Як підібрати низькочастотні запити і для чого це потрібно

Певні, так звані, спеціалісти, вважають що SEO – це не потрібна для сайту річ, і кожен, хто більш-менш розуміється у структурі та побудові сайту може це все робити самостійно, а не викидати великі суми грошей спеціалістам, які, в результаті, скажуть щось типу: “Ми зробили все, що могли, але цей кейс виявився невдалим”. Спеціалісти WebTune WebTune можуть дати тільки одну пораду: слід звертатись до спеціалістів, і тоді все буде ок. 

Так от, якщо узагальнити – SEO – це чітка структура алгоритмів, дій та кроків,  які виконує спеціаліст для того, щоб ваш сайт піднімався якомога вище в ТОПі. Це не тільки робота з title та descriptions, написання сайтів чи підключення реклами, це доволі тривала структурована робота, яка приносить результат. 

Одним з кроків у процесі просування є збір пошукових запитів для створення тих самих title та descriptions та написання статей. Можливо, ви вважаєте, що це дуже легке заняття? Насправді, ні. Збір пошукових запитів – тривала, клопітка та монотонна робота, яка, все ж, приносить результат. 

Що ж таке ці пошукові запити? Пошуковий запит, або ж ПЗ – це слово, словосполучення чи фраза-ключ, котрі вводить користувач у стрічку пошуку. Платформа (Google) аналізує ключі та видає користувачу результат у вигляді списку релевантних (відповідних) сайтів, тобто тих сайтів, що найбільш відповідають тим словом чи словосполученням, котрі ви ввели у стрічку пошуку. 

ПЗ: види

В залежності від частоти використання, розрізняють декілька видів запитів. Вони можуть бути:

  • високочастотні (спец. – високочастотна). Це ті слова та словосполучення, що є найбільш популярними серед користувачів, загальні фрази типу “низькочастотний” або ж “купити автомобіль”. Робота з такими ПЗ є більш складною, адже конкуренція за їх використання при виводі сайту дуже висока, і потрібно створити максимально унікальний доступний для людини та пошуковика контент, враховуючи те, що створили конкуренти;
  • середньочастотні. Вони також популярні та часто використовуються. Їх вважають таким собі, похідним від високочасткотки. Для прикладу, фрази типу “пошук низькочастотних запитів” або “купити червоний автомобіль KIA”;
  • низькочастотні. А ось про них ми поговоримо більш детально. 

Позиції пошукових запитів сайта: низькочастотка

НЧ (низькочастотні запити) – це ті запити, які не користуються великою популярністю та зважаючи на це, вони є найбільш затребуваними і їх слід обов’язково використовувати. 

Основною особливістю таки запитів є те, що на сайт ми приводимо тих клієнтів, які точно знають, що вони шукають. Тобто, ми отримуємо цільовий трафік та клієнта, що майже 100% купить той товар чи послугу, яку пропонуєте йому ви. Використовуючи НЗ, ми можемо отримати більше трафіку, адже, поки одні борються за високочастотку і стоять на місці, ми з вами повільно, але впевнено просуваємось все вище і вище.  

Низькочастотні ключові слова: LT

Запити LT (довгі запити), які можна знайти серед низькочастотки, це чіткі та конкретні фрази, які використовує юзер. Наприклад, “купити автомобіль червоного кольору KIA 2008 року випуску від 1 900,00 $”. 

Збір низькочастотних запитів: для чого їх використовувати

Такий тип запитів просто необхідний для створення різноманітних функціоналів та сторінок, типу фільтрів, карточок товарів, статей, використання у внутрішній перелінковці сайту. . 

Для прикладу, якщо у вас є інтернет-магазин, то у вашому випадку НЗ доцільно використовувати для створення всіх можливих фільтрів та карточки товару та для створення семантичного ядра для статей в блог. 

Низькочастотні запити для сайту: переваги використання

Завдяки їм, ви можете підвищити тематичність сайту, збільшивши кількість сторінок. Особливий плюс у тому, що чим більше відповідних сторінок у вас на сайті, тим більш максимально вони відповідатимуть на запити користувачів. І, особливий плюс для всіх – просування під такий тип запитів вимагає вкладення меншої кількості коштів, а це, погодьтесь, є доволі такою великою перевагою. 

Збір низькочастотних запитів: процес

Звісно, що збирають їх вручну, але, з допомогою спеціальних допоміжних сервісів. 

  1. Сервіс Google;
  2. Seprsat;
  3. Google Ads.

Низькочастотні ключові слова: резюме

Використовуючи низькочастотні ключові слова, ви можете зробити структуру сайту максимально відповідною до запитів користувачів, та за мінімум коштів, отримати максимальний трафік. 

Звертаємо вашу увагу: скільки б статей по оптимізації ви не прочитали, та скільки в відео не переглянути, навчитись працювати з пошуковими запитами та справді зрозуміти, як, де, і коли їх доцільно використовувати ви можете тільки на конкретних прикладах, кейсах. Тому, радимо не витрачати часу дарма та звертатись до спеціалістів.