Показник відмов і як його знизити

показатель отказов

Показник відмов Гугл представляє собою у відсотковому співвідношенні кількість візитів по перегляду однієї сторінки. Таким чином можна визначити, як багато людей вийшли з ресурсу після заходу лише на посадкову сторінку, не переглянувши на ньому більше нічого. У Google Analytics відмовою визнається сеанс, коли активований лише 1 запит до сервера. Високий показник необов’язково говорить про погані результати. Все залежить від того, на що саме націлений сайт. Якщо ресурс односторінковий, то це нормально. А якщо його місія залучення клієнтів, які б переглянули якомога більше сторінок, то хорошого в цьому, звичайно, мало.

Що таке показник відмов у Гугл Аналітікс?

І так, ми вже розібралися, що відмова – це перегляд всього однієї сторінки на сайті. Спеціальна система, щоб його вирахувати, кількість сеансів з переглядом однієї сторінки ділить на суму всіх сеансів. При цьому важливо розуміти, що на дану формулу ніяк не впливає тривалість часу, проведеного на ресурсі.

Ці дані знадобляться для вимірювання якості. Якщо відмов занадто багато, це свідчить про нерелевантність запитам користувачів. А це означає, що ресурс не несе ніякої комерційної цінності.

Який же показник відмов – норма? Фахівці в цій галузі стверджують, що найкраще, коли його цифра не перевищує 20%. Якщо ж вона 35% (середній показник) – це вже привід задуматися, ну а показник понад 50% і зовсім причина засмутитися.

Однак навіть низький показник може не порадувати клієнта. Рекомендуємо звернути увагу на наступні моменти:

  • показники 0% і 100% можуть свідчити про ймовірне спотворення даних через спам;
  • на ресурсі не один код аналітики, які одночасно активують кілька запитів;
  • відстеження подій відбувається невірно.

показник відмов google analytics

Як знизити показник відмов сайту

Існує безліч маркетингових способів, за допомогою яких можна знизити показник відмов. Розглянемо основні з них.

  1. Коригування показника. Ви можете підкоригувати процентне співвідношення, шляхом підрахунку кількості часу, який користувач проводить на сайті. Це пов’язано з тим, що часто відбувається, коли конверсії відбуваються в візити, пораховані за відмови. Наприклад, люди просто заходять на певний ресурс дізнатися актуальні новини. Їм не потрібні переходити на інші сторінки, так як вся необхідна інформація вже у них перед очима. При цьому вони залишаються на сайті, переглядають його контент, але відсоток відмов Google Analytics може бути 100-відсотковим, оскільки немає переходів на інші сторінки.
  2. Створення привабливої посадкової сторінки. Саме вона впливає на перше враження користувача. Він вирішує, чи залишатися йому на ресурсі протягом перших 10 секунд. Якщо посадкова сторінка довго завантажується, має незручну навігацію, містить багато тексту або ж просто не має адаптивного дизайну – ймовірність відмови дуже велика.
  3. Відмова від реклами за ключовими словами і на майданчиках, через які не проходить трафік. Якщо на ресурс заходять користувачі, які не зацікавлені у вашому продукті, вони відразу ж його залишають. Потрібно визначити, які джерела їх до вас приводять, і перестати розміщувати на них рекламу.
  4. Створення посадкової сторінки, що задовольняє запити споживачів. Показник відмов Google Analytics буде нижче, якщо на сайті розміщено хороший контент, який відповідає на всі запитання користувачів, в результаті чого у них відпадає необхідність шукати відповіді на інших ресурсах.
  5. Підштовхування відвідувачів до переходу на інші сторінки. Дайте людям привід не просто задовольнитися інформацією або переконатися в її відсутності, а й подивитися, що ж у вас на інших сторінках. Запобігти виходам можуть посилання на рекомендовані матеріали, схожі статті по темі і т.д.
  6. Проведення опитувань. Поставте на сайт «палець вгору» і «палець вниз», щоб одним кліком користувач міг допомогти знайти проблему. Така метрика допоможе визначити – може бути справа в контенті?

що таке показник відмов

Google Analytics: показник відмов за сегментами

Аналізуючи підвищення Bounce Rate, слід звертати увагу, яка у вас цільова аудиторія, а також тип контенту. Так, виділяють сегменти по:

  • каналах трафіку;
  • сторінкам входу;
  • типу пристрою;
  • браузеру;
  • розташуванню;
  • статі;
  • віку;
  • інтересам.

Таким чином можна визначити, йде більше відмов від жінок або чоловіків, людей, які заходять з телефону або комп’ютера, цікавляться продуктом чи ні. Знаючи характер проблеми, її простіше виправити.

Фахівці веб студії WebTune завжди готові допомогти вам розібратися, в чому справа, і знайти можливі виходи з ситуації, коли показник відмов Гугл Аналітікс зашкалює.