Поведінкові фактори

поведенческие факторы ранжирования сайта

Поведінковий фактор уже кілька років перебуває на лідируючих позиціях серед СЕО трендів. Його вплив на ранжування ресурсу все більше зростає. Тому, розглянемо, що він собою являє, які бувають чинники даного типу, ну і, звичайно, в чому ж полягає їх роль.

Поняття ПФ і їх види

Основне завдання будь-якої пошукової системи – забезпечити максимально зручну і якісну видачу для користувачів. З цією метою необхідно розуміти, як проходить розумовий процес у людини. В результаті застосовують:

  • авторитетність ресурсу;
  • машинне навчання;
  • поведінкові чинники.

Поведінкові фактори – це сукупність певних показників поведінки користувачів сайту, завдяки яким пошукові системи можуть обчислити якість самого ресурсу.

Серед них прийнято виділяти такі типи: внутрішні і зовнішні. Перші означають дії відвідувачів на сайті. До них відносять:

  • відвідуваність ресурсу (як багато людей заходить на ресурс, кількість переглянутих сторінок );
  • час, проведений на сайті (час перегляду ресурсу за один сеанс);
  • показник відмов (скільки людей (у відсотках), які вийшли з сайту, не переходячи на інші сторінки);
  • глибина перегляду (кількість переглянутих сторінок за одну сесію);
  • глибина скролла (місце, на якому користувачі переважно залишають сторінку);
  • соціальна взаємодія (якою кількістю сторінок поділилися в соцмережах).

Зовнішні поведінкові фактори SEO позначають дії користувачів в пошуковій видачі. Це:

  • клікабельність (число переходів на ресурс зі сторінки видачі);
  • задоволеність відповіддю (знайшов відвідувач відповідь на своє питання або продовжив пошуки на інших сайтах).

просування поведінковими факторами

Вплив поведінкових факторів Google

Незважаючи на те, що представники Гугл час від часу заявляють, що вони не враховують подібні метрики при ранжуванні, у багатьох це викликає явні сумніви. Причин тому кілька.

Так, велике значення при ранжуванні ресурсу має зручність користування ним на телефоні, що цілком можна вважати ПФ. Інший приклад – швидкість завантаження сторінок, що також важливо при використанні ресурсу.

Просування сайтів поведінковими факторами

Є два шляхи підвищення поведінкових факторів: природний і штучний. Перший передбачає тривалу роботу фахівців над доопрацюванням сайту, завдяки якій також збільшується конверсія.

Другий – проста накрутка, яка може дати швидкий результат, однак в подальшому негативно вплине на видачу. Ми не рекомендуємо користуватися сірими і чорними методами СЕО, так як з ними успішно борються і застосовують відповідні санкції. Та й наскільки приємніше відчути результат, коли він зароблений чесною працею.

Поліпшення поведінкових факторів

Щоб поліпшити позиції свого сайту, потрібно переробити його в максимально зручний для людей. З цією метою рекомендуємо скористатися наступними порадами:

  1. Розробка якісного та повного контенту. Ресурс повинен містити корисний, цікавий контент, який повністю задовольнить запити користувача з конкретного питання, в результаті чого у останнього відпаде необхідність переходити на інші сайти. Для цього потрібно повністю охопити семантичне ядро, яке потрібно враховувати при створенні публікацій. Якісні статті гарантують повернення на сайт, їх репости в соціальних мережах.
  2. Удосконалення технічних параметрів. Просування поведінковими чинниками буде успішним, якщо регулярно займатися виправленням SEO-помилок. Будь-які технічні складності негативно впливають на позиції ресурсу.
  3. Робота над юзабіліті. Зрозуміла структура, зручний пошук, додаткові блоки з рекомендаціями та коментарями, а також висока швидкість завантаження сторінки збільшують час перебування відвідувачів на сайті.
  4. Зміна виду ресурсу в пошуковій системі. Використовуйте оригінальні сніпети зі смайликами, цифрами та іншими символами, що привертають увагу. Ціна товару та інша додаткова інформація виділяє ресурс серед аналогів, в результаті чого він отримує більше кліків.
  5. Вплив на поведінкові фактори сайту за допомогою соцмереж. Переходи на ресурс з різних соціальних мереж і назад позитивно позначаються на його ранжуванні. Для цього на сайті необхідно розміщувати кнопки соцмереж, а також займатися СММ-просуванням проекту.

поведінкові фактори google

Робота фахівців з поведінковими факторами

Веб-майстри нашої студії працюють над поліпшенням ПФ. Ми створюємо корисні сайти, які відповідають наступним вимогам:

  • цікавий дизайн і зручний інтерфейс;
  • якісний і затребуваний контент;
  • релевантність вхідних сторінок;
  • безперебійна робота;
  • висока швидкість завантаження сторінки.

Оптимізація поведінкових факторів – один з напрямків діяльності WebTune, без якого неможливо забезпечити пошукове просування. Ще в 2019 році Гугл запатентував технологію, що використовується для ранжування результатів пошуку на основі зворотного зв’язку з користувачем. Тому поведінку останнього ніяк не можна зменшувати і називати незначною.

Справжні фахівці в маркетингу допоможуть вашому бізнесу оптимізувати витрати і примножити доходи, завдяки простому удосконаленню ресурсу та забезпеченню його ефективної роботи, у чому поведінкові фактори ранжування сайту зіграють не останню роль.