SEO просування сайтів медичної тематики

просування сайтів медичної тематики

Оптимізація медичного сайту – складна робота, що обумовлено певними обставинами, тому підходи до просування відрізняються від звичних методів, які застосовуються в інших галузях. Це пов’язано з тим, що за будь-якими організаціями, пов’язаними з охороною здоров’я, пильно слідкують як законодавчі установи, так і пошукові алгоритми.

Особливості медичної тематики:

  • попит ніші – навіть в невеликих містах надають послуги десятки медичних кабінетів, багатопрофільних клінік і магазинів з медичними товарами. Всі вони прагнуть здобути клієнтів з інтернету;
  • велика конкуренція – здавалося б, настільки містка галузь може стати невичерпним джерелом для написання цікавих публікацій. Але в цій ніші представлено сотні ресурсів, які отримують прибуток від реклами;
  • якість контенту – пошукові роботи приділяють особливу увагу якості текстів.

Медицина – галузь, яка безпосередньо впливає на здоров’я, щастя та безпеку людини. Не дивно, що наголос тут робиться на авторитетність та експертність ресурсу. Мета пошукових систем полягає в тому, щоб просувати лише офіційні медичні центри, які здатні надати професійну допомогу.

Медичні сайти та особливості інтернет-маркетингу:

  • рекламні обмеження – існує певний перелік послуг та препаратів, які заборонено рекламувати (наприклад, аборти або лікарські засоби, які відпускаються за рецептом);
  • тривалий час прийняття рішення – користувачі дуже вибагливі, коли йдеться про здоров’я. Їх потрібно запевнити в тому, що у вас працюють лікарі найвищої кваліфікації;
  • пошук за конкретними фахівцями – просувати лише медичні послуги неефективно, потрібно робити ставку на медичний персонал. Наявність карток лікарів підвищує рівень довіри та надає можливість заздалегідь познайомитися з фахівцем. Крім того, пацієнти зазвичай шукають конкретного фахівця, а не клініку;
  • важливість розділу з відгуками – необхідний аспект, коли йдеться про сферу послуг. Не бійтеся отримати негативну реакцію, головне – вміння правильно поставитися до конфліктної ситуації;
  • локальне просування – зазвичай люди звертаються до лікарні, яка знаходиться поруч з домом. Використовуйте це на свою користь – займіться налаштуванням геолокації;
  • спрощена система запису на консультацію або прийом – ще один важливий пункт. Якщо на сайті відсутня кнопка, яка дозволяє швидко записатися в чергу, то ви втрачатимете велику долю клієнтів.

Усі ці обставини потрібно враховувати під час розробки стратегії просування. В іншому більшість етапів вважаються базовими, тому у цьому випадку сфера діяльності не має значення. Все починається зі збирання семантичного ядра та побудови структури, без чого не може функціонувати жоден сайт.

медичні сайти та їх особливості

Семантичне ядро:

  • не використовуйте занадто високочастотні запити;
  • відбирайте комерційні запити та відсіюйте ті, що йдуть зі словом безкоштовно або якимось чином пов’язані з державним сегментом;
  • запам’ятайте, між комерційними та інформаційними ключовими фразами є різниця. Наприклад, останні неефективні, коли потрібно підняти трафік;
  • складаючи семантичне ядро, орієнтуйтесь на конкретних лікарів. Це важливо для просування медичних сайтів.

Перед тим як підібрати ключові слова, важливо провести попередній аналіз позиції сайту, а також виділити час для вивчення конкурентів.

Рекомендації щодо структури:

  • окремі посадові сторінки для відділень – вказуються загальні напрямки діяльності, які дозволяють визначити спеціалізацію клініки;
  • сторінки з послугами – для кожної послуги створюються окремі сторінки, які мають надати користувачу вичерпну інформацію;
  • розділи з фахівцями – цей пункт впливає на лояльність та довіру до клініки з боку потенційного клієнта;
  • блок з цінами – розміщення прайсу з актуальними цінами на процедури, діагностику та аналізи не буде зайвим. Це допоможе отримати додатковий трафік користувачів.

Зовнішня оптимізація та її особливості:

  • для ефективного просування ресурсу зовнішні посилання необхідно закупати лише на сайтах медичної тематики;
  • використовуйте різні каталоги, безкоштовні платформи, дошки оголошень, а також регіональні довідники;
  • обов’язково пройдіть реєстрацію в довіднику Google та надайте максимально розгорнуту інформацію про організацію. Час від часу перевіряйте актуальність даних та оновлюйте їх.

Якщо говорити про внутрішню оптимізацію, то необхідно провести технічний аудит, виправити технічні помилки, а також позбавитися дублів сторінок (якщо такі знайдуться).

вимоги до контенту

Вимоги до контенту

Написання текстів для сайтів медичної тематики має певну специфіку. Наголос робиться на експертність інформації. Тому доведеться шукати фахівця, який хоча б мінімально розбирається в темі або віддавати матеріал на перевірку співробітнику організації. Неперевірена інформація – серйозний прорахунок, який негативно позначиться на результатах пошукової видачі.

Інформацію слід підбирати, орієнтуючись на послуги, що представлені на посадових сторінках. Це дозволить розгорнуто розповісти про діяльність установи, а також просунути послуги, які тут надаються.

Використовуйте реальні фотографії для наповнення сайту. Це підвищить лояльне ставлення до клініки.

Методи просування сайту в інтернеті:

  • використовуйте таргетовану рекламу в соціальних мережах – перевага медичної тематики в тому, що тут досить легко виділити аудиторію, визначити її інтереси та демографічні показники. Це дозволяє створювати релевантні оголошення (текст оголошень має бути делікатним);
  • зробіть ресурс адаптивним – приблизно 70% користувачів користуються смартфонами для відвідування різноманітних платформ. Але значення має не факт наявності мобільної версії, а її справність. Слідкуйте за тим, щоб всі сторінки коректно працювали та створіть зручну форму запису на прийом (функція також має бути доступною для десктопної версії);
  • налагодьте комунікацію з клієнтами – зворотний зв’язок – важлива складова, тому слід подумати про способи її реалізації. Можна створити можливість задати фахівцю питання, організувати безкоштовні консультації, також важливо турбуватися про постійних клієнтів – нагадувати про прийоми, надавати знижки, піклуватися про самопочуття.