Напишіть нам

Статті

20. 10. 2021

Стратегія ведення сторінок бренду у різних країнах. Особливості, використання яких допоможе підвищити конверсію

Як правильно вести сторінки брендів у різних країнах? Щоб створити якісний проект, в нього потрібно зануритися з головою. А якщо мова про ведення аккаунтів міжнародних компаній, то доведеться докласти ще більше зусиль. Для досягнення результату, слід налагодити комунікацію з користувачами. Бажаєте ви цього чи ні, але вам доведеться поринути в політичний та соціокультурний контекст країни. […]

як створити сильний бренд
18. 10. 2021

Як побудувати сильний бренд: стратегія та поради

Що таке бренд? Це не просто назва, логотип або фінансування реклами. До речі, цим грішить багато компаній, вважаючи, що агресивне просування – найкраща стратегія. Насправді це широке поняття, в яке входить такі важливі складові як: цінності компанії, клієнтоорієнтованість, впізнаваність серед споживачів тощо. Це необхідно чітко розуміти, якщо ви вирішили створити дійсно сильний бренд. Причини, за […]

налаштування Google Analytics
13. 10. 2021

Налаштування Google Analytics: поради новачкам

Ефективність будь-якого сайту визначається за певними характеристиками, наприклад, конверсія, кількість унікальних користувачів тощо. Отримані дані дозволяють проводити ретельний аналіз, знаходити слабкі місця ресурсу, тестувати щось нове та робити висновки. Всі ці функції виконують різні інструменти, серед яких найбільшу популярність отримали продукти Google. Google Analytics – це метричний сервіс, що надає відомості про всі дії користувача. […]

просування сайтів медичної тематики
6. 10. 2021

SEO просування сайтів медичної тематики

Оптимізація медичного сайту – складна робота, що обумовлено певними обставинами, тому підходи до просування відрізняються від звичних методів, які застосовуються в інших галузях. Це пов’язано з тим, що за будь-якими організаціями, пов’язаними з охороною здоров’я, пильно слідкують як законодавчі установи, так і пошукові алгоритми. Особливості медичної тематики: попит ніші – навіть в невеликих містах надають […]

З яких етапів складається SEO просування сайту
4. 10. 2021

З яких етапів складається SEO просування сайту

Просування сайту – це постійний процес внутрішньої та зовнішньої оптимізації, а також вивчення поведінки пошукових алгоритмів для впровадження нових стратегічних рішень.

SEO продвижение под нужды локального бизнеса
27. 09. 2021

Що таке локальне SEO? Просування сайту під потреби локального бізнесу.

Локальне просування – це оптимізація бізнесу, яка безпосередньо пов’язана з геолокацією користувача. Йдеться про пошукову видачу для конкретного міста, району або навіть вулиці.

Что такое SMM стратегия? 7 шагов для построения успешной SMM стратегии.
25. 09. 2021

Що таке SMM стратегія? 7 кроків для побудови успішної SMM стратегії.

Осмислена SMM стратегія являє собою чітку інструкцію. Вона визначає вектор розвитку, а також упорядковує дії для поступового досягнення поставленої мети. Розробка SMM стратегії потребує значних зусиль, оскільки вона охоплює великий проміжок часу та потребує аналізу багатьох аспектів. Щоб розробити ефективний маркетинг, необхідно дотримуватись наступних пунктів.

треды SMM в 2021 году
24. 09. 2021

Тренди SMM просування в 2021 році: що змінилося?

У 2020 році користувачі були змушені підлаштовуватися під нову реальність. Онлайн-спілкування й раніше вважалося популярним, але події минулого року побили будь-які рекорди, що існували до цього. Соціальні мережі вже давно перейшли з категорії розваг та стали обов’язковою витратою для кожного бренду. Немає причин припускати, що в поточному 2021 році щось істотно зміниться. Навпаки, все вказує […]

Что выбрать SEO или контекстную рекламу
22. 09. 2021

SEO просування чи контекстна реклама: що обрати?

Присутність в інтернеті – обов’язкова вимога, яка забезпечує конкурентоспроможність на ринку. Але наявності сайту в глобальній мережі недостатньо для досягнення комерційного успіху, веб-ресурс має стати лідером і закріпитися в пошуковій видачі для стабільного потоку клієнтів. Найчастіше для цього використовують два інструменти: SEO-просування сайтів та контекстну рекламу. Щоб розібратися в темі, необхідно зрозуміти, як працюють ці методи.

Нові критерії якісного контенту від Google
17. 09. 2021

Нові критерії якісного контенту від Google

Представники компанії Google запевняють, поточні зміни не націлені на конкретні ресурси або тематику, переслідується лише одна-єдина мета – оптимізувати роботу пошукової системи та підвищити релевантність пошукової видачі. Як Google тепер оцінює контент сайту?

Лінкбілдінг - навіщо він потрібний для сайтів
15. 09. 2021

Лінкбілдінг – навіщо він потрібний для сайтів

Що таке лінкбілдінг? Це створення певних умов, завдяки яким сторонні ресурси почнуть розміщувати посилання на ваш сайт. Тобто, чим більше згадувань, тим більше авторитетність вашого ресурсу – пошукові системи лояльніше до нього ставитимуться, просуваючи його в топ видачі. Для цього використовуються різні види лінків: текстові – добре знайомий для багатьох різновид, який також називають гіперпосиланням. […]

як подати оголошення у фейсбуці
28. 07. 2021
Інтернет Маркетинг

Як подати оголошення у Фейсбуці

Як зробити оголошення в Фейсбуці правильно, аби воно принесло максимальний результат? Виявляється, є певні правила, які допоможуть зробити об’яву більш ефективною. Ознайомимося з ними більш детально. Поради щодо написання оголошень Щоб створити гарне оголошення, варто дотримуватись наступних рекомендацій: Уважно підбирайте зображення. Це важливий елемент, який у першу чергу потрапляє на очі користувача. В залежності від […]