Внутрішня перелінковка сайту

внутренняя перелинковка сайта

Внутрішня перелінковка – це зв’язування сторінок одного сайту за допомогою гіперпосилань. Подібним способом створюється посилальна структура, що дозволяє без складнощів орієнтуватися в матеріалі. Це добре впливає на видачу сторінки, сприяє збільшенню глибини перегляду, а також є гарантією прискорення індексації нових публікацій.

Яка роль перелінковки сайту?

Додавання перелінковки на ресурсі необхідно для забезпечення:

  • авторитетності сторінки, передачі статичної ваги (визначається кількістю посилань, які ведуть на ресурс);
  • релевантності запитів (анкорні посилання збільшують релевантність статті по ключовому запиту);
  • індексації (перелінковка на сайті підвищує швидкість індексації шляхом сканування по головній сторінці, розділах і інших матеріалів з підвищеним авторитетом);
  • юзабіліті (дозволяє зробити складну структуру великого сайту більш зрозумілою і зручною для кожного користувача);
  • зниження показника відмов (користувачі заходять більше, ніж на одну сторінку, що покращує позиції ресурсу в пошуковій видачі).

Приклад ідеального варіанту налаштування перелінковки – всім відома Вікіпедія. Неважливо, працюєте ви над просуванням інтернет-магазину, сервісу, порталу або блогу на WordPress, налаштовувати перелінковку необхідно всім.

Внутрішня перелінковка сторінок сайту : різновиди

Класифікувати типи перелінковки можна за різними показниками. Так, виділяють:

  • контекстну (посилання розміщуються прямо в тексті і ведуть на інші сторінки);
  • наскрізну (посилання на однакові сторінки розміщують на всіх сторінках сайту).

Контекстні посилання можуть розміщуватися в будь-якому місці статті. Найчастіше на інформаційних ресурсах навіть є спеціальні блоки, під назвою «Рекомендоване», «Дізнайтеся більше» і т.д. Наскрізні посилання ставлять в сайдбарі і меню сайту. Ефект від їх використання не такий сильний, однак вони теж допомагають при ранжуванні ресурсу.

Крім того, в SEO внутрішня перелінковка буває анкорною і безанкорною. Перша передбачає прописування ключа, який відправляє відвідувача на потрібну категорію сайту. При безанкорній просто вказується URL-адреса цільової сторінки або назва фірми. Іноді в останньому випадку можуть застосовуватися різні слова нейтрального характеру: «тут», «більше», «на сайті» та інші.

Існує також ручна перелінковка, яка частіше використовується в тексті, і автоматична, яка забезпечується за допомгою плагінів і скриптів. В інтернеті використовують різні схеми перелінковки (кругові, зірочкою, ієрархічні), вибір яких залежить від стратегії сайту.

seo внутренняя перелинковка на сайте

Як виглядає правильна перелінковка сайту

Щоб грамотно налаштувати перелінковку, рекомендуємо дотримуватися ряду загальновідомих правил :

  1. Позбавтеся від битих посилань (неіснуючих сторінок). Вони погіршують репутацію ресурсу.
  2. Для контекстних посилань краще брати унікальні анкори.
  3. Забезпечте, щоб основна маса посилань вела на сторінку, що просувається, а не з неї.
  4. Проводьте аналіз неклікабельних анкоров і міняйте їх.
  5. Уникайте спаму. З цією метою не ставте занадто багато посилань в одному тексті.
  6. В меню робіть краще текстові, а не графічні кнопки.
  7. Зв’язуйте тільки ті публікації, які підходять один до одного за змістом.
  8. Розподіляйте посилання рівномірно.

Як ми бачимо, внутрішня перелінковка сайту – це один з найбільш дієвих методів, що використовується для утримання відвідувачів і просування сайту. Якщо вам потрібна допомога фахівців для виконання налаштувань – звертайтеся до команди досвідчених професіоналів веб-студії WebTune.