SEO просування чи контекстна реклама: що обрати?

Что выбрать SEO или контекстную рекламу

Глобальна діджиталізація створює певні умови у сфері бізнесу. Тепер присутність в інтернеті – обов’язкова вимога, яка забезпечує конкурентоспроможність на ринку. Але наявності сайту в глобальній мережі недостатньо для досягнення комерційного успіху, веб-ресурс має стати лідером і закріпитися в пошуковій видачі для стабільного потоку клієнтів. Найчастіше для цього використовують два інструменти: SEO-просування сайтів та контекстну рекламу. Щоб розібратися в темі, необхідно зрозуміти, як працюють ці методи.

Що таке пошукова оптимізація?

SEO, що таке пошукова оптимізація

Під цим терміном слід розуміти комплексну роботу для поліпшення зовнішніх і внутрішніх показників сайту відповідно до вимог пошукових систем. В першу чергу увага приділяється трафіку, а також результатам видачі за релевантними запитами. Для цього виконують наступні дії:

  • складають семантичне ядро – ключові слова або пошукові запити, які використовують інші відвідувачі, щоб знайти необхідну сторінку у Львові або інших регіонах;
  • звертають увагу на технічні помилки – важливо, щоб ресурс коректно працював та швидко завантажувався;
  • підвищують якість контенту – інформація, враховуючи зображення, відео та тексти – те, що цікавить користувача, тому вони мають відповідати вимогам клієнта;
  • нарощують масу посилань – необхідний аспект, який впливає на авторитетність та зростання довіри до ресурсу збоку пошукових систем.

Усі ці параметри мають велике значення для оптимізації сайту. Результати залежатимуть від роботи та професійного рівня цілої команди: адміністраторів, веб-майстрів, контент-менеджерів тощо. Загальними зусиллями створюється ефективний інструмент, який з часом принесе плоди власникові бізнесу. Щоб він не втрачав своєї актуальності, необхідно постійно працювати над поліпшенням сайту, оскільки вимоги алгоритмів постійно змінюються.

Що таке контекстна реклама (в Google)?

контектекстна реклама, що таке реклама в Google

Ці оголошення ви й самі бачили, вони розташовуються вгорі над результатами органічної видачі та мають відповідну позначку. Цей інструмент створений спеціально для того, щоб сприяти швидким продажам. Оскільки оголошення займають перші позиції на сторінці пошуку, на них швидко звертають увагу, тому звернення від клієнтів зазвичай надходять наступного дня.

Фактори, які впливають на ефективність контекстної реклами:

  • бюджет – це платний різновид просування. Рекламодавець сплачує кількість кліків, а ціна залежатиме від тематики, рівня конкуренції або сезонності. Для того, щоб цей інструмент продовжував працювати, його потрібно постійно фінансувати. Щойно припиниться оплата, реклама вимкнеться, а трафік зменшиться;
  • якість рекламної кампанії – текст оголошення має бути зрозумілим та привабливим для користувачів, щоб їм захотілося перейти за посиланням;
  • якість ресурсу – йдеться про відповідність запитам користувачів, що позитивно впливає на поведінкові фактори та статистику.

Висновок: що краще SEO-просування чи контекстна реклама?

Однозначно відповісти, який із двох методів краще – неможливо. Мова про різні способи залучення трафіку, кожен із яких має певні переваги та недоліки. Якщо бюджет дозволяє, тоді найефективніша стратегія – одночасно використовувати два механізми, які будуть доповнювати одне одного.

Якщо розглядати кожен пункт окремо, тоді оптимізація – найкращий варіант, який працює на довгострокову перспективу. Він підійде власникам багатосторінкових ресурсів і тим, хто планує закріпити міцні позиції на ринку. Контекстна реклама – ідеальний вибір, коли необхідно досягти швидкого результату, наприклад, продати товар, розпочати сезонну акцію, підвищити впізнаваність бренду тощо.

Звертайтеся до WebTune, щоб замовити просування сайтів Львів. Для налаштування рекламних оголошень наші спеціалісти користуються ефективними інструментами, такими як Google Ads. Ми також проведемо аналітику, щоб виявити вразливі місця та розробити стратегію щодо поліпшення вашого ресурсу.