Види оголошень в КМС Google AdWord

види оголошень

Вже багато разів було сказано, що важливо давати релевантні відповіді на пошукові запити користувачів на сторінках результатів пошуку. Більше того, рекламні оголошення останнім часом все більше і більше нагадують результати звичайної органічної видачі Google.

У КМС зовсім інша історія. Існує величезна кількість сайтів, які готові розмістити на своїх сторінках оголошення абсолютно різних форматів. Тому перша і, мабуть, ключова думка – це те, що чим більше різних форматів ви використовуєте, тим краще.

Різні сайти припускають на своїх сторінках оголошення різних форматів. Це означає, що чим більше різних форматів ви використовуєте в своїх групах оголошень, тим більша кількість сайтів і тим більшу кількість аудиторії ви охоплюєте.

Це як з семантичним ядром. Якщо ви не додали деякі ключові слова в ваше семантичне ядро, то частину клієнтів ви просто втратите.

Адаптивне оголошення

Перше оголошення, яке ви обов’язково повинні використовувати для реклами в КМС – це адаптивне оголошення. AdWords автоматично коригує формат, зовнішній вигляд і розмір таких оголошень, у відповідності з тим, де вони показуються.

На одному сайті це оголошення може бути текстовим, а на іншому – як нативний банер.

Графічне оголошення

Графічні оголошення можуть бути статичними – тобто можуть бути картинкою, зображенням, а можуть бути анімованими.

Рекомендуємо готувати вам кожен банер, як мінімум в 5-ти розмірах – це збільшить ваше охоплення на 95%.

Відеооголошення

Про ці оголошення пізніше, так як буде випущена окрема стаття, яка розкриватиме всі деталі.

Інтерактивні оголошення (Лайтбокси)

Ці оголошення призначені для того, щоб коли користувач взаємодіяв (клік або утримання курсора) з таким оголошенням, воно розгорталося і в ньому відтворвалося відео чи показувалося зображення.

Оплата за лайтбокси здійснюється по 2-м моделям:

1-оплата за 1000 показів

2-оплата за взаємодію (краще ніж CPM)

Оголошення в Gmail (GSP – Gmail Sponsored Promotion)

GSP – це рекламне повідомлення, що виглядає як звичайний лист, але з міткою “реклама”.

Орієнтування в GSP працює і налаштовується так само, як і в пошуковій мережі. Виняток становить тільки таргетинг за ключовими словами, але саме він представляє для нас найбільшу цінність в разі реклами в Gmail. Якщо у людини на пошті є лист з доменом вашого конкурента, або в темі листа йде згадка про цей домен, то наше оголошення може показуватись в поштовій скриньці цієї людини. Тобто, Google AdWords підбирає їх за тим, що написано в листах користувачів. Наприклад, якщо ми продаємо страховки на автомобілі, то в якості таргетингу можна використовувати домени автодилерів. Якщо ми продаємо весільні сукні, то ми можемо націлювати таргетинг на такі ключові слова, як весільні сукні, весільна обручка, весілля та інші.

Особливості GSP:

  • мало трафіку;
  • дешевий трафік (маленька конкуренція серед рекламодавців);
  • конверсія може бути високою (через правильний підбір ключових слів)/

Особливості оцінки ефективності GSP:

  • Кліки – це не перехід на сайт, а розкриття листів, відповідно, середня ціна за клік – це середня ціна за розкриття листа;
  • Gmail переадресації – показує, скільки людей надіслали ваше повідомлення іншим людям;
  • Gmail збережені – показує, скільки людей зберегли ваші листи у вхідних;
  • Gmail переходи на сайт – тут все ясно.

Найважливіші поради при роботі з КМС Google AdWord

Порада № 1

Пам’ятайте, що в КМС важливіше CTR, а не релевантність! Але ми також повинні пам’ятати, що високий CTR не завжди означає високу конверсію. Тому не варто розміщувати на банері фото напівоголеної жінки без будь-якої згадки продукту і взагалі того, чим ви займаєтеся. Швидше за все, ви дійсно отримаєте високий CTR, але не високу конверсію. І це тільки в тому випадку, якщо пройдете модерацію.

Порада №2

Ще одна порада, яка дійсно може допомогти вам зробити якісне оголошення з точки зору CTR і конверсії – це використання живих фотографій (реальні люди, реальні співробітники, реальні клієнти), а не фотографії зі стоків. Такі банери будуть позитивно впливати на репутацію компанії.

Порада №3

При створенні банерів обов’язково враховуйте соціально-демографічні ознаки ЦА. Наприклад, якщо ви продаєте ювелірні вироби, то жінкам показуєте жіночі товари, чоловікам – чоловічі.

Порада №4

Використовуйте емоції як в текстах, так і в зображеннях. Провокаційний банер приверне увагу, а значить у нього буде високий CTR і низька вартість кліка.

Якщо не можете створити провокацію, краще на банері використовувати емоції. Люди реагують на одну з 4 емоцій:

  1. Радість
  2. Смуток
  3. Злість
  4. Здивування

У людей при перегляді таких банерів можуть виникнути різні емоції. Вони можуть по-різному на них відреагувати. Але важливо, що вони взагалі на них відреагують, так як це підвищить CTR, знизить вартість кліка і зробить ваші кампанії більш ефективними.

Звичайно, візуальна складова банера дуже важлива. Але ще важливіше повідомлення, адже які б емоційні і провокаційні зображення ви не підібрали, люди все одно клікають на банер, виходячи з того, що на ньому написано.

Порада №5

Використовувати УТП.

Порада №6

Використовувати C2A.

Порада №7

Тестування оголошень.

Середній CTR в КМС – 0,4%.