Що таке конверсія сайту і як її підвищити

что такое конверсия сайта

Конверсія сайту — це те, за чим ганяються всі рекламщики. Але далеко не всі користувачі знають, що це, і, тим більше, розуміють рівень її значущості. Разом з тим, власникам сайтів потрібно бачити, наскільки ефективний їх ресурс, і чи подобається він користувачам. А найважливішим показником в даному випадку буде вважатися саме конверсія. Тому розберемося докладніше, що вона собою являє, від чого залежить, навіщо взагалі потрібна і на що впливає, а також як її розрахувати і як при необхідності поліпшити отримані показники.

Що таке конверсія сайту?

В інтернет-маркетингу конверсію розуміють, як факт виконання цільової дії. Показник конверсій (Conversion Rate) відображає відсоток відвідувачів, які здійснили бажану дію в співвідношенні з усіма користувачами, які відвідали ресурс. Саме така дія приносить бізнесу прибуток.

Наприклад, у вас своє інтернет-видання. Бажаною дією в даному випадку буде підписка і час, проведений на ресурсі. Для інтернет-магазину такою дією стане здійснення покупки.

Завдяки таким показникам можна зрозуміти, наскільки успішно розвивається ваш проект, чи приносить він бажаний результат і чи слід рухатися в такому напрямку далі.

Що впливає на коефіцієнт конверсії сайту

Конверсія безпосередньо залежить від типу відвідувачів ресурсу. Якщо клієнт відвідує ваш сайт вже не перший раз, ймовірність отримати більш високі показники буде більше, ніж від залучення нового користувача.

Виділяють кілька факторів, які впливають на рівень конверсії:

  • унікальність контенту;
  • дизайн;
  • зручність користування сайтом;
  • час завантаження сторінки;
  • технічні неполадки;
  • тип бізнесу;
  • джерело трафіку;
  • сегмент покупців;
  • налаштування реклами;
  • аналіз.

Завдяки останньому можна визначити, як саме користувачі приходять на ваш сайт, щоб уникнути безглуздих вкладень.

що таке конверсія

Як зробити розрахунок конверсії сайту

Для того щоб зробити підрахунок, використовується проста формула. Наприклад, в магазині на вашому сайті побувало 100 користувачів, 10 з них зробили цільову дію (конверсія в заявку). Для цього 10 необхідно поділити на 100 і помножити на 100%. В даному випадку конверсія в лід складе 10%.

Але якщо в заявку пішло 10%, це ще не означає, що стільки ж піде в покупку. Оплатити товар може тільки, наприклад, 1 клієнт. Тоді в дію (в оплату) піде тільки 1%.

Щоб можна було зробити розрахунок, зазвичай користуються Яндекс.Метрикою і Google Analytics. Такі системи дають можливість з’ясувати кількість відвідувачів ресурсу, час, проведений на сайті, кількість переглянутих сторінок і вчинені ключові дії.

Багатьох цікавить: яка конверсія вважається хорошою? Однак відповісти однозначно на це питання складно. Відсоток конверсії сайту залежить як від його типу, так і від масштабів вашого бізнесу. Кожен самостійно ставить перед собою планку, і прагне її досягти.

Щоб зрозуміти, нормальна у вас конверсія чи ні, порівняйте ваш показник з показниками схожих компаній. Можна взяти фірму, у якої висока конверсія, і використовувати для себе як еталон.

У той же час не потрібно сильно переживати через невелику різницю в піввідсотка і намагатися сліпо наздогнати конкурента. Іноді сайт, у якого середня конверсія, може приносити більше прибутку, ніж ресурс з більш високими показниками.

Підвищення конверсії сайту

В інтернеті можна знайти усереднені дані за показниками конверсії в різних галузях. Якщо вона у вас виявиться сильно низька, існують способи, щоб її підвищити. Розглянемо кілька напрямків для її оптимізації:

  1. Технічні поліпшення. Почніть з збільшення швидкості завантаження сторінки, перевірки наявності помилок. Показник ніколи не буде бажаним, якщо на ресурсі багато помилок і неправильних редиректів.
  2. Удосконалення дизайну. Зовнішній вигляд бренду повинен бути привабливим. Те ж саме стосується оформлення сайту. Це давно вже не розкіш, а необхідність.
  3. Виправлення контенту. Оптимізація конверсії відбувається також шляхом правильної подачі інформації. Для цього сайт слід наповнити корисними SEO-оптимізованими статтями, а манера викладу написаного повинна бути простою і невимушеною.
  4. Аудит. Візьміть в звичку постійно проводити моніторинг показника, регулярно його підвищувати.
  5. Клієнт — понад усе. У гонитві за високими коефіцієнтами важливо не забути, що головне — це інтереси клієнта.
  6. Перевірка надійності сервісів, підключених до сайту.
  7. Зворотній зв’язок. Комунікувати з клієнтами можна не тільки через сайт, але і через соціальні мережі, партнерів і т. д. Важливо мати налагоджений діалог.

Ну і пам’ятайте, що це не єдиний і не головний KPI вашого бізнесу. Однак зростання в торгівлі залежить від багатьох факторів, і якщо вам потрібно збільшення конверсії сайту, ви завжди можете звернутися за допомогою в WebTune.