, правила

Дані статистики свідчать про те, що доволі багато людей, особливо, народжених у 2000-х, не дивляться телевізор. В основному, вони постійно витрачають свій час на гаджети. Фільми та серіали, вони переглядають на телефонах, планшетах та ноутбуках, музику слухають на youtube.com чи Telegram- каналах, фото та відео — Instagram, Tik-tok, тощо. Та все ж, є ще те, […]

просування в соцмережах
Інтернет Маркетинг

5 факторів, які ви могли випустити з уваги при просуванні в соцмережах

Не секрет, що Instagram, останнім часом, став чудовим місцем, де можна активно розвивати свій бізнес. Деякі власники бізнесу розглядають його як щось на кшталт інтернет-магазину. Сперечатись не будемо, адже даний інструмент продає досить добре. Розсилка — це не тільки Email Поради та рекомендації по розсилкам Призначаємо зустрічі Appointment Bookings Місцезнаходження: ваші клієнти знають де ви? […]