Редизайн сайту

редизайн сайта это

Зміни – єдине стале в світі, що особливо помітно на прикладі інтернет-технологій. Багато хто вимагає редизайн сайту, переслідуючи різні цілі: одні намагаються наздогнати конкурентів, інші – зберегти аудиторію або залучити нових користувачів.

Якщо придивитися, то ребрендинг перетворився в тренд, який властивий багатьом великим корпораціям. Бренди змінюють логотипи, розробляють стратегії, впроваджують нові технології – роблять все, щоб зберегти і підвищити впізнаваність на ринку.

Говорячи про онлайн-майданчики, то фахівці рекомендують проводити модернізацію свого ресурсу хоча б раз в 3-4 роки, в ідеалі – через кожні 2 роки, але точно не відкладати це питання довше, ніж на 5 років. Справа в тому, що світ IT розвивається і змінюється дуже стрімко. Те, що було актуально п’ять років тому, зараз вже вважається застарілим і незручним. Щоб зрозуміти, чи потрібна вам така послуга, потрібно розібратися в темі.

Редизайн сайту: що це і що в нього входить?

Грубо кажучи, редизайн – це ремонт веб-ресурсу, а буде він капітальним або косметичним залежить від того, наскільки запущений ваш випадок. Багато хто помилково думає, що такого роду модернізація передбачає лише візуальне оформлення (зміну або доопрацювання). Насправді це комплексна робота, яка включає наступне:

  • візуальний аспект – надання старому оформленню свіжості: зміна логотипу, кольорового оформлення, стилю і шрифтів, а також додавання нових зображень і анімації;
  • зміна функціоналу – робота з розділами, фільтрами, рубриками, а також доопрацювання навігації. Редизайн веб-сайту проводиться тоді, коли стає зрозумілим, що сайт застарів і став незручним в користуванні;
  • технічні роботи – серйозне втручання, яке не відобразиться на зовнішньому оформленні, так як цей вид робіт зачіпає лише програмний код. Проводяться тоді, коли потрібно прискорити роботу сайту, що дуже важливо для ефективної оптимізації та подальшого просування ресурсу;
  • глибокий редизайн – зачіпає всі перераховані вище пункти. Потрібно в ситуаціях, коли в роботі веб-ресурсу виникає занадто багато збоїв, що негативно відбивається на репутації і прибутку компанії. Повний редизайн на сайт – відповідальний крок, на який не всі можуть зважитися. Таку роботу необхідно довіряти грамотним фахівцям, здатним впровадити всі зміни швидко, безболісно і з максимальною користю для бізнесу.

редизайн сайту це

Як зрозуміти, чи потрібен вам редизайн сайту?

Для проведення редизайну не потрібна якась глобальна причина. Досить того, що вам набридло старе оформлення. Але є кілька ключових ознак, що вказують на те, що зміни життєво необхідні:

  • ресурс морально застарів – це неминучий процес, так як технології весь час змінюються. Важливо весь час аналізувати конкурентів і впроваджувати зміни, щоб відповідати призначеним для користувача запитам;
  • ребрендинг сайту – не менш важлива причина для створення нового дизайну. Зміна іміджу може торкнутися назви, логотипу і візуалу, розширення сфери діяльності, асортименту, переліку послуг або бажання залучити нову аудиторію;
  • зниження популярності серед користувачів – вагома причина для змін. Якщо статистика показує, що користувачі не затримуються на сайті, значить, їх щось не влаштовує. Потрібно зрозуміти, в чому проблема – це може бути повільне завантаження, велика кількість помилок, неякісний контент, погане юзабіліті і т. д.;
  • відсутність адаптивності – зараз дуже важливо, щоб онлайн ресурс коректно відображався не тільки на ПК, але і планшеті зі смартфоном. Редизайн сайту це масштабна робота, яка дозволить зробити ваш ресурс зручним для користувачів, повернувши йому конкурентоспроможність;
  • переїзд на нову CMS – спірний момент, так як багато сайтів зараз створюються через конструктори. Розробники таких продуктів пропонують дешеві послуги, стверджуючи, що ресурс буде не гірше, ніж у конкурентів. Але є деякі нюанси. Шаблонні сайти однотипні і мають обмежений функціонал, що ускладнює просування. Якщо подивитися на топ пошукової видачі, то ви побачите різноманітність: унікальні дизайн і контент – алгоритми просувають такі сторінки набагато краще.

Сподіваємося, вищеперелічена інформація допомогла вам відповісти на питання: навіщо потрібен редизайн сайту?

Що впливає на вартість роботи?

Актуальне питання, яке цікавить клієнтів в першу чергу. Серед визначальних чинників, виділяють наступне:

  • тип сайту – потрібно розуміти, що ціна редизайну корпоративного ресурсу буде відрізнятися від інтернет-магазину. У другому випадку мається на увазі проведення масштабного виду робіт, сполученого з різними складнощами;
  • стилістика – це може бути класика, мінімалізм, типографіка і т. д. – все це передбачає розробку відповідного інтерфейсу і системи навігації;
  • унікальність – використання готових шаблонів або розробка унікального оформлення – дві протилежності, які істотно відрізняються один від одного по підсумковій вартості.

Ми розглянули поточні питання, тепер можна переходити до основного виду робіт.

редизайн сайту

Як зробити редизайн сайту: покроковий алгоритм

З чого почати? Рекомендації в цьому випадку прості: потрібно провести ретельний аналіз, щоб зрозуміти, для чого вам потрібен редизайн і якого результату ви хочете добитися. Уважно вивчіть конкурентів і розберіть, що вам подобається і не подобається.

Також дуже важливо скласти чіткі завдання – від цього залежить велика частина успіху продукту. Це дозволить уникнути непорозумінь, а виконавець знатиме, чому потрібно приділити увагу в першу чергу. Працюйте з професіоналами в тандемі, адже вони теж добре знають свою роботу, допоможуть вам розібратися і відповісти на питання – що таке редизайн сайту?

  • Етап 1 – аналіз ресурсу. Проводиться за допомогою спеціальних інструментів, які визначать сильні сторони веб-ресурсу і виявлять проблемні, які потребують доопрацювання.
  • Етап 2 – розробка фірмового стилю. Потрібна не завжди, але якщо ви вирішили змінити оформлення ресурсу, тоді краще поєднати цей процес з ребрендингом.
  • Етап 3 – підготовка контенту. Створення якісного текстового і візуального супроводу, яке відповідає на всі питання клієнтів і доступно підносить інформацію про компанію;
  • Етап 4 – поступове внесення змін, тестування і отримання зворотного зв’язку. Статистика показує, що користувачам, в тому числі з України, не подобаються різкі зміни. Краще робити все плавно, а заодно проаналізувати відгуки клієнтів. Ви також можете провести опитування серед аудиторії, щоб зрозуміти, які нововведення варто ввести.

Будь-яке втручання в роботу сайту – ризикований крок, який може спричинити зниження позицій в пошуковій видачі. Правильний редизайн мінімізує будь-які ризики, тому таку роботу слід довіряти професіоналам. Веб-студія WebTune надає якісні послуги з розробки, просування і підтримки. У нас ви можете замовити редизайн сайту, ціна якого буде відповідати вашим фінансовим можливостям. Зверніться до нас за консультацією, ми проведемо попередній розрахунок вартості.