Таргетинг за ключовим словам і місцем розміщення

Таргетинг по місцях розміщення – це метод орієнтування, в рамках якого ви вибираєте для показу оголошень конкретні сторінки, канали та відео в Youtube або додатки в КМС.

ВАЖЛИВО – Конкретний сайт, на якому ви хочете показувати свою рекламу повинен входити в КМС, для того, щоб на цьому сайті здався ваш банер. Можна з упевненістю говорити про те, що даний тип орієнтування підходить бізнесам з вузькою нішею і обмеженим числом потенційних клієнтів – Ремонт яхт, Продаж екскаваторів, Впровадження систем бізнес аналітики. Навряд ви знайдете відповідні інтереси в списку інтересів, які запропонує вам Google AdWords. Тому краще підібрати такі майданчики вручну.

Орієнтування по місцях розміщення підходить тим, хто точно знає або може визначити на яких майданчиках і сайтах проводять час його клієнти. Чим конкретніше ви розумієте, на які групи ділиться ваша ЦА, і які сайти ваша група відвідує, тим точніше ви можете зорієнтувати ваші рекламні повідомлення на групи цільової аудиторії. В ідеалі – це націлити на конкретного майданчика, на якій цей сегмент і ці користувачі відвідують.

Для того, щоб отримати рекламне місце на певному сайті, може знадобитися встановити досить високу ставку за клік.

Орієнтування по місцях розміщення можна порівняти з ручним керуванням літаком. Перебуваючи в польоті, літак досить довгий час летить на автопілоті, автопілот можна порівняти з усіма видами таргетингу в КМС крім орієнтування по місцях розміщення.

Вибираючи таргетинг по ключовим словами, за інтересами, за темами, ми по-суті залишаємо питання підбору майданчиків на розсуд Google AdWords. Тобто це відбувається автоматично. У разі таргетинг по місцях розміщення, ми складаємо список сайтів, на яких хочемо показувати свою рекламу вручну.

Таргетинг за ключовими словами

Google AdWords на основі заданих нами ключових слів підбирає сайти в інтернеті, на яких буде показуватися ваша реклама. Це найголовніший і поширений вид таргетинга в КМС, який використовується більшістю рекламодавців. У КМС Google використовується

Аудиторний таргетинг – реклама буде показувати в тому числі, які недавно відвідували сайти відносяться до тематики, яку ви визначили вашими ключовими словами.

Наприклад, ви недавно відвідували сайти пов’язані з відпочинком на Мальдівах. Ви могли робити це випадково або навмисно, але Google зафіксував цю активність. Згодом, Google може показати вам рекламу відпочинку на Мальдівах, навіть якщо Ви не перебуваєте в цей момент часу на сайті, присвяченим Мальдівах чи відпочинку взагалі.

Тобто аудиторний таргетинг передбачає, що на основі історії переглянутих вами сайтів, Google розуміє, що теоретично, Ви могли бути зацікавленими в даних послугах.

Додаючи ключові слова в групу оголошень в кампанії КМС, ви вибираєте тип орієнтування, який хочете використовувати.

Аудиторний таргетинг, як правило дає велике охоплення. Знову ж, Google за допомогою деяких внутрішніх автоматичних і засекречених алгоритмів підбирає деяку аудиторію, яка могла б бути зацікавлена ​​в тому, що ви продаєте. Іноді це спрацьовує, а іноді немає.

Контент таргетинг

Цей вид таргетингу більш керований ніж таргетинг по ключовим словам. Якщо ключове слово є в контенті сторінки, то відбувається показ реклами. Якщо ви вибираєте саме цей варіант таргетингу за ключовими словами, то ви можете істотно знизити охоплення.

Згідно з довідкою Google AdWords, в середньому, охоплення аудиторії при виборі параметра “контент становить 30%” від охоплення аудиторії при виборі параметра аудиторії.

Контент таргетинг – це більш зрозумілий і більш прозорий вигляд таргетингу, ніж аудиторний, тому що він виключає вплив малозрозумілих алгоритмів Google, який працює з аудиторіями. Коли ми знаємо ключові слова і вибираємо контент таргетинг, ми працюємо з майданчиками. Якщо ключове слово зустрічається в майданчику, показ реклами відбувається. Чи не зустрічається – відбувається. У деяких вузьких тематиках і нішах вибір цього виду орієнтування просто не дозволить вам отримати достатнє охоплення аудиторії. І як наслідок – достатній обсяг трафіку, який допоможе вам виконати вашу мету в конверсіях і в грошах.

Як налаштовується таргетинг за ключовими словами в Google AdWords?

1-спосіб підбору ключових слів відрізняється від способу підбору ключових слів для пошукової кампанії.

2-спосіб підбору ключових слів в Яндексі відрізняється від того, що ми робимо в КМС

3-В КМС Google AdWords іноді додають однослівні ключові слова, найчастіше двухсловние, і в рідкісних випадках трехсловние ключові слова і тільки в широкому типі відповідності.

Семантичне ядро ​​для КМС кампанії – це базові ключові слова пошукової кампанії + тематичні ключові слова + близько тематичні ключові слова.

У КМС кампаніях, фактор релевантності теж має місце бути, однак, він має значно меншу вагу, ніж CTR у формуванні ціни за клік. А раз у нас немає завдання дотримуватися принцип релевантності, то немає сенсу додавати в ці ключові слова складаються з 4-х, 5-ти і більше слів. У деяких випадках, навіть додаючи двухсловние ключові слова, ви не можете підібрати необхідні вам майданчика. У деяких випадках використовуються тільки однослівні ключові слова, а двослівні взагалі не додаються, бо двослівні є укладеними до базових однослівним і вони охоплення збільшують.

Приклад: ваш клієнт займається скупкою дорогих спортивних машин Ferrari, Lamborghini, Maserati. Додавання в його КМС кампанію слів Купити Ferrari, Продати Ferrari, Купити Lamborghini, Продати Lamborghini, може не дати потрібної аудиторії і потрібних майданчиків. У таких випадках, має сенс піднятися на рівень вище і залишити ключові слова, що складаються всього з одного слова. Тобто трехсловние ключові слова додають в КМС кампаніях тільки в тих випадках, коли двухсловние ключові слова дають занадто велике охоплення, що викликає показ ваших оголошень на зовсім недоречні бізнесу майданчиків.

Якщо у вас дуже широка ніша і при цьому, ваші клієнти оптовики, то має сенс додавати в вашу КМС кампанію додавати не ключове слово, а <ваш запит> оптом. Якщо ніша вузька, то не має сенсу додавати в ключове слово з геолокації.