З яких етапів складається SEO просування сайту

З яких етапів складається SEO просування сайту

Якщо ви власник ресурсу, то напевно на власному досвіді переконалися у тому, що навіть детально продуманий інтернет-проект не може обійтися без просування. Потрібне додаткове налаштування, яке поліпшить взаємодію з пошуковими системами, щоб підвищити ранжування, сформувати канали для надходження трафіку та привернути увагу якомога більшої кількості відвідувачів.

Просування сайту – це постійний процес внутрішньої та зовнішньої оптимізації, а також вивчення поведінки пошукових алгоритмів для впровадження нових стратегічних рішень.

Ця робота ускладнюється тим, що жоден веб-майстер не знає, як працюють пошукові алгоритми. Проте, у досвідченого професіонала розроблені дієві методики, які дають помітні результати. Розглянемо, який вигляд має стратегія та головні етапи просування сайту.

1. Аналітика: тематика та конкуренція.

аналітика папитах та конкурентах

Для того, щоб розробити ефективну стратегію, спочатку потрібно провести підготовчу роботу. На цьому етапі фахівець звертає увагу на наступні пункти:

  • вивчає відвідуваність сторінок, а також поведінкові фактори аудиторії;
  • проводить аналіз позиції сайту та його загальну видимість у пошуковій видачі;
  • оцінює побудову платформи та наскільки логічно реалізовано проект;
  • перевіряє на наявність технічних помилок;
  • аналіз конкурентів допоможе визначити сильні та слабкі сторони ресурсу.

Усе це необхідно, щоб визначити які аспекти терміново потребують доопрацювання. На цьому етапі у фахівця вже виникає загальне уявлення та окреслюється приблизний план робіт. Важливо не пропускати цей пункт, тому що без розуміння специфіки не вдасться досягти стабільного результату.

2. Складання семантичного ядра.

Семантичне ядро – це ключові слова, за допомогою яких користувачі переходитимуть на ваш сайт. Щоб сформувати ядро користуються спеціальними сервісами, які збирають та групують запити. Вони мають відповідати наступним критеріям:

  • максимально змістовно розкривати тематику ресурсу;
  • охоплювати досить широкий спектр пошукового попиту;
  • враховувати конкурентність, щоб досягти швидкого ефекту в просуванні.

3. Формування структури.

фомування структури сайту

Після того як було виконано попередні етапи, ви отримали файл, що містить список релевантних запитів. Їх потрібно розділити на так звані кластери – окремі групи, які просуватимуть конкретні посадові сторінки. Цей процес також дозволить розібратися з тим, яких саме сторінок не вистачає – їх потрібно буде додати, щоб максимально охопити цільову аудиторію.

Стратегія просування сайту вважається неповною, якщо пропустити такий важливий етап як опрацювання структури. Це складний процес, але, якщо все зробити правильно, зусилля будуть виправданими. Ви зможете розв’язати декілька важливих проблем:

  • поліпшити поведінкові характеристики користувачів – кластеризація пошукових запитів позначається на навігації, а це створює позитивний досвід під час відвідування ресурсу;
  • прискорити індексацію – пошукові системи лояльніше ставляться до продуманих та зручних у використанні платформ, вони швидше індексуються та просуваються до топових позицій у видачі.

Крім того, кластеризація дозволить розділити аудиторію за інтересами та надати кожній групі оптимальний результат.

4. Внутрішня оптимізація:

  • налаштування title та description – важливий аспект, який впливає на ранжування. Тут містяться назви сторінок, короткий опис, а також головні ключові фрази, зрозумілі для пошукових роботів;
    робота з url – важливо для пошукових систем. Бажано, щоб адреси містили певні слова для точного розкриття тематики сайту;
  • створення XML – спеціальний документ, в якому вказані сторінки, що потребують індексації;
    видалення дубльованих сторінок – впливає на роботу ресурсу та покращує його позиції в видачі;
    налаштування мікророзмітки – дозволяє ефективно згрупувати дані, що надалі позитивно позначиться на ранжуванні;
  • поліпшення швидкості завантаження – повільний ресурс стрімко втрачає позиції на всіх фронтах. Це серйозна проблема, що вимагає негайного втручання.

Пам’ятайте про те, що контент теж потребує оптимізації. Тексти мають бути інформативними, добре сприйматися не тільки алгоритмами, але й користувачами. Вони повинні відповідати вимогам SEO з органічно вписаними та рівномірно розподіленими ключовими фразами.

5. Зовнішня оптимізація.

Під зовнішньою оптимізацією мають на увазі нарощування маси посилань. Це необхідно для того, щоб розширити аудиторію, яка потраплятиме до вас зі сторонніх ресурсів. Тут важливо приділяти увагу не кількості, а якості посилань. Якщо зростання виявиться занадто різким, то пошукові алгоритми почнуть пильно до вас придивлятися, а це може погано завершитися.

6. Опрацювання юзабіліті:

опрацювання юзабіліті сайту

  • зручний та сучасний дизайн – перевага перед конкурентами, що також впливає на лояльність аудиторії. В результаті поліпшуються поведінкові показники, а це позитивно позначається на ранжуванні;
  • адаптивність ресурсу – ще одна додаткова конкурентна перевага. Комфортна взаємодія дозволить охопити додаткову цільову аудиторію;
  • підвищення конверсії: зручна форма замовлення – важливий критерій. Не слід змушувати клієнта робити зайві дії, це може його змусити звернутися до конкурента. Чим простіше та швидше, тим краще.

7. Утримання позицій і підтримка – важливий етап для просування вашого сайту.

Сайт завжди потребує проведення додаткових робіт, тому недостатньо лише один раз попрацювати над просуванням, дуже важливо закріпити та утримати свої позиції. Для цього потрібно постійно слідкувати за будь-якими змінами та вчасно вносити правки.

Чи варто звертатися до професіоналів для просування?

У цій статті показано, що кожен етап SEO просування передбачає проведення широкого спектра різнопланових робіт. Одній людині важко впоратися з таким обсягом задач. Звертаючись за допомогою до фахівців, ви суттєво прискорите цей процес. Досвідчена команда зможе провести ретельний аналіз та розробити ефективну стратегію, яка відповідатиме вашим цілям.

Оцінка сайту/просування сайту – одна з основних сфер діяльності студії WebTune. У нас можна замовити різні види послуг для поліпшення ресурсу. Вартість залежатиме від вихідного матеріалу та масштабу робіт – це питання можна буде додатково розглянути під час консультації.