Чотири типа відповідностей в Google AdWords і як їх використовувати

Існують 4 типи відповідності, які ми можемо використовувати в Google AdWords.

  • Точні відповідності
  • Фразова відповідність
  • Широка відповідність
  • + Широке + з + модифікатором

При [Точній відповідності] ваша реклама з’являється, коли запит користувача містить тільки заданий вами ключове слово. Якщо ми хочемо задати наше ключове слово в точній відповідності, ми повинні використовувати квадратні дужки […].
Приклад: [Костюм на замовлення] – в цьому випадку, оголошення буде показано тільки якщо користувач набрав в пошуковому рядку Костюм на замовлення.

При цьому, реклама не буде показано, якщо користувач використовував будь-які інші запити. [Точна відповідність] виключає покази за запитами, які не належать до вашого проекту.

При « фразовій відповідності» оголошення показується за запитами, що містить ваше ключове слово.
Приклад: «Костюм на замовлення» – якщо користувач вводить пошукові запити – Костюм на замовлення, Скільки коштує костюм на замовлення, Скільки коштує костюм на замовлення з флісу, то наше оголошення показано буде, тому що пошуковий запит містить в собі ключове слово.
При цьому, реклама не буде показано по схожим або синонімічним запитам. Наприклад: Костюмчик на замовлення, Костюми оптом, Костюми дешево
«Фразова відповідність» охоплює великий обсяг запитів. Серед них може бути більше нецільових.

Приклад: Користувач використовував цільової запит Костюм на замовлення недорого, а у нас преміальний ціновий сегмент, в цьому випадку, використавши «Фразова відповідність», ми отримаємо нецільової перехід і заплатимо зайві гроші за клік.

При використанні широкої відповідності оголошення буде показано по всіх релевантних ключових запитах користувача, навіть синонімів. Але наше реклама не буде показано, якщо користувач введе запит, який ніяким чином не відноситься до запиту Костюм.

Широка відповідність – найширше охоплення AdWords, він сам підбирає релевантні слова. При широкій відповідності виходить найнижча точність і появі нерелевантних запитів.

Часта помилка настройки реклами як раз в широкій відповідно, так як більшість людей просто лінуються використовувати [Точну відповідність] і «Фразову відповідність» так як для того, щоб його вказати, в інтерфейсі не потрібно використовувати ніяких символів. Користувачі задають ключові слова, слова знаходяться в широкій відповідності і в підсумку, на сайт йде нерелевантні трафік, тому що Google автоматично підбирає не самі релевантні пошукові запити, а ваше оголошення все одно показується.

Виправити цю ситуацію дозволяє модифікатор. Якщо використовувати Широке + відповідність з + модифікатором, то оголошення буде показано за запитами, що містить ключові слова або тільки найближчі варіанти.

Приклад: + Костюм на + замовлення. У цьому випадку оголошення буде показано за такими запитами: Костюм на замовлення, Скільки коштує костюм, Замовити костюм з флісу, Костюм для собаки на замовлення. Але реклама не буде показано по більш віддаленим від ключового слова запитам: Пошиття костюма, Купити костюм

Показ оголошень здійснюватиметься за запитами, максимально релевантним ключовим словом

Типи запитів в Google AdWords

  • Однокореневі слова
  • Форми однини і множини
  • Різні закінчення
  • Чи не синоніми

Часто буває, що при використанні ключових слів в широкій відповідності Google AdWords підбирає багато не самих коректних синонімів. Це знижує якість реклами. Якщо ми додаємо знак + на початку кожного слова в нашій ключовою фразою, то це дозволить скоротити кількість нерелевантних переходів.

Лайфхак: Спробувати додати знак + перед кожним ключовим словом для збільшення конверсій. Оголошення можуть перестати бути показані по синонімічним і часто не найбільш релевантними запитами і в підсумку, на сайт може йти більш якісний і більш цільової трафік, що дозволяє збільшити коефіцієнт конверсії на кілька%.

Висновок

[Точна відповідність] – дає найнижчий охоплення, але найбільшу точність. Ми показуємо лише в тому випадку, якщо пошуковий запит точно відповідає ключовим словом.

Широка відповідність – навпаки, ми будемо отримувати багато не релевантного трафіку по синонімічним і схожим на наше ключове слово запитам.

«Фразова відповідність» і + Широке + відповідність + з + модифікатором – якщо використовувати їх, то на сайт будуть приходити люди з не надто релевантними запитами.

Важливо пам’ятати, що [Точна відповідність] в Google задається у вигляді квадратних дужок, а в Яндексі “Точна відповідність” задається в лапках. Ось чому не варто переносити рекламну кампанію з Google в Яндекс і навпаки. Ну або хоча б пам’ятати, що потрібно змінити значки.

Тоді у вас може виникнути питання: “А який тоді тип відповідності використовувати?”. Насправді, в різних ситуаціях можуть використовуватися різні типи відповідності. Однак, в переважній більшості випадків, краще використовувати комбінацію [Точного відповідності] і + Широкого + відповідності + з + модифікатором.

Я поясню це так: ключове слово в [Точному відповідно] приваблює не багато, але самі цільові запити. Цим словам віддається високий пріоритет – тобто на них робиться підвищена ставка. А ключове слово задане в + Широкому + відповідно + з + модифікатором дозволяє підвищувати рівень обізнаності нові пошукові запити, які ми не змогли б отримати в разі використання тільки точного типу відповідності та цим словам віддається низький пріоритет – тобто знижена ставка.

За допомогою + Широкого + відповідності + з + модифікатором, ми збираємо нові ключові слова для своєї рекламної кампанії. Таким чином, при використанні + Широкого + відповідності + з + модифікатором і [Точного відповідності], ми і збираємо самий цільовий трафік, і не обмежуємо охоплення, намагаючись зібрати для свого семантичного ядра нові пошукові запити, які далі ми також перетворимо в ключові слова. Ми намагаємося захопити всю цільову аудиторію і витратити менше коштів на нецільову.

Широка відповідність може дійсно допомогти, якщо у вас дуже вузька ніша і мало цільових запитів. Це дозволить отримати хоч якийсь обсяг трафіку.