Внутрішня перелінковка сайту

Внутрішня перелінковка – це зв’язування сторінок одного сайту за допомогою гіперпосилань. Подібним способом створюється посилальна структура, що дозволяє без складнощів орієнтуватися в матеріалі. Це добре впливає на видачу сторінки, сприяє збільшенню глибини перегляду, а також є гарантією прискорення індексації нових публікацій.
Яка роль перелінковки сайту?
Додавання перелінковки на ресурсі необхідно для забезпечення:
- авторитетності сторінки, передачі статичної ваги (визначається кількістю посилань, які ведуть на ресурс);
- релевантності запитів (анкорні посилання збільшують релевантність статті по ключовому запиту);
- індексації (перелінковка на сайті підвищує швидкість індексації шляхом сканування по головній сторінці, розділах і інших матеріалів з підвищеним авторитетом);
- юзабіліті (дозволяє зробити складну структуру великого сайту більш зрозумілою і зручною для кожного користувача);
- зниження показника відмов (користувачі заходять більше, ніж на одну сторінку, що покращує позиції ресурсу в пошуковій видачі).
Приклад ідеального варіанту налаштування перелінковки – всім відома Вікіпедія. Неважливо, працюєте ви над просуванням інтернет-магазину, сервісу, порталу або блогу на WordPress, налаштовувати перелінковку необхідно всім.
Внутрішня перелінковка сторінок сайту : різновиди
Класифікувати типи перелінковки можна за різними показниками. Так, виділяють:
- контекстну (посилання розміщуються прямо в тексті і ведуть на інші сторінки);
- наскрізну (посилання на однакові сторінки розміщують на всіх сторінках сайту).
Контекстні посилання можуть розміщуватися в будь-якому місці статті. Найчастіше на інформаційних ресурсах навіть є спеціальні блоки, під назвою «Рекомендоване», «Дізнайтеся більше» і т.д. Наскрізні посилання ставлять в сайдбарі і меню сайту. Ефект від їх використання не такий сильний, однак вони теж допомагають при ранжуванні ресурсу.
Крім того, в SEO внутрішня перелінковка буває анкорною і безанкорною. Перша передбачає прописування ключа, який відправляє відвідувача на потрібну категорію сайту. При безанкорній просто вказується URL-адреса цільової сторінки або назва фірми. Іноді в останньому випадку можуть застосовуватися різні слова нейтрального характеру: «тут», «більше», «на сайті» та інші.
Існує також ручна перелінковка, яка частіше використовується в тексті, і автоматична, яка забезпечується за допомгою плагінів і скриптів. В інтернеті використовують різні схеми перелінковки (кругові, зірочкою, ієрархічні), вибір яких залежить від стратегії сайту.
Як виглядає правильна перелінковка сайту
Щоб грамотно налаштувати перелінковку, рекомендуємо дотримуватися ряду загальновідомих правил :
- Позбавтеся від битих посилань (неіснуючих сторінок). Вони погіршують репутацію ресурсу.
- Для контекстних посилань краще брати унікальні анкори.
- Забезпечте, щоб основна маса посилань вела на сторінку, що просувається, а не з неї.
- Проводьте аналіз неклікабельних анкоров і міняйте їх.
- Уникайте спаму. З цією метою не ставте занадто багато посилань в одному тексті.
- В меню робіть краще текстові, а не графічні кнопки.
- Зв’язуйте тільки ті публікації, які підходять один до одного за змістом.
- Розподіляйте посилання рівномірно.
Як ми бачимо, внутрішня перелінковка сайту – це один з найбільш дієвих методів, що використовується для утримання відвідувачів і просування сайту. Якщо вам потрібна допомога фахівців для виконання налаштувань – звертайтеся до команди досвідчених професіоналів веб-студії WebTune.