Що таке локальне SEO? Просування сайту під потреби локального бізнесу.

SEO продвижение под нужды локального бизнеса

Локальне просування – це оптимізація бізнесу, яка безпосередньо пов’язана з геолокацією користувача. Йдеться про пошукову видачу для конкретного міста, району або навіть вулиці.

Такий вид маркетингу важливий для підприємців малого або середнього сегмента. Їм складно конкурувати з великими організаціями, які діють на території цілої країни або навіть декількох держав. Маркетинг, який має географічну прив’язку до місцевості, досить вигідний. Він допомагає зайняти вузьку нішу, привернути увагу зацікавленої аудиторії та отримати прибуток.

Кому потрібне локальне просування:

  • медичним центрам, приватним стоматологічним і масажним кабінетам;
  • салонам краси;
  • нотаріусам;
  • СТО, автомийкам;
  • ресторанам і кафе;
  • роздрібним магазинам.

Зверніть увагу на те, що мова не про масштабні мережі. Це маленькі компанії, які не мають можливості дистанційно обслуговувати клієнтів. Вони лише пропонують товари та послуги людям, які зазвичай проживають поруч і їм зручніше прийти особисто.

Додавання в довідники – важливий аспект для локального просування.

Додавання компанії в довідники Google Maps

Щоб зайняти топові позиції в пошуковій видачі для конкретного регіону, недостатньо зареєструватися в Google довіднику та поставити відповідну позначку в Google Maps.

Вам доведеться надати максимально розгорнуту інформацію:

  • назва організації – в цьому пункті краще не використовувати ключові слова, оскільки пошукові алгоритми негативно ставляться до таких ресурсів;
  • контактні дані – вкажіть точне розташування організації, зазначивши актуальну адресу, графік роботи, контактний номер телефону та електронної пошти, зробіть позначку на карті. Якщо у вас кілька філіалів, тоді необхідно зробити окремі картки для кожного з них;
  • категорія – важливо правильно вказати основну сферу діяльності. Якщо на цьому етапі у вас виникнуть труднощі – зверніть увагу на прямих конкурентів та подивіться, що вони вказали;
  • ціни – публікуйте актуальну інформацію та регулярно її оновлюйте;
  • зображення – якісні фотографії допоможуть привернути додаткову увагу потенційних клієнтів;
  • особливості – тут багато чого залежить від тематики бізнесу. Не пропускайте цей пункт, тому що незвичні деталі можуть зачепити користувача та вплинути на його остаточне рішення.

Інші важливі етапи для SEO-просування сайту:

інші важливі аспекти SEO просування

  • профіль посилань – не секрет, що зовнішні зворотні посилання істотно впливають на ранжування. Для поліпшення локальної видачі важливо співпрацювати з місцевими авторитетними ресурсами: регіональними ЗМІ, бізнес-каталогами, віртуальними дошками оголошень та тематичними форумами. Від виконаної роботи залежатиме впізнаваність вашої компанії;
  • активність користувачів – йдеться про відгуки – блок, яким багато хто нехтує. Не варто цього робити, тому що він також впливає на пошукову видачу. Робота з відгуками дозволяє:
    • скласти уявлення про те, що саме клієнти цінують в вас або ваших товарах/послугах. Зворотний зв’язок допоможе зосередитися на перевагах бізнесу та ще більше їх розвинути;
    • створити репутацію компанії. Негативна реакція не завжди погано впливає на імідж. Ваша реакція має більше значення, якщо ви коректно реагуєте на проблему та готові шукати шляхи її розв’язання, то це величезна перевага. Крім того, негативні відгуки дозволять відшукати та усунути недоліки, на які б ви не звернули уваги без сторонньої допомоги;
    • чим активніша аудиторія, тим лояльніше ставлення пошукових алгоритмів. Ви можете мотивувати клієнтів, наприклад, запропонувавши їм бонуси;
  • семантичне ядро – оптимізація сайту під локальний запит. Під час створення сторінок, враховуйте наступне:
    • наповнюйте ресурс якісними текстами, використовуючи локальні пошукові запити;
    • використовуйте мета-теги, h1, h2, title, description, які мають містити назву міста;
    • дані потрібно структурувати за допомогою мікророзмітки;
    • окрім текстів, також можливо оптимізувати зображення;
  • доменна зона – ще один досить ефективний метод просування. Обираючи доменне ім’я, дозволяється використовувати ключові слова, пов’язані з тематикою сайту. Ви також можете звузити коло пошуку, якщо скористаєтеся регіональним доменним ім’ям. Це не вигідно лише в тому випадку, якщо ви плануєте розширювати бізнес та відкривати філіали в інших містах. У цій ситуації доменна зона вас обмежить.

Де замовити просування сайту у Львові?

Веб-студія WebTune – професійна команда, яка допомогла багатьом регіональним компаніям зайняти власну нішу, розвинути бізнес та підвищити ранжування за основними пошуковими запитами. Результативність нашої роботи визначається наступними факторами: ретельний аналіз ресурсу, виявлення недоліків та поліпшення показників, створення стратегії та чітке дотримання окресленому плану.

Залишайте заявку на сайті, щоб отримати консультацію. Ми готові відповісти на будь-які питання, пояснимо, що таке СЕО і чому воно необхідне, а також допоможемо підібрати оптимальну схему роботи для вашого бюджету.