Напишіть нам

Статті

продающий лендинг
5. 05. 2021
Інтернет Маркетинг

Продаючий лендінг пейдж

Продаючий лендінг – це односторінковий сайт, який цілеспрямовано створюється для продажу товару або просування конкретної послуги. По суті, мова йде про розгорнуту рекламну пропозицію, зроблену в веб-форматі. Що таке продаючий лендінг: підготовча частина Структура лендінгу, що продає: Пропозиція Демонстрація продукту Переваги Відгуки клієнтів Контактні дані Якісний лендінг: який він? У сфері інтернет-маркетингу лендінги почали застосовувати […]

проверка позиций сайта в поисковых системах
26. 04. 2021
Інтернет Маркетинг

Перевірка позицій сайту

Перевірка позицій сайту в пошукових системах необхідна для ефективного просування ресурсу. Регулярний аналіз дасть можливість відстежувати наявність або відсутність поточного прогресу, а також впливати на ситуацію. Розглянемо докладніше, що включає в себе така перевірка і навіщо вона вам потрібна. Складові компоненти СЕО-аналізу сайту Навіщо потрібно визначення позицій сайту в пошукових системах? Як провести аналіз позицій […]

настройка google мой бизнес
23. 04. 2021
Інтернет Маркетинг

Google Мій бізнес

«Гугл Мій бізнес» – що це? Він являє собою безкоштовний інструмент, завдяки якому ви можете створити особистий обліковий запис для своєї компанії і керувати інформацією про неї в різних Гугл сервісах. Це актуально для тих організацій, які мають фізичну адресу. За допомогою даного сервісу потенційні клієнти зможуть знайти ваш офіс серед величезного каталогу компаній, а […]

подтверждение компании Facebook
19. 04. 2021
Інтернет Маркетинг

Підтвердження компанії Facebook

За останні кілька місяців блокування рекламного аккаунта Фейсбук і Instagram стало особливо актуальною проблемою. І найчастіше це стосується нових рекламних кабінетів. Не обов’язково серйозно порушувати правила, щоб отримати блок, проте важливо знати, як цьому запобігти у майбутньому. Підтвердження компанії допоможе підвищити довіру до облікового запису та зменшить ймовірність блокування рекламного кабінету чи Бізнес-менеджера. Також, у […]

внутренняя перелинковка сайта
16. 04. 2021
Інтернет Маркетинг

Внутрішня перелінковка сайту

Внутрішня перелінковка – це зв’язування сторінок одного сайту за допомогою гіперпосилань. Подібним способом створюється посилальна структура, що дозволяє без складнощів орієнтуватися в матеріалі. Це добре впливає на видачу сторінки, сприяє збільшенню глибини перегляду, а також є гарантією прискорення індексації нових публікацій. Яка роль перелінковки сайту? Різновиди перелінковки Як виглядає правильна перелінковка сайту Яка роль перелінковки […]

какая реклама самая эффективная
13. 04. 2021
Інтернет Маркетинг

Ефективна реклама в Інтернеті

Яка вона, найефективніша реклама в інтернеті? Багато бізнесменів задаються цим питанням, адже на сьогоднішній день це один з найбільш ефективних способів просування своєї справи. Великі компанії витрачають величезні суми, щоб їх бренд був впізнаваним в усьому світі. Однак представники малого бізнесу дозволити цього собі не можуть. Що робити, якщо ваш бюджет обмежений, а залучати клієнтів […]

анализ сайтов конкурентов
9. 04. 2021
Інтернет Маркетинг

Аналіз сайтів конкурентів

Аналіз сайтів конкурентів – дуже важливий процес при проведенні пошукової оптимізації сайтів. Пошуковики зазвичай використовують автоматичні алгоритми оцінки. І хоча і тут можуть зустрічатися помилки, найчастіше в топ потрапляють все-таки насправді якісні ресурси, з яких варто брати приклад при створенні власних. Що таке SEO-аналіз і яка його функція? Конкурентний аналіз сайтів: що ще потрібно перевірити? […]

показатель отказов
6. 04. 2021
Інтернет Маркетинг

Показник відмов і як його знизити

Показник відмов Гугл представляє собою у відсотковому співвідношенні кількість візитів по перегляду однієї сторінки. Таким чином можна визначити, як багато людей вийшли з ресурсу після заходу лише на посадкову сторінку, не переглянувши на ньому більше нічого. У Google Analytics відмовою визнається сеанс, коли активований лише 1 запит до сервера. Високий показник необов’язково говорить про погані […]

поведенческие факторы ранжирования сайта
26. 03. 2021
Інтернет Маркетинг

Поведінкові фактори

Поведінковий фактор уже кілька років перебуває на лідируючих позиціях серед СЕО трендів. Його вплив на ранжування ресурсу все більше зростає. Тому, розглянемо, що він собою являє, які бувають чинники даного типу, ну і, звичайно, в чому ж полягає їх роль. Поняття ПФ і їх види Вплив поведінкових факторів Google Просування сайтів поведінковими факторами Поліпшення поведінкових […]

как увеличить посещаемость сайта
23. 03. 2021
Інтернет Маркетинг

Як збільшити відвідуваність сайту

Рано чи пізно кожен власник комерційного ресурсу стикається із завданням: що таке трафік сайту та як його збільшити? Існують різні способи ефективного просування, адже очевидно, що чим більше відвідуваність сайту, тим більше клієнтів в бізнесі. Розглянемо найбільш поширені методи, багато з яких є цілком очевидними і просто допомагають звернути увагу на потрібні деталі. Оптимізація за […]

види оголошень
11. 09. 2020
Інтернет Маркетинг

Види оголошень в КМС Google AdWord

Вже багато разів було сказано, що важливо давати релевантні відповіді на пошукові запити користувачів на сторінках результатів пошуку. Більше того, рекламні оголошення останнім часом все більше і більше нагадують результати звичайної органічної видачі Google. Адаптивне оголошення Графічне оголошення Відеооголошення Інтерактивні оголошення (Лайтбокси) Оголошення в Gmail (GSP – Gmail Sponsored Promotion) Найважливіші поради при роботі з […]

таргетинг за ключовим словам
9. 09. 2020
Інтернет Маркетинг

Таргетинг за ключовим словам і місцем розміщення

Таргетинг по місцях розміщення – це метод таргетингу, в рамках якого ви вибираєте для показу оголошень конкретні сторінки, канали та відео в Youtube або додатки в КМС. Таргетинг за ключовими словами Контент таргетинг Як налаштовується таргетинг за ключовими словами в Google AdWords? ВАЖЛИВО! Конкретний сайт, на якому ви хочете показувати свою рекламу повинен входити в […]