Реклама автозапчастин в інтернеті

реклама автозапчастей

Просування інтернет магазину автозапчастин — справа вельми специфічна, так як вимагає в повній мірі зрозуміти дану тему. Його основна мета — розширення клієнтської бази, зростання кількості продажів і, відповідно, одержуваного прибутку. Завдяки грамотно налаштованому сайту автомагазин буде легко конкурувати як на вітчизняному ринку, так і за його межами.

Способи просування магазину запчастин

Розглянувши будь-який вдалий кейс з просування магазину, що займається продажем запчастин для автомобілів, стає зрозуміло, що одним каналом трафіку тут все не обмежується. З цією метою використовується цілий ряд інструментів.

Контекстна реклама інтернет магазину запчастин

Вона являє собою різні оголошення в пошукових системах, які показуються користувачеві відповідно за його інтересами, пошуковими запитам і поведінкою в мережі. Найбільш часто її можна зустріти в Гуглі і на партнерських сайтах магазину.

Контекстна реклама об’єднує собою всіх бажаючих відремонтувати автомобіль. Тут важко вибрати якісь більш детальні параметри цільової аудиторії, тому вона виявляє ключові слова і завдяки цьому пропонує продукт саме тим людям, які дійсно їм цікавляться (так звані «теплі» покупці).

У соціальних мережах використовується таргетована реклама. Приклад тому — націленість певних оголошень на конкретну аудиторію в Інстаграм.

SEO просування сайту автозапчастини

Має під собою цілий комплекс робіт, спрямованих на поліпшення позицій сайту в пошуковій видачі. СЕО-просування передбачає:

  • оптимізацію структури ресурсу з урахуванням запитів користувачів;
  • створення контенту, оскільки текст грає не останню роль в ухваленні рішення зробити замовлення;
  • можливість зв’язатися з менеджерами, замовити зворотний дзвінок, оформити заявку по телефону;
  • підписку на розсилку з вигідними пропозиціями та акціями.

Важливо зробити зручний каталог з фото автозапчастин, де користувачі з допомогою певного фільтра зможуть швидко підібрати підходящу деталь. Як свідчить практика, структуру каталогу запчастин для іномарок краще розділити на два розділи: за назвою самої запчастини і за моделлю автомобіля.

Магазин автозапчастин, реклама якого досить креативна і грамотно налаштована, принесе максимальний прибуток тільки в тому випадку, якщо визначений формат обробки заявок і роботи самого магазину. Необхідно розуміти цінність клієнта. Адже якщо він залишиться задоволеним ціною, якістю товару і швидкістю доставки, кількість замовлень буде рости.

Існують різні варіанти розміщення реклами, наприклад, використання форумів і дошок оголошень, в тому числі безкоштовних. Важливо, щоб джерело було популярне серед вашої цільової аудиторії і регіону.

реклама автомагазину

Піар від фахівців

Щоб забезпечити успішний розвиток магазину, що продає автозапчастини, реклама в інтернеті повинна проводитися професіоналами. Грамотні фахівці, крім вищезазначених варіантів просування магазину, використовують і інші інструменти, такі як: відеоролики, медійну рекламу, партнерські програми і т. д.

Якісний маркетинг передбачає проведення цілого ряду дій:

  • аудит сайту;
  • збір семантичного ядра;
  • опрацювання юзабіліті ресурсу;
  • зовнішню оптимізацію;
  • розміщення реклами і т. д.

Звичайно, все це вимагає певних знань і навичок, в яких простий користувач мало що розуміє. Тому, якщо ви все ще думаєте, як розкрутити інтернет-магазин автозапчастин, звертайтеся в компанію WebTune. У нас команда досвідчених фахівців, які знайдуть індивідуальний підхід до кожного клієнта.