Чому комплексне просування сайту ефективніше?

Маючи свій бізнес, що продає товар чи послугу онлайн, кожен, з часом, стикається з тим, що прихід клієнтів через сайт знизився, і з чим щось слід вирішувати. Саме тоді, вони приходять до спеціалістів – SEO спеціалістів.

Ми в компанії WebTune стикнулись з тим, що наші клієнти замовляють у нас послугу сео просування сайтів, але більша частина з них, навіть приблизно не орієнтується, що це за послуга, для чого вона потрібна та чим допоможе сайту та бізнесу в цілому. Звісно, що ми детально пояснюємо клієнтам все, що їх цікавить, хочемо трішки розказати і вам.

Просування сайту seo: що таке

SEO (від англ.: Search Engine Optimization – “пошукова оптимізація”) – комплекс чітких алгоритмів, що дозволяють уникнути чи зменшити до мінімуму кількість технічних помилок на сайті, та дозволяють покращити ресурс настільки, щоб робот пошукової системи “зчитував” сайт та підносив його на перші позиції по запиту користувача.

Основна задача пошукової оптимізації – дати користувачу мережі можливість максимально швидко знайти максимально відповідну його запиту інформацію.

Відповідно, алгоритм дій, що виконує SEO – спеціаліст націлений на те, щоб отримати довіру пошукових роботів, мета яких допомогти вашій ЦА (цільовій аудиторії) потрапити на ваш сайт та виконати якусь певну дію: замовити, купити, стати підписником чи клієнтом, залишити електронку, тощо.

Давайте говорити прикладами. Ви хочете купити телефон. Вводите в пошукову стрічку Google запит: “Купити телефон недорого”. Пошуковик виводить вам список магазинів, що дають відповідь на ваш запит. Ви обираєте перший сайт і з 50% ймовірністю купуєте телефон там. Чому ви обираєте сайт, що стоїть першим у списку? – Тому що за статистичними даними, які Google давно збирає та аналізує, більша частина користувачів мережі далі, ніж на 1-2 сторінку не заходить. Звідси випливає висновок: для того, щоб ваш товар чи послугу купили – ваш сайт повинен бути в ТОПі, тобто на одній з двох перших позицій. А для цього вам просто необхідна сео оптимізація сайту.

Пошукові системи: принцип роботи

Для того, щоб ваш сайт попав у пошук, він повинен пройти три круги ада  три певні етапи. Це: сканування сайту, індексація та ранжування. Більш детально про них:

  1. Сканування. Робот пошуковик дуже дотошно та чітко обходить весь сайт, знаходить нові сторінки та індексує їх. Робот це може робити сам, але процес доволі довготривалий, тому, найчастіше, йому показують, за допомогою спеціальних програм, що з’явилося нового, і що потрібно індексувати. 
  2. Індексація. Цей процес виглядає наступним чином: робот детально вивчає все, що знаходиться на сторінці. Потім, додає сторінку у свою базу даних, якщо вважає, що все, що є на цій сторінці – корисне для користувача. 
  3. Ранжування. Зі свого власного списку робот підшукує сторінки з найбільш відповідним контентом, що відповідає на запит користувача, та показує цю сторінку юзеру. 

Отже спеціаліст – сеошник повинен зробити так, щоб пошуковик вирішив, що сторінки вашого сайту є корисними для користувачів та додав у свій індекс.

Розкрутка сайту сео: чорні та білі методи

Все просувається вперед дуже швидко, пошуковики вдосконалюються, спеціалісти від них також не відстають. Якщо раніше було достатньо просто “натикати” повсюди ключових слів, і робот з радістю забирав сайт собі в індекс, то зараз зробити це дуже непросто. Але можливо.

Спеціалісти розділяють два методи оптимізації: білий та чорний. Про них поговоримо детально.

Метод білої оптимізації – метод, що є прийнятним, доступним та дозволеним, не порушує абсолютно ніяких правил. Цим методом користуються всі.

Білу можна розділити на два етапи: внутрішню та зовнішню оптимізацію.

Принцип роботи внутрішньої складається зі збору великої кількості аналітичних даних ніші, яку необхідно просувати, аналізу цих даних, постановки технічної задачі по просуванню.

Однією з технічних задач є складання семантичного ядра (це коли підбираються ключі та запити). Якщо СЯ складене правильно, то ви можете виконати наступні задачі:

  • корегувати чи створити нову структуру, меню чи категорії, що є більш релевантними на запити користувачів;  
  • працювати з title та meta tags ;
  • подавати користувачу відповідний контент. 

Не менш важливою є і технічна частина:

  • перевірка роботи сайту: кнопок, форм, тощо;
  • пошук дублюючих сторінок та сторінок, на які не можна перейти;
  • перевірка швидкості завантаження вашого сайту на будь-якому пристрої;
  • перевірка правильності індексації вашого сайту пошуковим роботом. 

Звертаємо вашу увагу на те, що задачі по вищеописаній технічній частині спеціаліст виконує кожного місяця, щоб знати, що сайт працює чітко і з ним не виникає ніяких проблем.

Принцип роботи з зовнішньою оптимізацією полягає в тому, щоб збільшити присутність назви вашого бренду в мережі. Це може бути робота з блогами, відгуками, посиланнями.

Робота з посиланнями включає  в себе збільшення кількості посилань, що ведуть на ваш сайт. Такі посилання йдуть з інших ресурсів, блогів, тощо. Дуже важливо, щоб спеціалісти робили це правильно, не використовували для збільшення маси посилань неякісні блоги, чи спамний контент. Все повинно бути правильно, красиво, та викликати бажання користувачів самостійно ділитись посиланнями на ваш.

А тепер поговоримо про зло  чорні або ж, як їх ще називають, білі методи оптимізації. Це різноманітний комплекс методів, що дозволяє вашому сайту дуже швидко вийти на перші позиції. Ми категорично не рекомендуємо їх використовувати, тому за це ваш сайт може попасти під фільтр і піти в бан. А звідти його дуже важко дістати та очистити свою репутацію в мережі.

Щоб ви могли їх розпізнати, даємо вам список методів, що використовуються найчастіше:

  • тексти з переспамом ключів та пошуковими запитами;
  • посилання на ваш сайт з сайтів, що створені спеціально для реклами;
  • систематичне розсилання спаму;
  • різноманітні посилання на комах, крапках, тире, тощо. 

Спеціалісти нашої компанії не можуть вас переконувати чи вам потрібна послуга по сео оптимізації вашого сайту – чи ні. Це повинен бути ваш обдуманий вибір. Ми можемо вам тільки розказати про плюси та мінуси. 

Плюси:

  • користувачі, що прийшли до вас завдяки оптимізації, залишаться вашими лояльними клієнтами, що будуть постійно купувати ваш товар чи послугу та рекомендувати зробити це іншим;
  • тривалий ефект. Якщо всі роботи по оптимізації виконані правильно, це означає, що сторінки вашого сайту робот буде дуже часто показувати користувачам. Вам не потрібно буде щомісяця виконувати якісь роботи по сайту, він буде працювати сам та приводити до вас клієнтів;
  • відносини бренд-клієнт. Якщо ваш сайт знаходиться в топі, ним зручно користуватись, то ваш клієнт завжди буде з вами і ні до кого іншого не піде. 

Мінуси:

  • виконання робіт по оптимізації, як і чіткий видимий результат – це дуже тривала в часі дія;
  • відсутні будь-яких гарантій. ні один спеціаліст не може вам сказати з впевненістю, що результат цієї роботи дасть вам стовідсотковий результат. Справа в тому, що в будь-який момент робот пошуковик може змінити будь-яку свою мінімальну, і тоді вся робота буде даремною. 

Сео просування – це довге та зовсім недешеве задоволення, яке, все ж, приносить чудові результати. Ті, хто вже почав працювати над своїми сайтами, починають отримувати перші “ягідки”.