Як перевірити адаптивність за допомогою браузера

Статистика свідчить, що більша частина людей використовує свій телефон частіше, ніж комп’ютер. З цього випливає, що користувачі, в основному, приходять на ваш сайт з мобільного телефону. Ваша основна мета – вигідно продати товар чи послугу, мета користувача – купити те, що йому необхідно. Тільки от, чи матиме людина можливість здійснити задумане, якщо сторінка неправильно відображається на її девайсі? Звісно, що ні. 

Саме для того, щоб уникнути вищеописаного, існує така штука, як адаптивний інтерфейс. 

А тепер, детальніше. 

Адаптивність сайту – коректний та зручний для користувача дизайн сайту, котрий показується людині, якщо заходить на сайт зі свого девайсу, незважаючи на розмір екрану. Такий тип дизайну використовується для того, щоб автоматично підганяти розміри вашого сайту під розміри вікна браузера. 

Тобто, тепер не потрібно налаштовувати сайт під кожен окремий розмір екрану, адже такий тип сайтів коректно відображається і на телефоні, і на планшеті, і на ноуті, і навіть, на телевізорі, і при цьому всьому, користувач може виконати всі необхідні дії, для прикладу, пошук, введення тексту, покупка, тощо, не збільшуючи блоків. 

                         Перевірка сайту на мобільні пристрої: як це зробити

Виконати таку перевірку можна декількома методами. Ви можете просто відкрити сторінку сайту та спробувати її збільшити чи зменшити за такими параметрами, як ширина чи висота. Якщо, при виконанні даної маніпуляції всі блоки пристосовуються під розширення, і немає горизонтальної прокрутки сторінки – це означає, що сайт адаптивний. Також, як ми вже звикли, ви можете використати спеціальну програму, і нічого не збільшувати, і не зменшувати. 

               Адаптивність сайту під мобільні пристрої: для чого це

Кожен бренд чи виробник завжди дбає про свій бізнес. А бізнес працює, коли на всіх етапах все працює правильно. Так само необхідно робити і з сайтами. 

Кожен розуміє, що більшу частину інформації, ми шукаємо за допомогою мобільного чи планшету, адже комп’ютер не завжди під руками. І якщо ми зайдемо на сайт бренду чи виробника, де ми не можемо отримати те, за чим прийшли, через те, що сайт просто неможливо використовувати через відсутність адаптивності – ми звідти швидко підемо. 

Адаптивність сайту – це завжди зручно, адже можна зайти на необхідний сайт будь-звідки, навіть з телевізора,  і виконати дії, які планували. Тим паче, для виробника чи бренду такий інтерфейс має декілька плюсів:

  1. Не потрібно додаткового розробляти мобільні додатки спеціально для користувачів, що купують ваш продукт чи послугу з телефону. Використовуйте адаптив. Розробка та підтримка інтерфейсу є доволі бюджетною та не довготривалою;
  2. Дозволяє уникнути проблем з просування, завдяки тому, що всі сторінки сайту доступні за одним і тим самим урлом, що є дуже зручно і для користувача.
  3. Дуже красиво виглядає, та зберігає унікальний дизайн та повноцінну структуру. 

Та мінусів:

  • для того, щоб користувачу було зручно (а ми робимо це, в основному, для користувачів), можливо потрібно буде виключити певні елементи, для прикладу, прибрати якійсь зображення чи відео; 
  • сторінки сайту з адаптивним дизайном підвантажуються трішки довше, ніж звичайні.

Використовуючи адаптивний інтерфейс, ви отримуєте більший прибуток. Адже все більше людей, все частіше користується мобільним телефоном для задоволення більшості потреб. Відповідно, якщо ваш сайт буде зручним та красивим, ви отримаєте більше клієнтів. 

Адаптація сайту під мобільні пристрої також означає, що сайт буде легше просувати, адже google ранжує його набагато краще. Не втрачайте такий необхідний для вас трафік, зробіть свій сайт адаптивним під мобільний вже зараз.

Ваша аудиторія завжди буде лояльною до вас, якщо вашим сайтом буде зручно користуватись. Повірте, користувач обере вас, бо вашим сайтом легко користуватись, а про вашого конкурента забуде – бо це незручно. 

                                                Адаптивний сайт: типи

Розрізняють декілька типів такого дизайну:

  • Спосіб, що доволі поширений, так званий, гумовий макет. Такий тип адаптується завдяки стисненню блоків по ширині, відповідно до розміру екрану мобільного, і ті блоки, які стиснути не вдається, переносять трішки нижче. 
  • Чудовий варіант, який можна використовувати для тих сайтів, структура яких передбачає багато колонок. Тип передбачає перенесення блоків вниз, у тому випадку, якщо для них на екрані банально не має місця. 
  • Розробка макету під кожен окремий дозвіл екрану. Попереджаємо одразу – це дуже тривала робота. Зазвичай такий тип адаптивності використовують бізнесові та корпоративні сайти. В такому випадку, під кожен основний дозвіл екрану розробляють окремий макет, та ставлять акцент на основних блоках. 
  • Чудовий варіант для простих сайтів – масштабування. Його використовують тільки для деяких блоків, а не для цілого сайту. 

Звертаємо вашу увагу на те, що для кожного окремого виду сайту необхідне окремий, добре продуманий тип. 

Адаптивна та мобільна версія: це одне і те ж?

Розробка мобільної версії сайту – це не адаптація, це:

  • видалення графічного контенту;
  • заміна частини функціоналу;
  • видалення частини контенту.

Розробляється мобільна версія сайту максимально спрощено, і вона є доволі вартісною, прирівнюється, до вартості розробки мобільного додатку. 

Адаптивний інтерфейс та мобільна версія сайту, речі, які абсолютно відрізняються між собою не тільки вартістю, а ще й тривалістю розробки та функціонування. 

                                  Адаптивність сайту: коротке резюме

Всі виробники та бренди орієнтуються, в основному, на клієнта. Перш за все, саме клієнтові має бути зручно, і ви маєте зробити все, від вас залежне, щоб той, хто прийшов на ваш сайт випадково (ну, або ж завдяки ідеально виконаній роботі маркетолога) одразу ж став вашим лояльним клієнтом. 

І саме тому адаптивний інтерфейс – це один із тих способів, яким ви можете показати вашому потенційному клієнту, що ви готові надавати йому відповідний повноцінний сервіс високої якості.