Лінкбілдінг – навіщо він потрібний для сайтів

Лінкбілдінг - навіщо він потрібний для сайтів

Що таке лінкбілдінг? Це створення певних умов, завдяки яким сторонні ресурси почнуть розміщувати посилання на ваш сайт. Тобто, чим більше згадувань, тим більше авторитетність вашого ресурсу – пошукові системи лояльніше до нього ставитимуться, просуваючи його в топ видачі. Для цього використовуються різні види лінків:

  • текстові – добре знайомий для багатьох різновид, який також називають гіперпосиланням. Це певна фраза, яка зазвичай підкреслюється або виділяється іншим кольором. Вона клікабельна, тому надає можливість швидко перейти на конкретну сторінку або сайт;
  • анкорні – складаються з двох частин: url-адреси, а також ключового слова або фрази, що передає весь зміст інтернет-сторінки;
  • безанкорні – у цьому випадку використовується лише формальний текст замість ключових фраз і слів. Такі лінки часто називають природними, й вони добре сприймаються пошуковими алгоритмами;
    зображення замість посилання – для цього необхідно прописувати спеціальну html-розмітку. Не всі ресурси надають можливість використовувати таку функцію, але саме такі типи додають ресурсу цінності.

Лінкбілдінг – навіщо він потрібний сайтам?

Ще на початку існування інтернет почали використовувати замість потужного інструменту для реклами. Для аналізу якості сайтів пошукові системи користувалися лінкованою структурою інтернету. Логіка досить проста: чим частіше посилаються на сайт, тим він авторитетніший, а значить – йому можна довіряти. Цією можливістю скористалися SEO-спеціалісти, які почали активно продавати та купувати лінки – так зване нарощування маси посилань.

Цікаво, що ще 10 років тому подібна стратегія оптимізації сайту вважалася найефективнішою. Дозволялося купувати величезну кількість посилань і залишатися в топі до тих пір, поки конкуренту не вдасться купити ще більшу кількість.

Але з часом пошукові системи ставали складнішими та розумнішими. Тепер масова закупівля зовнішніх лінків вважається застарілою та неефективною методикою. Більш того, такий підхід може негативно вплинути на ресурс і значно знизити його рейтинг. Час показав, що посилання можуть бути хорошими та поганими. Щоб пробитися в топ, необхідно слідкувати за їх якістю, комбінувати різні джерела, а ще краще – розробити ефективну стратегію.

 

Як правильно обрати стратегію лінкбілдінгу?

Як правильно обрати стратегію лінкбілдінгу?

Лінкбілдінг – це дуже відповідальний та складний процес, який необхідно довіряти досвідченим фахівцям. Для розробки ефективної стратегії спочатку уважно аналізують сайт клієнта: досліджується його структура та тематика. Сайт має бути якісним з продуманим юзабіліті та унікальним контентом (SEO-тексти, зображення, відео тощо). Після цього вивчаються конкуренти та розробляється детальний план. Бюджет клієнта також враховується та обговорюється окремо.

Під час вибору джерел для розміщення посилань, враховуються наступні критерії:

  • відповідність тематиці – використовувати сайти схожого напрямку – вигідна тактика, яка чудово сприймається пошуковими роботами;
  • авторитетність – ресурси повинні мати гарну репутацію. Чим довше існує сайт і чим більша у нього популярність серед користувачів, тим краще;
  • активність аудиторії – добре, коли на сайті є можливість залишати відгуки або коментарі, а також передбачені кнопки для того, щоб ділитися новинами через інші платформи. Цей функціонал обов’язково принесе користь;
  • заспамленість – якщо на сайті з’являється багато спливаючих вікон та занадто багато реклами, то це свідчить про те, що незабаром такий ресурс потрапить під санкції пошукової системи.

Популярні методи лінкбілдінгу:

  • аутріч – пряма співпраця з представниками ЗМІ, власниками авторитетних сайтів і відомими блогерами. Головна мета – розширити цільову аудиторію;
  • крауд-маркетинг – комунікація з цільовою аудиторією шляхом розміщення постів у соціальних мережах. Головна мета – підвищити інтерес до бренду;
  • сабміт – розміщення посилань на порталах з відгуками, а також в онлайн-каталогах;
  • використання «вічних» крауд-посилань – такі лінки розміщуються один раз і назавжди та оформлюються у вигляді коментарів від реальних користувачів на різноманітних форумах, блогах тощо. Цей метод вважається дуже ефективним для просування сайту.

Загалом під час просування інтернет-ресурсу можна обійтися без лінкбілдінгу, але доведеться втратити забагато часу. Якщо у вас молодий ресурс, який зіштовхнувся з високою конкуренцією, лінкбілдінг – ефективний спосіб збільшити трафік і підвищити впізнаваність бренду. Але враховуйте те, що його не можна використовувати самостійно для просування, він дає чудові результати в сукупності з іншими методами.

Якщо вас цікавить SEO-оптимізація сайту – звертайтеся за допомогою до студії WebTune. Ми складемо оптимальний план просування, розповімо про необхідність та важливість кожного етапу, й готові запропонувати зручні умови для співпраці.