Види оголошень в КМС Google AdWord

Вже багато разів було сказано, що важливо давати релевантні відповіді на пошукові запити користувачів на сторінках результативного пошуку. Більш того, рекламні оголошення в останнім часом все більше і більше нагадують результати звичайної природної органічної видачі Google.

У КМС зовсім інша історія. Існує величезна кількість сайтів, які готові розмістити на своїх сторінках оголошення абсолютно різних форматів і тому перше, і мабуть, ключова думка – це те, що чим більше різних форматів ви використовуєте, тим краще.

Різні сайти припускають на своїх сторінках оголошення різних форматів. Це означає, що чим більше різних форматів ви використовуєте в своїх групах оголошень, тим більша кількість сайтів і тим більшу кількість аудиторії ви охоплюєте.

Це як з семантичним ядром. Якщо ви не додали деякі ключові слова в ваше семантичне ядро, то деяких клієнтів ви просто втратите.

Адаптивне оголошення

Перше оголошення, яке ви обов’язково повинні використовувати для реклами в КМС – це адаптивне оголошення. AdWords автоматично коригує формат, зовнішній вигляд і розмір таких оголошень, у відповідності з тим, де вони показуються.

На одному сайті це оголошення може бути текстовим, а на іншому – як нативний банер.

Графічне оголошення

Графічні оголошення можуть бути статичними -тобто можуть бути картинкою, зображенням, а можуть бути анімованими.

Рекомендую готувати вам кожен банер, як мінімум в 5 розмірах. Це 5 найпопулярніших розмірів, які дадуть вам 95% охоплення.

Відео Об’явлення

Але про це оголошенні пізніше, так як буде випущена окрема стаття, яка присвячена всім деталям.

Інтерактивні оголошення (Лайтбокси)

Ці оголошення призначені для того, щоб коли користувач взаємодіяв (клік або утримання курсора над цим оголошенням) з таким оголошенням, воно розгортається і в ньому відтворюється відео чи показується зображення.

Оплата за лайтбокси здійснюється по 2-м моделям

1-оплата за 1000 показів

2-оплата за взаємодію (краще ніж CPM)

Оголошення в Gmail (GSP – Gmail Sponsored Promotion)

GSP – вдає із себе рекламне повідомлення виглядає як звичайний лист, але з міткою “реклама”.

Орієнтування в GSP працює і налаштовується так само як і в пошуковій мережі. Виняток становить тільки таргетинг за ключовими словами, але саме він представляє для нас найбільшу цінність в разі реклами в Gmail. Якщо у людини в пошті є лист з доменом вашого конкурента, або в темі листа йде згадка про цей домен, то наше оголошення може здатися в поштовій скриньці цю людину. Тобто, Google AdWords підбирає їх за тим, що написано в листах користувачів. Наприклад, якщо ми продаємо страховки на автомобілі, то в якості таргетингу можна використовувати домени автодилерів. Якщо ми продаємо весільні сукні, то ми можемо таргетинг на такі ключові слова як весільні сукні, весільну обручку, весілля та інші.

Особливості GSP

  • мало трафіку
  • дешевий трафік (маленька конкуренція серед рекламодавців)
  • конверсія може бути високою (через правильного підбору ключових слів)

Особливості оцінки ефективності GSP

Кліки – це не перехід на сайт, а розкриття листів, відповідно, середня ціна за клік – це середня ціна за розкриття листи.

Особливості метрики:

Gmail переадресації – показує, скільки людей направили ваше повідомлення іншим людям

Gmail збережені – показує, скільки людей зберегли ваші листи у вхідних

Gmail переходи на сайт – тут все ясно.

Порада № 1

Пам’ятайте, що в КМС важливіше CTR, а не релевантність! Але ми також повинні пам’ятати, що високий CTR не завжди означає високу конверсію. Тому не варто розміщувати на банері фото напівоголеної жінки без будь-якої згадки продукту і взагалі того, чим ви займаєтеся. Швидше за все, ви дійсно отримаєте високий CTR, але не високу конверсію. І це тільки в тому випадку, якщо пройдете модерацію.

З іншого боку, секс продає.

Якщо до вашої пропозиції можна додати трохи еротичного контексту, то чому б цього і не зробити. Головне – це пройти модерацію.

Порада №2

Ще одна порада, який дійсно може допомогти вам зробити якісне оголошення з точки зору CTR і конверсії – це використання живих фотографій (реальні люди, реальні співробітники, реальні клієнти), а не фотографії зі стоків. Такі банери будуть позитивно позначатися на репутації компанії.

Порада №3

При створенні банерів обов’язково враховуйте соціально-демографічні ознаки ЦА. Наприклад, якщо ви торгуєте ювеліркою, то жінкам показуєте жіночі товари, чоловікам – чоловічі.

Порада №4

Використовуйте емоції як в текстах, так і в зображеннях. Провокаційний банер приверне увагу, а значить у нього буде високий CTR і низька вартість кліка.

Якщо не можете створити провокацію, краще на банері використовувати емоції. Люди реагують на одну з 4 емоцій:

  • радість
  • смуток
  • злість
  • здивування

У людей, при перегляді таких банерів можуть виникнути різні емоції. Вони можуть по-різному на них відреагувати. Але важливо, що вони взагалі на них відреагують, так як це підвищить CTR, знизить вартість кліка і зроблять ваші кампанії більш ефективними.

Звичайно, візуальна складова банера дуже важлива. Але ще важливіше повідомлення, який несе ваш банер. Які б емоційні і провокаційні зображення ви б не підібрали, люди все одно клікають на банер, в першу чергу виходить з того, що на ньому написано.

Порада №5 використовувати особи відомих особистостей

Порада №6 використовувати УТП

Порада №7 використовувати C2A

Порада №8 тестування оголошень

Середній CTR в КМС – 0,4%