Перевірка позицій сайту

проверка позиций сайта в поисковых системах

Перевірка позицій сайту в пошукових системах необхідна для ефективного просування ресурсу. Регулярний аналіз дасть можливість відстежувати наявність або відсутність поточного прогресу, а також впливати на ситуацію. Розглянемо докладніше, що включає в себе така перевірка і навіщо вона вам потрібна.

Складові компоненти СЕО-аналізу сайту

Комплексний аналіз включає в себе наступні компоненти:

  • технічний аналіз;
  • перевірка контенту;
  • аудит зовнішньої оптимізації;
  • дані аналітики сайту;
  • рекомендації щодо виправлення помилок;
  • аналіз з сайтами конкурентів.

Моніторинг позицій сайту в пошукових системах має на увазі вивчення цілого ряду чинників:

  • позицій по регіонах (необхідно вказати ваш регіон і мову);
  • топ конкурентів (передбачає порівняння прогресу вашого ресурсу з аналогічними сайтами конкуруючих компаній);
  • домен або сторінка (можна перевірити сторінку будь-якого блогу, групи, профілю або цілого ресурсу);
  • позицій по типу пристроїв (перевірка позицій сайта в залежності від того, на якому пристрої на нього заходять: телефон, комп’ютер або планшет);
  • позицій за ключовими словами (саме по фразам такого характеру відвідувачі визначають, що на ресурсі розміщено цікавий для них контент).

Навіщо потрібно визначення позицій сайту в пошукових системах?

Іноді трафік падає, а зрозуміти причину цього простому користувачеві дуже складно. Завдяки моніторингу ви зможете виявити свої проблемні місця, зрозуміти, від яких дій потрібно відмовитися, а які, навпаки, зробити.

Так, перевірка позицій ресурсу допоможе дізнатися:

  • причину падіння трафіку;
  • який рядок сайт займає за запитами цільової спрямованості у видачі;
  • фактори, які вплинули на зниження позицій.

При цьому зверніть увагу на такі два моменти:

  • при додаванні нових сторінок сайт займає вищі позиції в пошукових системах;
  • покращує видачу також оптимізація вже наявних сторінок.

аналіз позицій сайту в пошуковій системі

Як провести аналіз позицій сайту в пошуковій системі

Для перевірки сайтів СЕО-спеціалісти використовують різні сервіси. З цією метою можна вдаватися до допомоги як платних, так і безкоштовних програм. Розглянемо основні з них:

  1. Serpstat. Добре підходить для роботи в Гуглі, допомагає підібрати найперспективніші запити, які використовують ваші конкуренти, а також показує, які сторінки найбільш популярні у видачі.
  2. Semrush. Основний напрямок роботи програми – аналіз ключових слів конкурентів, однак провести аудит власного сайту з його допомогою також можливо.
  3. SE Ranking. Надає статистику, завдяки якій можна переглянути аналіз пошукових позицій сайту по конкретно взятим періодам.
  4. Allpositins. Продукт хвалять за хорошу глибину перевірки.
  5. Topvisor. Великою його перевагою є те, що він працює без будь-яких обмежень по регіонах.

Ви можете скористатися будь-яким зручним для вас сервісом, головне – грамотно провести оцінку ресурсу за всіма основними показниками.

На що варто звернути увагу?

Для отримання позитивного результату рекомендуємо проаналізувати наступні параметри:

  1. Посилальний профіль. Одним із вагомих показників якості вашого ресурсу є кількість посилань, які на нього ведуть. При цьому потрібно стежити за тим, щоб не було спамних анкорів, так як за це можна отримати фільтри, які значно впливають на аналіз сайту по позиціях і обмежують останній в ранжуванні. Під спамним мається на увазі ключ з семантичного ядра, який використовується замість тексту посилання.
  2. Сніппети. На будь-якому ресурсі важливо прописувати теги Title і Description, які свідчать про якість оформлення сторінки.
  3. Тема H1. Часто нам вистачає одного погляду на заголовок, щоб зрозуміти: будемо ми читати цю публікацію чи ні. Щоб він добре ранжувався в пошуковику, тут доречно використовувати високочастотний ключ.
  4. Виправлення 404 помилки. Приберіть зі свого ресурсу посилання на такі сторінки, щоб продемонструвати системі, що у вас всі сторінки робочі з актуальним контентом.
  5. Оптимізація зображень. Перевірка пошукових позицій показує, що ще однією розповсюдженою помилкою є розміщення зображення без атрибута Alt. Саме по ньому роботи розпізнають і індексують картинку, що підвищує релевантність ресурсу.
  6. Перевірка на фільтри. Перегляд наявності фільтрів також допоможе виявити проблему падіння позицій сайту. Причиною тому може бути переспам або переоптімізація. Два найбільш поширених фільтра Google – це Пінгвін і Панда. У першому випадку видно зауваження в панелі веб-майстра в розділі «Санкції, накладені вручну». Явною ознакою останнього є різке падіння трафіку при низькій якості контенту.

Якщо вам потрібна перевірка позицій сайту в пошуковій системі, а також якісний SEO-аналіз сайту, звертайтеся за допомогою до грамотних фахівців веб студії WebTune.