Який таргетинг вибрати для оголошень у Google Ads

Успішна рекламна кампанія – це сукупність різноманітних факторів. Фактори включають стратегію, текст меседжу, який ви хочете донести до вашого потенційного клієнта, правильно підібраний візуал, чіткий підбір ключів, правильно налаштованих ставок. Але, якщо реклама не працює, і на ваш сайт не приходить саме ваш клієнт – це означає, що ви виконали багато роботи, витратили багато часу, але результат – нульовий. 
Для того, щоб ваша ЦА (цільова аудиторія) – побачила саме те оголошення, яке ви їй хочете показати, потрібно використовувати таргетингову рекламу. 

Для чого вашому бізнесу потрібна таргетингова реклама

Основною задачею таргетингової реклами є розширення впізнаваності вашого бренду та залучення максимальної кількості вашої цільової аудиторії, збільшення кількості продаж вашого товару чи послуги. Такий тип реклами дуже вигідний тип, що він дозволяє сегментувати вашу цільову аудиторію, згідно конкретних заданих параметрів, і завдяки цьому, ви матимете нагоду показати рекламу тільки тим, хто справді зацікавлений у вашому бренді, товарі, чи послузі. 

Перевагами використання таргетингової реклами є:

  • ефективне використання коштів;
  • націлювання на аудиторію конкурентів та свою;
  • зниження вартості ліда. 

Загальний механізм таргетингу доволі простий:

  • спершу проводиться збір інформації. На цьому етапі ми рекомендуємо вам, створити та добре пропрацювати портрет вашої цільової аудиторії, і на основі цього проводити налаштування;
  • наступний крок  – сегментація;
  • створення рекламної кампанії для кожного конкретного сегменту аудиторії;
  • розміщення реклами. 

Види таргетингової реклами:

  • за ключами; реклама показується тим користувачам, які використали задані вами ключові слова;
  • відповідно до статі та віку користувача;
  • таргетинг на міста та країни, конкретні локації у вашому місті;
  • згідно пори доби;
  • згідно зацікавлень користувача;
  • тематичні;
  • ретаргетинг;
  • динамічний ретаргетинг.

Нижче більш детально розкажемо про декілька типів таргетингової реклами. 

Налаштування реклами в Google ads: тематичний таргетинг

Ви можете налаштувати рекламу таким чином, щоб вона показувалась на сайтах певної конкретної тематики. Рекомендуємо вказати саме ті теми, які можуть бути цікаві для вашої аудиторії, звісно, спеціалісти рекомендують перец цим добре продумати та пропрацювати, як мінімум чотири типажі вашого потенційного клієнта. Після налаштування тем, ви можете бути впевнені, що користувач побачить вашу рекламу на сайтах, з вказаною вами тематикою. 
Спеціалісти рекомендують налаштовувати теми та таргетинг розміщення у поєднанні. Адже ціленапрямлена реклама дає можливість обирати, де показувати рекламу: сайти, додатки, тощо.
Якщо ваша мета – поширити впізнаваність вашого бренду, то націлювання за контекстом adwords по зацікавленнях – саме те, що вам потрібно.Такий тип дозволяє показувати рекламу користувачам, базуючись на їх зацікавленнях. Принцип роботи доволі простий: Google аналізує все те, чим цікавиться користувач, та на основі цієї поведінки формує категорії зацікавленості. 

Географічний таргетинг google

Вирізняється тим, що ви можете задати конкретні налаштування реклами, щоб показувати її користувачам, що можуть зацікавитись вашою пропозицією. Ваша потенційна ЦА підбирається на основі таких даних, як ключові слова, додатки, міста, котрі людина часто відвідує. 
Налаштування, що побудовані на основі пошукових комерційних запитах користувачів. Для такого типу реклами вам необхідно додати міста та ключі, сайти та додатки, тематичні канали, в такому випадку, система показуватиме оголошення тим користувачам, чиї наміри співпадають з вашими налаштуваннями. 
Якщо ви плануєте залучити максимально велику кількість клієнтів, що можуть бути зацікавлені у покупці вашого товару чи послуги, слід налаштувати таргетинг на зацікавлених покупців. 

Налаштування таргетингу на гаджети

Такий тип таргетингу доступний у налаштуваннях кампанії. Таргетувати можна на:

  • користувачів конкретних моделей гаджетів;
  • операційні системи;
  • операторів мобільних мереж;
  • безпровідних мереж.

Таргетинг на гаджети найбільш підійде продавцям мобільних телефонів чи смарт тіві, адже, для прикладу, ви можете показувати рекламу нових моделей телефонів чи телевізорів, а також аксесуарів для них. Рекомендується використовувати у поєднанні з іншими налаштуваннями. 

Аудиторії цільової таргетинг

В залежності від подій, що відбуваються у житті людей, ви також маєте можливість показувати йому релевантну рекламу. Принцип роботи гугла тут доволі простий: він аналізує пошукові запити кожного конкретного користувача, і показує йому відповідну рекламу. Доступні наступні події для вибору у налаштуваннях:

  • весілля та переїзд;
  • купівля та ремонту дому,
  • зміна роботи, тощо. 

Таргетинг за радіусом

В google ads є можливість вказати певний радіус навколо розташування вашого офісу, та призначити ставки на оголошення. Таким чином, всі користувачі, які будуть знаходитись в радіусі вашої локації, побачать вашу рекламу, та підуть до вас, а не до вашого конкурента. Доцільний такий тип таргетингової реклами для збільшення відвідуваності офлайн магазинів.
Такий тип таргетингу набрав популярності зовсім нещодавно. Ремаркетинг – повернення користувачів, що потрапили на ваш сайт, але пішли звідти, не виконавши ніяких дій. Такий тип можна показувати аудиторії, яка:

  • просто прийшла на сайт;
  • була на певній конкретній сторінці сайту;
  • додала товар до кошика;
  • користувача, котрі здійснили одноразову покупку послуги чи товару;
  • подивились певну кількість сторінок, але не виконали ніяких дій;
  • не завершили процес покупки.

Якщо ви активно розвиваєте та вкладаєте кошти у свій youtube канал, то відео ремаркетинг – саме для вас. Ви можете налаштувати покази на аудиторію, котра:

  • подивилась певне відео;
  • подивилась будь-яке відео з вашого каналу;
  • здійснила певну дію на вашому каналі;

просто відвідала ваш канал.
Чи варто вам використовувати таргетингову рекламу? Однозначно варто, але робити це слід розумно, не зливаючи бюджет. Якщо ваш сайт оптимізований, ваші соціальні мережі активні і ви зацікавлені у тому, щоб ваш продукт, бренд, товар чи послуга були потрібні великій кількості аудиторії – звертайтесь до спеціалістів та налаштовуйте таргетинг, і ви однозначно доб’єтесь поставлених цілей!