Ефективна реклама в Інтернеті

какая реклама самая эффективная

Яка вона, найефективніша реклама в інтернеті? Багато бізнесменів задаються цим питанням, адже на сьогоднішній день це один з найбільш ефективних способів просування своєї справи. Великі компанії витрачають величезні суми, щоб їх бренд був впізнаваним в усьому світі. Однак представники малого бізнесу дозволити цього собі не можуть. Що робити, якщо ваш бюджет обмежений, а залучати клієнтів потрібно? Звичайно ж використовувати всі переваги інтернету! Реклама в мережі доступна абсолютно всім: від гігантських корпорацій до початківців стартапів. Перед вами величезний вибір інструментів, залишається тільки навчитися грамотно ними користуватися.

З чого складається ефективна реклама реклама в інтернеті?

Щоб підібрати найбільш підходящий варіант реклами саме для вас, потрібно врахувати ряд факторів:

  • вид бізнесу;
  • цільову аудиторію;
  • обсяг рекламного бюджету.

Звичайно, потрібно розуміти, що для адвоката потрібна інша реклама, ніж для меблевого магазину або салону краси.

Розглянемо для початку основні складові ефективної реклами:

  1. Наявність проблеми. Позначивши проблему легше привернути увагу людей. Адже ті, кому вона близька, обов’язково зацікавляться можливими методами її вирішення. Не можете знайти зручні меблі? Вам немає чим платити за кредит? – прості питання, які допоможуть звернути увагу цільової аудиторії.
  2. Рішення проблеми. Найефективніша реклама – це та, яка відразу пропонує варіант вирішення проблеми. Після того, як ви зацікавили клієнта, він повинен отримати те, заради чого він звернув увагу на вашу рекламу.
  3. Унікальність пропозиції. Потрібно зробити акцент на тому, чому за рішенням даної проблеми найкраще звернутися саме до вас. Повинно бути вигідна пропозиція, котра відрізняє вас від конкурентів.
  4. Обмеження. Для того щоб у потенційного клієнта не залишилося часу на роздуми, краще поставити певні обмеження. Наведемо прості приклади: акція діє тільки з 18 по 22 число, першим трьом клієнтам 50-відсоткова знижка і т.д.
  5. Заклик до дії.

Де розміщувати ефективну рекламу?

Статистика по роботі з рекламою від досвідчених маркетологів показує, що, окрім сайту компанії, також ефективна реклама, розміщена на наступних майданчиках:

  • онлайн-ЗМІ, сайти;
  • соціальні мережі (Фейсбук, Інстаграм, в тому числі реклама в сторіс);
  • блоги;
  • відеоагрегатори, YouTube;
  • пошукова видача.

ефективна реклама

Яка реклама найефективніша: вибір інструментів

Виходячи з ваших фінансових можливостей, можна скористатися різними інструментами:

  1. SEO-оптимізація. Мало створити гарний сайт, він ще повинен займати лідируючі позиції в пошуку. Інакше користі від нього буде мало. Для цього необхідно проводити регулярну роботу, спрямовану на підвищення позицій ресурсу в результатах пошуку. Вона передбачає поліпшення контенту, структури сайту, його юзабіліті і багато іншого.
  2. Орієнтування та ретаргетінг. Демонстрація реклами принесе бажаний результат, якщо вона буде показуватися цільовій аудиторії. Тобто якщо ви продаєте товар виключно в певному регіоні, немає сенсу рекламувати його в іншій країні, люди все одно не зможуть купити даний продукт, навіть якщо дуже захочуть. Реклама ефективна, якщо її бачать люди, які можуть зацікавитися продуктом. Тому враховують вік аудиторії, її географічне розташування, тематика товару і т.д. Ретаргетінг взагалі передбачає показувати рекламу саме тим, хто вже відвідував цей сайт. Якщо клієнт зробив покупку раз, є всі шанси, що він буде робити їх знову і знову.
  3. Контекстна реклама. Вона являє собою оголошення, які з’являються на ресурсах, чия тематика схожа з вашою. Наприклад, логічно на сайті, який розповідає про способи схуднення, розмістити банер з рекламою спортзалу.
  4. Банерна реклама. Це може бути графічний або текстовий блок, який розміщується на сайті разом з посиланням на ваш ресурс.
  5. SMM. Не просто реклама продукту, але і створення іміджу компанії в інтернеті – це не лише хороша практика зарубіжних брендів, але і ефективна реклама. Приклад: виробники напою Redbull розміщують на своїй сторінці в Інстаграм не рекламні ролики, а відео, де спортсмени-професіонали виконують різні трюки. Завдяки цьому у сторінки вже більше 8 млн підписників.
  6. Нативна реклама. Передбачає виклад цікавого контенту з одночасним просуванням продукту. Сюди можна віднести публікації під назвою «10 кращих ресторанів України» або відео-ролики, що запам’ятовуються завдяки своїй родзинці.

Перегляньте для порівняння сайти конкурентів. Неважливо, яким саме видом бізнесу ви займаєтеся, і вам потрібно налагодити просування компанії по ремонту квартир, турагентство або невелику кав’ярню – компанія WebTune допоможе налаштувати і визначити, яка реклама найефективніша саме для вас.