Тренди SMM просування в 2021 році: що змінилося?

треды SMM в 2021 году

У 2020 році користувачі були змушені підлаштовуватися під нову реальність. Онлайн-спілкування й раніше вважалося популярним, але події минулого року побили будь-які рекорди, що існували до цього.

Соціальні мережі вже давно перейшли з категорії розваг та стали обов’язковою витратою для кожного бренду. Немає причин припускати, що в поточному 2021 році щось істотно зміниться. Навпаки, все вказує на те, що аудиторія зростатиме. Це зовсім не дивно, адже такі платформи мають безліч переваг: допомагають налагодити комунікацію з аудиторією, підвищити впізнаваність бренду, вивчити потреби клієнта, виявити конкурентів тощо.

Слід враховувати те, що соціальні платформи надзвичайно динамічні, тому необхідно слідкувати за будь-якими змінами, тенденціями або впровадженнями. Це дозволяє побудувати грамотну стратегію SMM-маркетингу. Отже, які тренди соціальних мереж у 2021 році нас чекають?

Соціальна свідомість

Обговорення соціальних проблем – мабуть, головна тенденція цього часу. Щоб привернути увагу аудиторії, бренду недостатньо просувати власний продукт, він повинен мати певні цілі. Захист навколишнього середовища, психічне здоров’я, раціональне споживання, боротьба проти насилля, гендерна рівність тощо – все це важливі теми. Потрібно висловлювати свою позицію та пропонувати шляхи розв’язання. Таким чином, компанії вдасться створити певну репутацію та емоційний зв’язок з аудиторією.

«Швидкі» відео

швидкі відео

Формат, який легко створювати та дивитися. TikTok показав, наскільки він актуальний. Доведеться дотримуватися нових правил, щоб не застаріти.

Спілкування через меми

Культура мемів трансформувалася в окрему та надзвичайно масштабну нішу. Це чудовий спосіб розважити цільову аудиторію, знизити негатив, реакцію на гостросоціальну тему тощо. Але з гумором потрібно бути обережним, оскільки неправильно розцінений жарт здатен нашкодити та погіршити ситуацію.

Прямі трансляції

прямі трансляції

В умовах самоізоляції «живі» відео стали надзвичайно привабливими з точки зору користувачів. Статистика показала, що цей формат має найвищий рівень залучення серед інших форматів, тому що створюється можливість для взаємодії в режимі реального часу. Компаніям слід обов’язково додати цей пункт до контент-плану.

«Реміксований» контент

Даний підхід виник спочатку в музиці, а потім перейшов у відео. Суть полягає у використанні добре знайомих шаблонів, але з додаванням індивідуальних особливостей. Маркетологи обов’язково мають скористатися цією можливістю для просування у соціальних мережах, щоб отримати більші охоплення.

Розмовний контент

розмовний контент

Мова про голосовий формат і можливість взаємодіяти таким чином зі смартфоном або різноманітними платформами. Маркетинг у соціальних мережах спрямований на розвиток і впровадження нового формату. Бізнесу доведеться підготуватися, щоб надати функцію для пошуку, створення, доставки інформації за допомогою голосу.

Геймифікація

Відеоігри – величезна індустрія, роль якої важко заперечувати. Щоб налагодити комунікацію з користувачами, доведеться враховувати цю тенденцію та взяти курс на розваги, розробити цікаві способи для інтерактиву тощо.

Боротьба з фейками

Дезінформація стала головною тенденцією минулого року й люди від цього втомилися. Тепер ситуація протилежна, багатьох цікавить щирість, чесність та відкритість, тому доведеться ретельно відбирати джерела інформації. Найменша підозра у брехні – крах для репутації.

Колаборації з блогерами

колаборації з блогерами

Це зовсім не нова тенденція. Але раніше увагу звертали на популярні профілі в соціальних мережах. Тепер фокусуються на мікроінфлюенсерах. Це пов’язано з тим, що їм вдалося зайняти вузьку нішу, вони викликають більше довіри, а їхні підписники дуже активні та залучені до життя блогера.

Перераховані тренди складають неповний список й більшість з них почали з’являтися в позаминулому та минулому році. Але вони дозволяють побачити загальну картину, а також зрозуміти, наскільки інтернет швидкий та мінливий. Радимо провести ретельний аналіз, перед тим як вибудовувати SMM-стратегію.