Як підібрати низькочастотні запити і для чого це потрібно

Певні, так звані, спеціалісти, вважають що SEO – це не потрібна для сайту річ, і кожен, хто більш-менш розуміється у структурі та побудові сайту може це все робити самостійно, а не викидати великі суми грошей спеціалістам, які, в результаті, скажуть щось типу: “Ми зробили все, що могли, але цей кейс виявився невдалим”. Спеціалісти WebTune можуть дати тільки одну пораду: слід звертатись до професіоналів, і тоді все буде добре. 

Так от, якщо коротко – SEO – це чітка структура алгоритмів, дій та кроків,  які виконує спеціаліст для того, щоб ваш сайт піднімався якомога вище в ТОПі видачі. Це не тільки робота з title та description, написання текстів чи підключення реклами, це доволі тривала структурована праця, яка приносить результат. 

Одним з кроків у процесі просування є збір пошукових запитів для створення тих самих title та description та написання статей. Можливо, ви вважаєте, що це дуже легке заняття? Насправді, ні. Збір пошукових запитів – тривала, клопітка та монотонна робота, яка, все ж, приносить результат. 

Що ж таке ці пошукові запити? Пошуковий запит (ПЗ) – це слово, словосполучення чи фраза-ключ, котрі вводить користувач у стрічку пошуку. Платформа (Google, Yandex) аналізує ключі та видає користувачу результат у вигляді списку релевантних (відповідних) сайтів, тобто тих сайтів, що найбільш відповідають тим словом чи словосполученням, котрі ви ввели у стрічку пошуку. 

ПЗ: види

В залежності від частоти використання, розрізняють декілька видів запитів. Вони можуть бути:

  • високочастотні (ВЧ). Це ті слова та словосполучення, що є найбільш популярними серед користувачів, загальні фрази типу “пошук ключових запитів” або ж “купити автомобіль”. Робота з такими ПЗ є більш складною, адже конкуренція в видачі дуже висока, і потрібно створити максимально унікальний та доступний як для людини так і для пошуковика контент, враховуючи щей те, що вже зробили конкуренти;
  • середньочастотні (СЧ). Вони також популярні та часто використовуються. Їх вважають таким собі, похідним від високочасткотних. Фактично це загальні фрази з деяким уточненням (колір, розмір, тип, стан і тд). Для прикладу, фрази типу “пошук низькочастотних запитів” або “купити червоний автомобіль”;
  • низькочастотні (НЧ). Такі запити використовуються не часто але їх загальна кількість в рази перевищує всі інші. В цю групу відносяться максимально деталізовані фрази або й цілі речення, наприклад “пошук низькочастотних ключів для інтернет магазину одягу” або “купити червоний автомобіль KIA Sorento у Львові”. І якраз про них ми поговоримо більш детально. 

Позиції пошукових запитів: низькочастотка

НЧ (низькочастотні запити) – це ті запити, які не користуються великою популярністю та не зважаючи на це, вони є найбільш затребуваними і їх слід обов’язково використовувати. 

Основною особливістю таких запитів є те, що на сайт ми приводимо тих клієнтів, які точно знають, що вони шукають. Тобто, ми отримуємо цільовий трафік та клієнта, що майже 100% купить той товар чи послугу, яку ви пропонуєте. В певних випадках, використовуючи НЗ, ми можемо отримати навіть більше зацікавленого трафіку ніж від високочастотних запитів, адже, поки конкуренти борються за ВЧ і стоять майже на місці, ми з вами стабільно просуваємось все вище і вище. 

Низькочастотні ключові слова: LT

Запити LT (довгі запити) складають більшу частину низькочастки це чіткі та конкретні фрази, які використовує юзер. Це може бути словосполучення, набір слів, речення або навіть цілий абзац. Чим довший запит, тим легше і швидче піднятись по ньому в ТОП.

Збір низькочастотних запитів: для чого їх використовувати

Такий тип запитів просто необхідний для створення різноманітних функціоналів (фільтри, карточки товарів, варіативні товари і тд) , а також використання у внутрішній перелінковці сайту.  Якщо ж, у вас немає можливості використовувати на сайті ці інструменти, то такі запити можна дуже ефективно використовувати для написання блогу. Інколи одна інформаційна стаття може дати дуже хороший приріст для всього сайту.

Низькочастотні запити для сайту: переваги використання

Завдяки їм, ви можете підвищити тематичність сайту, збільшивши кількість сторінок. Особливий плюс у тому, що чим більше відповідних сторінок у вас на сайті, тим більш максимально вони відповідатимуть на запити користувачів. І, особливий плюс для всіх – просування під такий тип запитів вимагає вкладення меншої кількості коштів, а це, погодьтесь, є доволі великою перевагою. 

Збір низькочастотних запитів: процес

Звісно, що збирають їх вручну, але, з допомогою спеціальних допоміжних сервісів. Основні з них:

  1. Seprsat;
  2. Google Ads.
  3. Keyword Tool
  4. Yandex Wordstat

Низькочастотні ключі: резюме

Використовуючи більш детальні ключові слова, ви можете зробити структуру сайту максимально відповідною до запитів користувачів, та за мінімум коштів, отримати максимальний трафік. 

Звертаємо вашу увагу: скільки б статей по оптимізації ви не прочитали, та скільки відео не переглянути, навчитись працювати з пошуковими запитами та справді зрозуміти, як, де, і коли їх доцільно використовувати ви можете тільки на конкретних прикладах, кейсах. Тому, радимо не витрачати часу дарма та звертатись до спеціалістів.