Інтернет магазин чи сайт каталог – в чому різниця і що обрати

Інтернет магазин чи сайт каталог - в чому різниця і що обрати

Розробка веб-сайту – те, з чого починається розвиток будь-якого сучасного бізнесу, особливо, якщо ваша діяльність пов’язана з наданням послуг або продажами.

Якісний ресурс повинен максимально точно відповідати цілям клієнта. На сьогодні існує велика кількість сайтів, які створюються з певною метою, але не всі клієнти спеціалізуються в цій сфері. Завдання розробника полягає в тому, щоб направити клієнта в правильному напрямку.

Якщо мова йде про розробку сайту для підвищення продажу, то в цьому випадку можна запропонувати два варіанти – каталог або магазин. Кожен із цих видів має певні особливості, котрі допоможуть зробити остаточне рішення. Детальніше розглянемо ці особливості.

Як створити інтернет-магазин?

інтернет-магазин

Інтернет-магазин – складний проект, який може містити сотні тисяч найменувань й у кожного товару обов’язково є окрема сторінка з технічними характеристиками. Крім того, така платформа дозволяє здійснювати покупки в онлайн-режимі. Кнопки «купити» або «замовити» ведуть до кошика, де вказана кількість позицій та підсумкова вартість замовлення. До головних особливостей сайту відносять наступне:

  • наявність особистого кабінету для відстеження статусу замовлень, історії покупок, а також можливість підключення платіжних систем для швидкої оплати товарів;
  • зручний пошук за конкретними параметрами, порівняння обраних позицій і можливість формування замовлення прямо на сайті;
  • автоматизовані процеси документообігу, формування знижок, акцій та інших пропозицій на певні товарні групи, взаємодія зі службами доставки;
  • можливість залишити коментар, відгук, дати оцінку сайту.

Скільки коштує інтернет-магазин? Як уже згадувалось вище, розробка веб-інструменту такого типу – складна робота, тому ціна на його розробку відповідна. Недостатньо один раз звернутися до розробника, який допоможе створити зручний сайт. Щоб він продовжував ефективно працювати та приносити прибуток, його постійно треба вдосконалювати та допрацьовувати – це головна особливість такого ресурсу. Крім того, компанії, яка наважилася на такий масштабний проект, доведеться суттєво попрацювати над організацією бізнес-процесів, а також заздалегідь спланувати бюджет, тому що доведеться зробити значне фінансове вкладення.

Як створити сайт-каталог?

сайт-каталог

Сайт-каталог – це розширений варіант сайту-візитки. Він характеризується досить продуманою структурою та містить вичерпну інформацію про продукти (товари чи послуги): докладні описи, технічні характеристики, фотографії, відеоогляди, відгуки та ціни на товари. До особливостей ресурсу відносять наступні пункти:

  • чітка каталогізація позицій із позначенням категорій та підкатегорій. Каталог може бути як простим, так і складним – залежно від сфери діяльності або побажань клієнта;
  • обов’язкова наявність на сайті розширеного функціонала, зокрема функція пошуку товарів за конкретними параметрами;
  • можлива наявність окремих карток товарів із коротким описом, фотографіями та цінами, але це необов’язковий параметр. Якщо окремі сторінки не передбачені, тоді створюється загальний список товарів, який містить мінімальний перелік технічних характеристик;
  • відсутність можливості здійснити замовлення онлайн. Покупки здійснюються лише через форму зворотного зв’язку, а окремі деталі обговорюються через менеджера.

Скільки коштує сайт-каталог? Створення каталогу коштує набагато менше, ніж магазину. Це пов’язано з тим, що тут використовується спрощений інтерфейс і функціонал. Але остаточна вартість залежить від багатьох факторів, які обговорюються індивідуально.

Сайт-каталог або інтернет-магазин – у чому різниця?

Якщо узагальнити, то головна відмінність між цими двома видами полягає в наявності кошику та можливості зробити замовлення прямо на сайті. Але це не означає, що у магазина більше переваг. Ці сайти рівноцінні, тому вибір того чи іншого різновиду залежить від специфіки діяльності компанії, а також результату, якого вона прагне досягнути.

Сайт-каталог – ідеальна демонстрація дорогих товарів, коли необхідно детально ознайомитися з усіма характеристиками, а потім отримати консультацію у  фахівця. Хорошим прикладом є продаж автомобілів. Зробити онлайн-покупку такого товару можливо, але бажано спочатку побачити його власними очима, а ще краще – протестувати.

Головна мета торгової платформи – створити максимально комфортні умови для покупок у будь-якому місці. Покупці не мають зайвого часу консультацій або черг – важливо зробити замовлення прямо тут і зараз зі швидкою доставкою додому.

Сподіваємося, що ця стаття допомогла вам відповісти на питання: сайт-каталог та інтернет-магазин – що обрати? Якщо у вас залишилися додаткові питання, звертайтеся до компанії WebTune. Ми спеціалізуємося на розробці різних видів сайтів під ключ: від лендінгової сторінки до маркетплейса. Наші фахівці створять ефективну стратегію, підрахують, скільки коштуватиме проект, наповнять ресурс якісним контентом і допоможуть просунути його в мережі.