Напишіть нам

Магазин штучних ялинок Ялинка Плюс

Задачі

  1. Задачі: збільшення продажів штучних ялинок для магазину yalynka-plus.com.ua

Рішення

  1. Аналіз сайту та соцмереж замовника
  2. Аналіз конкурентів
  3. Підготовка до рекламного просування: встановлення пікселя на сайт, налаштування Google Analytics, розробка креативів та рекламних текстів
  4. Запуск та оптимізація рекламних кампаній
  5. Розпочали із трафіку для збільшення відвідуваності сайту та «підігріву» зацікавленої аудиторії.
  6. Після запустили ретаргетинг із ціллю конверсія по користувачам, що були на сайті за останній період, а також взаємодіяли із сторінками у соцмережах.
  7. Оскільки під час покупки часто виникали питання, які стосувались вибору ялинки (чим відрізняються окремі моделі, чи є сертифікати якості, уточнення щодо оплати та доставки ), було вирішено спробувати ще рекламну кампанію на повідомлення.
  8. При налаштуванні автоматичних відповідей у функціоналі можна додати посилання на сайт. Таким чином частина клієнтів дізнавалась необхідну інформацію та оформляла заявки на сайті, а частина – купувала безпосередньо в повідомленнях.

Результати

  • Рекламна кампанія на трафік:

Кліки: 8905
Ціна за клік: 0,01$
Витрачено: 51,69 $
Охоплення: 42 472

  • Рекламна кампанія на повідомлення:

Кількість повідомлень: 662
Ціна за повідомлення: 0,34$
Витрачено: 223,86 $
Охоплення: 118 081
Покупки в повідомленнях: 85
Заявки на сайті: 25

  • Ретаргетинг – рекламна кампанія на конверсії:

Кількість конверсій (заявок на сайті): 66
Ціна за конверсію: 1,33$
Витрачено: 87,52 $
Охоплення: 21408