Стратегія ведення сторінок бренду у різних країнах. Особливості, використання яких допоможе підвищити конверсію

Як правильно вести сторінки брендів у різних країнах? Щоб створити якісний проект, в нього потрібно зануритися з головою. А якщо мова про ведення аккаунтів міжнародних компаній, то доведеться докласти ще більше зусиль. Для досягнення результату, слід налагодити комунікацію з користувачами. Бажаєте ви цього чи ні, але вам доведеться поринути в політичний та соціокультурний контекст країни. Це необхідно, тому що потрібно швидко реагувати на актуальні події, хоча робити це не завжди легко.

В Україні SMM-маркетинг знаходиться на досить високому рівні. У нас працює багато фахівців, які вміють креативно мислити та користуватися доступними інструментами для досягнення результату. Але незважаючи на це, нам вдається налагодити продуктивну співпрацю з країнами пострадянського простору або представниками європейських брендів, з якими у нас багато спільного. Якщо ж звернутися до азіатських або африканських країн, то ви помітите наскільки вони інші – це окремий світ зі своїми особливостями.

Загалом тема доволі складна і, щоб повністю її розкрити, спочатку потрібно розібратися з основною термінологією.

Що таке брендинг?

Брендинг – це масштабне поняття, яке передбачає проведення комплексу дій для формування цілісного та привабливого для клієнтів образу компанії. Якщо висловлюватися простіше, то мається на увазі управління торговою маркою та її репутацією. Сюди входить великий перелік послуг: від безпосередньої розробки бренду до його просування.

Вважається, що корпоративний брендинг це найвищий пілотаж у сфері маркетингової діяльності. Від навичок і рівня професіоналізму фахівця залежать стратегічні перспективи торгової марки. Для цього необхідно знати всі тонкощі управління впливом: розбиратися та ефективно застосовувати різноманітні методи, використовувати різні канали просування, вміти керувати увагою споживачів.

СММ-просування та його головні переваги

СММ-просування та його головні переваги

З концептуальної точки зору бренд залишається брендом, незважаючи на середовище: онлайн або офлайн. Не дивлячись на активний розвиток онлайн-технологій, деякі компанії продовжують працювати за звичною схемою. Більшу частку бюджету вони виділяють для офлайн-реклами, яка багато коштує, а на ведення профілів в соціальних мережах фінансування виділяється за залишковим принципом.

Такий підхід викликає певні проблеми в індустрії. Не зважаючи на те, що малий, середній та великий бізнес загалом усвідомлює, наскільки важливо розвиватися в інтернеті, але не до кінця розуміє, що для цього потрібно робити. В результаті SMM-спеціалісти займаються всім потроху, замість того, щоб розвивати професійні навички в вузькій спеціалізації. Адже саме вузькі фахівці необхідні в будь-якій галузі, тому що вони виконують роботу надзвичайно якісно та вміють досягати відмінних результатів.

Щоб успішно розкрутитися в мережі, до уваги береться цільова аудиторія. Не можна просто взяти промо-матеріали, які були призначені для офлайн-майданчиків, і використати їх в інтернеті. Тут цінують інтерактив, взаємодію з аудиторією, високий рівень актуальності інформації, а також розробку креативу під конкретні інтереси користувачів.

Інтернет має величезний попит, тому присутність в кіберпросторі стала обов’язковою для сучасного бізнесу. До того ж тут надаються великі можливості для розвитку:

  • можна охопити величезну аудиторію, яка за кількісними показниками нічим не поступатиметься традиційним каналам комунікації;
    інформація поширюється з шаленою швидкістю: сайти, соціальні мережі, інші сторінки користувачів – усе це доступні майданчики для просування;
  • маркетинг у соціальних мережах коштує дешевше, ніж на тому ж телебаченні. Причому до пакета послуг входить просування ресурсу, пошукова оптимізація та контекстна реклама;
  • надається можливість легко керувати та контролювати кожен процес. Ви матимете змогу публікувати матеріали в будь-який час і вносити правки навіть після розміщення тексту на платформі;
  • простий і швидкий зворотний зв’язок – дуже зручний спосіб отримати реальне уявлення щодо ставлення людей до вашого бренду. Вам навіть не доведеться прикладати для цього зусилля;
  • є можливість для проведення соціальних досліджень, опитувань і багато іншого.

Вагомість комплексного маркетингу

Вагомість комплексного маркетингу

SEO-оптимізація. Пошукова розкрутка не тільки впливає на відвідуваність, а також на впізнаваність та формує лояльне ставлення до бренду.
Медійна реклама. Один із різновидів графічної реклами, яку бажано публікувати на великих платформах. Головна мета – постійно про себе нагадувати, щоб вас запам’ятали.
Відеоролики в мережі. Цей інструмент дає безліч переваг: коштує недорого, при цьому кількість переглядів може бути величезною, дарує простір для креативу, завдяки чому у користувачів формується позитивне ставлення.
Вірусний маркетинг. Створення та розміщення різного виду контенту (меми, комікси, різні смішні картинки), який здатен зацікавити аудиторію. Якісна вірусна реклама може викликати неймовірний ефект за короткий проміжок часу.
PR в інтернеті. Співпраця з авторитетними джерелами інформації сприяє популяризації. За допомогою таких публікацій можна притягнути до себе увагу аудиторії, сформувати потрібне вам уявлення про бренд та поліпшити його репутацію.
Маркетинг в соціальних мережах. Мається на увазі цілеспрямована взаємодія з аккаунтами, тематичними каналами та групами. Тут важливо створювати приводи для прямого контакту з користувачами, відстежувати думки про торгову марку та кількість згадувань.

Усі перераховані канали є важливою складовою комплексного маркетингу. Успіх залежатиме від вміння одночасно застосовувати кілька рекламних стратегій, а також від індивідуального підходу до кожного проекту. Виключенням вважається лише глобальний маркетинг. Зазвичай, у цьому випадку не спостерігається адаптація до можливих культурних відмінностей. Така стратегія підійде дише компаніям, що пропонують унікальний продукт, який не має конкурентів на ринку, наприклад, Microsoft, Intel тощо.

Якщо вам потрібна допомога у просуванні бренду – залиште заявку на нашому сайті. Ми проконсультуємо вас за будь-яким питанням та організуємо зручний режим для співпраці.