Види реклами в інтернеті

види реклами в інтернеті

Ефективність реклами в Інтернеті в сучасному світі важко переоцінити. Практично кожен з нас щодня бачить її на своїх гаджетах і навіть не замислюється над тим, який вплив вона на нас здійснює. Зважаючи на величезну кількість користувачів Всесвітнього павутиння, онлайн-реклама вже не є додатковою можливістю розвитку бізнесу, а слугує повноцінною необхідністю сучасних реалій.

Види реклами в інтернеті

Всесвітня мережа інтернет є найбільш зручним майданчиком для рекламодавців. Розповісти про свій бізнес і знайти нових клієнтів можна, використовуючи різні типи реклами. Розглянемо основні з них.

Контекстна

Зазначений вид являє собою текстові або текстово-графічні модулі, що демонструються на майданчиках, які знаходяться в контексті аудиторії об’єкту реклами чи окремо взятого користувача. Тобто, вона відповідає тематиці того чи іншого майданчика, на якому її можна побачити, чи відображається залежно від пошукових запитів та інтересів самого користувача.

Розглядаючи усі види інтернет-реклами, саме контекстна є однією з найбільш ефективних для того, щоб домогтися росту продажів, а також привести цільову аудиторію на сайт. Із зазначеного вище можна зробити висновок, що існує два види контекстної реклами:

  • пошукова;
  • тематична.

Перша орієнтована на ключові слова, які користувач вводить в пошуковик. Друга використовується окремо всередині онлайн-ресурсів. Можна навести дуже простий приклад, який зустрічався багатьом: ви шукаєте в Гуглі холодильник певної марки і в подальшому вам постійно потрапляє на очі реклама схожих холодильників.

Мінусом тут може бути те, що людина не обов’язково шукає річ, яку хоче купити. Можливо, вона просто пише статтю.

Банерна/медійна

Говорячи далі про те, які є види реклами, слід виокремити ту, яка розміщується на банерах чи інших графічних носіях. Вона не орієнтована на цільову аудиторію, як попередня, а більше слугує для того, аби привернути увагу. Банери використовують, аби підвищити рівень впізнання товарів, торгової марки чи окремого бренду. Також вони часто інформують про різноманітні акції, спеціальні пропозиції.

Медійна реклама не забезпечує велику кількість переходів на сайт. Проте такі переходи зазвичай є цільовими, а тому приносять непогані результати. Крім того, оплата за таку рекламу зазвичай здійснюється не за клік, а за кількість показів або час трансляції.

SEO

Реклама та її види йдуть пліч-о-пліч з СЕО-просуванням. Адже саме за рахунок останнього вирішується проблема пошуку користувачів, підвищення привабливості та популярності сайту для аудиторії. SEO завжди має на меті покращення позицій ресурсу в пошукових системах. А основна маса користувачів припадає саме на пошуковий трафік. Саме тому пошукову оптимізацію завжди рекомендують включати в комплекс заходів, спрямованих на просування товарів і послуг.

інтернет реклама види

В соціальних мережах

Реклама в соціальних мережах розвивається в двох напрямках:

  • за принципом таргетингу;
  • за принципом маркетингової оптимізації продукту, що просувається.

Так, даного роду реклама в інтернеті, види її реалізації можуть здійснюватися шляхом розміщення банерного та контекстного оголошення на сторінках користувачів. Крім цього, можна створювати різні тематичні спільноти та активно запрошувати туди підписників. Фейсбук, реклама в Інстаграмі дають можливість ефективно взаємодіяти з аудиторією, повідомляти про акції, новинки, перелік послуг тощо.

Тизерна

Незважаючи на те, що вона належить до окремого типу реклами, за своїм змістом тизерна реклама нагадує медійну. Тут є ті ж графічні модулі, які доповнюються текстовою інформацією. Проте вона обов’язково використовує гучні назви, які відразу привертають увагу, а також фрази, що слугують призовом діяти.

Проте є інтернет-реклама, види якої не вселяють довіри. Тизерна є однією з них. Все через те, що її часто використовують недобросовісні рекламодавці для подачі провокаційної інформації. Разом з тим, серйозні компанії також замовляють таку рекламу, підігріваючи інтерес публіки до власного бренду.

Нативна

Являє собою повідомлення, яке ненав’язливо розміщують всередині контексту. Наприклад, ви бажаєте підвищити свій рівень знань з іноземної мови. Читаєте статтю про техніки, які є найбільш ефективними для цього і бачите речення про те, що конкретна школа іноземної мови успішно використовує таку техніку.

На перший погляд такі види інтернет-реклами здаються випадковими, проте це зовсім не так. Їх спеціально розміщують в потрібному контексті, при цьому роблять це зовсім ненав’язливо, ніби ненароком згадуючи декілька слів про конкретну компанію.

Така реклама не може бути яскравою та гучною. Основна її ознака — природність. Тому читач часто її навіть не помічає, приймаючи як невід’ємну частину тексту. Вона сприймається як належне та не викликає роздратування.

E-mail-розсилки

Не варто плутати даний тип реклами зі спамом. Інтернет-маркетологи повідомлення на електронну пошту давно використовують як ефективний методом нагадати про бренд. Для того, щоб інтернет-реклама, види якої викликають сумніви, давала бажаний результат, слід дотримуватись наступних правил:

  • читач самостійно має дати згоду на розсилку;
  • підписник повинен мати можливість у будь-який момент відписатись від реклами;
  • заборонено передавати електронні адреси клієнтів іншим компаніям.

Серед недоліків даного типу є те, що користувачам може швидко набриднути надмірна кількість повідомлень. Тому надсилати їх потрібно регулярно, проте не занадто часто, при цьому підтримувати інтерес читачів цікавими заголовками та інформативним змістом.

види інтернет реклами

Які переваги надають сучасні види реклами

Інтернет-промоушн дуже зручний та має велику кількість переваг. Серед них:

  • просування у мережі не потребує великих фінансових витрат;
  • зазвичай сайти не обмежені конкретним регіоном, тому дозволяють охопити велику цільову аудиторію;
  • можливість отримати оперативний зворотній зв’язок;
  • повноцінна демонстрація товару, тоді як на телебаченні час для реклами дуже лімітований;
  • більша довіра користувачів.

Так, щоб запустити рекламний ролик на ТБ доведеться викласти значну суму, тоді як в інтернеті така послуга доступна всім. Як свідчить практика, основні види реклами в інтернеті менше дратують людей в порівнянні з тими, що переривають улюблений серіал на найцікавішому моменті. До того ж в мережі дуже просто зробити сторінку з відгуками, залишити свої контакти чи налаштувати можливість спілкування з аудиторією.

Допомога професіоналів для просування бізнесу

Компанія WebTune вже багато років займається просуванням сайтів і налаштуванням реклами. Вище ми описали далеко не всі різновиди реклами, які можна ефективно використовувати залежно від виду діяльності компанії та її мети.

У правильних руках це сильний і впливовий механізм, яким варто вміти користуватися кожному підприємцю. Звісно, зробити це самостійно дуже важко. Але справжні спеціалісти знайомі з усіма тонкощами зазначеної процедури та вміють налаштувати все так, щоб вкладені кошти принесли якомога кращий результат.

Не витрачайте час і гроші марно та користуйтеся всіма перевагами сучасних технологій. Ми готові вам допомогти, оскільки знаємо все про те, що таке реклама, види реклами та який з них підійде саме вам.