Реклама одягу в Інстаграм

реклама одежды в инстаграм

Сьогодні Інстаграм — один із головних майданчиків для просування свого бізнесу багатьох підприємців. Пропонуємо ознайомитися з рекомендаціями фахівців, як налаштувати рекламу в соцмережі якісно і отримати завдяки цьому максимальний прибуток.

Налаштування таргета для магазину одягу

Візьмемо для прикладу успішний кейс, на підставі якого визначимо основні кроки, необхідні для налаштування таргетованої реклами:

  1. Сегментація аудиторії. Для початку всіх своїх клієнтів необхідно поділити на групи за різними ознаками (статтю, віком, місцем проживання, інтересами і типами). З кожним сегментом потрібно працювати окремо. Наприклад, постійні клієнти не потребують такої реклами, як потенційні. Так само чоловіча аудиторія вимагає іншого підходу, ніж жіноча.
  2. Підготовка оголошень. Необхідно зробити так, щоб подати продукт як такий, який повністю відповідає інтересам користувача. Грамотна реклама магазину одягу в Інстаграм орієнтована на певного клієнта: при продажі суконь і взуття для молодих мам акцент потрібно робити на їх зручність, жіночий одяг для модниць цікавий, якщо він стильний і красивий, а дитячий більш затребуваний, коли виконаний з натуральних тканин.
  3. Налаштування цілей реклами. Основними з них є:
    ● охоплення (для збільшення впізнаваності бренду);
    ● трафік (націлений на залучення відвідувачів на сайт);
    ● конверсії (спонукають людей зробити цільову дію);
    ● продаж товарів з каталогу (спрямовані на збільшення продажів).
  4. Тестування формату реклами. Це може бути зображення, відео або слайд-шоу з декількох картинок.
  5. Ретаргетинг. Налаштовуючи таргет в Інстаграм, магазин одягу потребує повернення клієнтів назад на ресурс. Не завжди людина відразу готова щось купити. Можливо, вона порівнює ціни на товар на різних сайтах. Ретаргетинг передбачає показувати рекламу відвідувачам, які вже заходили на сайт і переглядали певний продукт.
  6. Аналіз результатів. Необхідно проводити детальний аудит сайту, щоб розуміти, які оголошення дають хороший результат, а які необхідно замінити.

Для збільшення активності також рекомендуємо просувати різні публікації через додатки (продають, розважають і т. д.). Не забувайте перевіряти різні аудиторії, серед яких бази ретаргетинга, широкі, цілеспрямовані.

настройка таргета для магазину одягу в Інстаграм

Реклама Інстаграм магазину одягу: додаткові інструменти

Просуваючи магазин дорослого або дитячого одягу, стандартні методи поєднують з додатковим інструментарієм. Це дозволяє отримати результат більш швидко. Так, багато хто використовує:

  • автоматичну аудиторію, яку додаток самостійно підбирає, виходячи з підписників профілю;
  • плейсмент «Цікаве» (працює в зв’язці зі «стрічкою» або «Stories»);
  • сервіс розсилок (автовідповіді і розсилка по діалогам).

Налаштовувати таку розсилку краще перед тим, як клієнти отримують зарплату, і робити обмеження за часом. Наприклад, реклама магазину в Інстаграм повинна припускати, що скористатися пропозицією можна тільки певну кількість днів.

При цьому вона не повинна бути сильно нав’язливою і дратувати. Головне не переборщити. Не варто робити розсилку з частотою більше, ніж 1 раз на місяць.

Якщо хочете дешево отримати просування від фахівців, слід розуміти, що вартість послуг професіоналів коштує грошей. Це цілий комплекс робіт, який вимагає певних знань і часу.

Проте кінцева ціна буде залежати від особливостей вашого проекту. Щоб замовити таку послугу, як таргетована реклама для магазину одягу в Інстаграм недорого, звертайтеся в WebTune.