Реклама автозапчастин в інтернеті

Просування інтернет магазину автозапчастин — справа вельми специфічна, так як вимагає в повній мірі зрозуміти дану тему. Його основна мета — розширення клієнтської бази, зростання кількості продажів і, відповідно, одержуваного прибутку. Завдяки грамотно налаштованому сайту автомагазин буде легко конкурувати як на вітчизняному ринку, так і за його межами.
Способи просування магазину запчастин
Розглянувши будь-який вдалий кейс з просування магазину, що займається продажем запчастин для автомобілів, стає зрозуміло, що одним каналом трафіку тут все не обмежується. З цією метою використовується цілий ряд інструментів.
Контекстна реклама інтернет магазину запчастин
Вона являє собою різні оголошення в пошукових системах, які показуються користувачеві відповідно за його інтересами, пошуковими запитам і поведінкою в мережі. Найбільш часто її можна зустріти в Гуглі і на партнерських сайтах магазину.
Контекстна реклама об’єднує собою всіх бажаючих відремонтувати автомобіль. Тут важко вибрати якісь більш детальні параметри цільової аудиторії, тому вона виявляє ключові слова і завдяки цьому пропонує продукт саме тим людям, які дійсно їм цікавляться (так звані «теплі» покупці).
У соціальних мережах використовується таргетована реклама. Приклад тому — націленість певних оголошень на конкретну аудиторію в Інстаграм.
SEO просування сайту автозапчастини
Має під собою цілий комплекс робіт, спрямованих на поліпшення позицій сайту в пошуковій видачі. СЕО-просування передбачає:
- оптимізацію структури ресурсу з урахуванням запитів користувачів;
- створення контенту, оскільки текст грає не останню роль в ухваленні рішення зробити замовлення;
- можливість зв’язатися з менеджерами, замовити зворотний дзвінок, оформити заявку по телефону;
- підписку на розсилку з вигідними пропозиціями та акціями.
Важливо зробити зручний каталог з фото автозапчастин, де користувачі з допомогою певного фільтра зможуть швидко підібрати підходящу деталь. Як свідчить практика, структуру каталогу запчастин для іномарок краще розділити на два розділи: за назвою самої запчастини і за моделлю автомобіля.
Магазин автозапчастин, реклама якого досить креативна і грамотно налаштована, принесе максимальний прибуток тільки в тому випадку, якщо визначений формат обробки заявок і роботи самого магазину. Необхідно розуміти цінність клієнта. Адже якщо він залишиться задоволеним ціною, якістю товару і швидкістю доставки, кількість замовлень буде рости.
Існують різні варіанти розміщення реклами, наприклад, використання форумів і дошок оголошень, в тому числі безкоштовних. Важливо, щоб джерело було популярне серед вашої цільової аудиторії і регіону.
Піар від фахівців
Щоб забезпечити успішний розвиток магазину, що продає автозапчастини, реклама в інтернеті повинна проводитися професіоналами. Грамотні фахівці, крім вищезазначених варіантів просування магазину, використовують і інші інструменти, такі як: відеоролики, медійну рекламу, партнерські програми і т. д.
Якісний маркетинг передбачає проведення цілого ряду дій:
- аудит сайту;
- збір семантичного ядра;
- опрацювання юзабіліті ресурсу;
- зовнішню оптимізацію;
- розміщення реклами і т. д.
Звичайно, все це вимагає певних знань і навичок, в яких простий користувач мало що розуміє. Тому, якщо ви все ще думаєте, як розкрутити інтернет-магазин автозапчастин, звертайтеся в компанію WebTune. У нас команда досвідчених фахівців, які знайдуть індивідуальний підхід до кожного клієнта.