Продаючий лендінг пейдж

продающий лендинг

Продаючий лендінг – це односторінковий сайт, який цілеспрямовано створюється для продажу товару або просування конкретної послуги. По суті, мова йде про розгорнуту рекламну пропозицію, зроблену в веб-форматі.

У сфері інтернет-маркетингу лендінги почали застосовувати з 2012 року. За цей період їм вдалося довести свою високу ефективність, тому зараз інструментом успішно користуються як новачки, так і досвідчені бізнесмени. Розробникам, в свою чергу, вдалося виділити кілька ключових факторів, які дозволяють трансформувати стандартну посадкову сторінку в привабливий майданчик для залучення клієнтів.

Що таке продаючий лендінг: підготовча частина

Перед тим як видати правила і секрети ефективного лендінгу, спочатку потрібно виконати невелику домашню роботу. Багато клієнтів, звертаючись до розробників, припускаються однакових помилок. Вони вимагають все і відразу – не розуміючи принципів роботи лендінгу. Надлишок інформації і спливаючих вікон – те, що буде відволікати клієнта від основної мети. Зрештою, він втомиться від такої атаки і піде до конкурентів. Визначте для себе наступні принципи:

  • основна мета – виберіть один товар або послугу, яку ви маєте намір продати. Якщо ви хочете продавати все і відразу, тоді вам потрібен не одна сторінка , а інтернет-магазин;
  • цільова аудиторія – для кого створюється ваш сайт: для постійних клієнтів або потенційних? Можливо, ви хочете об’єднати кілька аудиторій в одну? У будь-якому випадку своїх клієнтів потрібно знати, адже це дозволить визначити їх потреби, побоювання і критерії вибору;
  • аналіз ринку конкурентів – дуже важливий пункт, який дозволить зробити правильні висновки і не допустити тих же помилок, що допустили інші;
  • упаковка – мається на увазі не буквальна упаковка, а щось інше. Йдеться про те, щоб проаналізувати компанію клієнта, його досвід роботи, послуги і товари, а потім піднести цю інформацію у якомога виграшній позиції.

Структура лендінгу, що продає:

  1. Пропозиція.
  2. Демонстрація продукту.
  3. Переваги.
  4. Відгуки клієнтів.
  5. Контактні дані.

Після того як ви проведете ретельну підготовчу роботу, у вас автоматично вибудується структура майбутнього сайту. Давайте детальніше розглянемо, як буде виглядати ця схема.

структура лендінгу, що продає

Пропозиція

Це перший блок, який кинеться в очі вашим клієнтам. Інтернет маркетологи вкладають в нього основний сенс, тому повинен містити суть. Тут доречно використання заголовка або торгової пропозиції, а також спонукання до дії. Для підкріплення інтересу використовуйте зображення, візуальні ефекти і т. д.

Демонстрація продукту

У цій частині лендінгу, що продає, приділяється більше уваги товару чи послузі. Клієнту надається більш детальна інформація, пов’язана з особливостями виробництва, комплектацією, використанням і т. д. Важливо також розповісти про переваги і характеристики, які відрізняють товар від аналогів, представлених на ринку.

Переваги

Про конкуренцію потрібно пам’ятати завжди. Клієнт повинен усвідомлювати яка вигода його чекає, якщо він вибере співпрацю з вашою компанією. Для цього потрібно згадати про додаткові бонуси, умови, терміни виконання і т. д. – все те, що переконає купити товар або укласти угоду.

Відгуки клієнтів

Це так званий блок довіри. Продаючий landing page не повинен нехтувати цим пунктом, так як він позитивно позначається на іміджі компанії, а відповідно – поліпшується конверсія на сайті. Важливо, щоб відгуки були залишені реальними клієнтами, що можна підкріпити посиланнями на акаунти в соціальних мережах. В цей же блок можна помістити інформацію про співпрацю з відомими брендами, різні ліцензії, дипломи і т. д.

Контактні дані

Головний канал зв’язку повинен знаходитися на видному місці – шапці сайту. Це окремий блок, де вказуються контактні дані в розгорнутому вигляді.

Потрібно пам’ятати про те, що у різних компаній своя специфіка. Залежно від цього на сторінці можна розміщувати додаткові блоки: вітрини з товарами, приклади робіт, ціни, розклад і т. д. Якщо лендінг пейдж вийшов довгим, заклик про дії можна розмістити кілька разів. Також не зайвим буде використання віджетів, приклади яких можна підглянути у конкурентів.

Якісний лендінг: який він?

Односторінковий сайт, що продає, на перший погляд виглядає досить просто. На практиці це складний інструмент, який базується на засадах маркетингу і психології. Він створений для того, щоб привертати увагу і утримувати клієнтів на сайті. Такого результату допомагає домогтися добре продуманий дизайн і текст. При цьому інформація подається конкретно, не відходячи від суті і простою мовою.

Структура продаючого лендінгу побудована таким чином, що вдається збільшити продажі на 85%. Зрозуміло, успіх неможливо прогнозувати перед запуском сайту. Але якщо він зроблений якісно, тоді варто очікувати приросту прибутку. Потрібно відзначити, що кращі гравці на ринку не використовують для цих цілей шаблон.

Фахівці, які використовують конструктори для розробки сайтів, пропонують низькі ціни за роботу. Але якщо вам потрібен дійсно ефективний інструмент для продажів із унікальним дизайном – звертайтеся в веб-студію WebTune.