Google Мій бізнес

настройка google мой бизнес

«Гугл Мій бізнес» – що це? Він являє собою безкоштовний інструмент, завдяки якому ви можете створити особистий обліковий запис для своєї компанії і керувати інформацією про неї в різних Гугл сервісах. Це актуально для тих організацій, які мають фізичну адресу. За допомогою даного сервісу потенційні клієнти зможуть знайти ваш офіс серед величезного каталогу компаній, а також залишити відгуки про вашу роботу. Статистика говорить про те, що клієнти більшою мірою довіряють фірмі, якщо можна знайти підтверджені відомості про неї в «Google Мій бізнес».

Навіщо створювати «Мій Гугл бізнес» аккаунт?

Всі можливості такого інструменту можна розділити на три великі блоки:

  1. Актуалізація даних підприємства. Тут можна вказати адресу вашої організації, години роботи і номер телефону, за яким з вами зв’язатися.
  2. Можливість вести діалог з клієнтами. На сервісі можна публікувати фотографії, пов’язані з товарами, які ви продаєте, або послугами, які надаються. Клієнти можуть публікувати відгуки про компанію, а у вас є можливість на них відповідати.
  3. Розширення клієнтської бази. Публікація актуальної інформації про себе, а також направлення клієнтів на ваш сайт буде сприяти просуванню вашого бізнесу.

Як створити компанію в «Гугл Мій бізнес»

Для початку необхідно зареєструватися і отримати свій особистий кабінет. З цією метою потрібно провести ряд простих дій:

  • зайти на сторінку сервісу;
  • вибрати кнопку «Увійти» або «Почати»;
  • зайти в Google аккаунт під своїм логіном і паролем (а якщо такого все ще немає – створити його);
  • відзначити ваш тип компанії (виїзні послуги, бізнес з конкретним місцем локації, бренд);
  • внести контактну інформацію;
  • прийняти умови користування;
  • пройти процедуру підтвердження;
  • переконатися в правильності всіх введених даних;
  • підтвердити права.

Реєстрація в Гугл Мій бізнес може бути підтверджена будь-яким зручним для вас способом:

  • по електронній пошті;
  • за номером телефону;
  • через миттєве підтвердження;
  • завдяки масовому підтвердженню (коли ви додаєте відразу кілька компаній).

додати компанію в гугл мій бізнес

Після того, як ви зареєстрували організацію і виконали вхід в особистий кабінет, додайте всі необхідні відомості про фірму: веб сайт, робочі години, місце розташування, фотографії. Крім того, можна замовити віртуальний тур, щоб викликати більший інтерес до вашої компанії.

Далі необхідно додати короткий опис організації. Найкраще, якщо бізнес-сторінка «Гугл Мій бізнес» буде містити тільки унікальний контент. Він повинен бути невеликим, але цікавим для клієнтів. Внизу слід прикріпити посилання на сторінки сайту фірми.

Це може бути новинний портал, якщо у вас магазин, то непогано розмістити посилання на опис його продукції і т.д. При цьому важливо стежити за тим, щоб інформація в акаунті завжди була актуальною і регулярно оновлювалася.

Також ви можете додати філію організації або кілька філій із зазначенням їх адрес та часу роботи. Таким чином людина, яка хоче скористатися вашими послугами, зможе вибрати найбільш зручний для себе варіант.

Налаштування Google Мій бізнес: як подивитися статистику?

Статистика дає розуміння, ефективно ви використовуєте інструменти Гугл чи ні. Переглянувши її, ви дізнаєтеся, як саме відвідувачі заходять на вашу сторінку, і які цільові дії вчиняють далі. Зручно, що ви можете переглянути статистику по одній конкретній філії або ж по всьому аккаунту в цілому.

Так, така функція дуже корисна для інтернет-маркетологів, адже вона допоможе дізнатися:

  • по яких запитах люди переходять на ресурс: прямим або ж по категоріям;
  • які пошукові запити допомагають в пошуку вашої організації;
  • в яких сервісах знаходять вашу компанію (пошук або карта );
  • конкретні дії користувачів (дзвінки, переходи на сайт, прокладання маршруту);
  • перегляди фото.

Маючи бізнес Гугл аккаунт для управління бізнесом, ви можете навіть бачити, звідки саме клієнти прокладають до вас маршрути, а також переглядати статистику по дзвінках (як часто і коли вам надходять дзвінки).

Таким чином, це не тільки свого роду реклама вашого підприємства, а й помічник в оптимізації бізнесу. Ви можете бачити релевантні ключові запити, змінювати їх, якщо якісь із них не приносять результату. Розуміння, звідки до вас приходять клієнти, дає можливість краще пропрацювати інші джерела залучення відвідувачів або ж удосконалити вже наявні.

Клієнти, в свою чергу, можуть легко вас знайти, а при необхідності зв’язатися і залишити свій відгук, що відкриває можливості встановлення прямого діалогу, розуміння позиції споживачів.

як створити компанію в гугл мій бізнес

Як налаштувати Гугл бізнес грамотно і ефективно

Щоб аккаунт приніс вам максимально позитивні результати, рекомендуємо прислухатися до наступних порад:

  1. Обов’язково заповніть всі основні дані про компанію. Це важливо не тільки для того, щоб клієнти мали про вас якомога більше інформації, але і щоб ваші конкуренти не зробили цього за вас.
  2. Звертайте особливу увагу на кількість і якість відгуків. Адже саме вони мають особливий вплив на ранжування сторінки. Багато відгуків, а також наявність ваших відповідей на них піднімає позиції ресурсу в пошуковій видачі.
  3. Налаштування діалогу з клієнтом. Мій бізнес Google аккаунт для бізнесу принесе більше ефекту, якщо додати чат на сторінці організації, щоб відвідувачі могли задавати вам питання, що їх цікавлять, і швидко отримувати на них відповіді.
  4. Додавайте фото і відео матеріали. Вони збільшать шанси зайняти лідерські позиції в пошуковій видачі.
  5. Зробіть сторінку «живою». Пишіть про новини фірми, майбутні заходи, надавайте клієнтам знижки і бонуси. Це все підвищить інтерес до вашої організації.

Зробити всі перераховані вище дії можна самостійно. Однак, якщо ви хочете, щоб все було проведено швидко і якісно, звертайтеся до фахівців нашої веб-студії WebTune. Ми допоможемо вам переконатися, що додати компанію в Гугл Мій бізнес – це правильне рішення, яке дуже скоро принесе свої плоди.