Як розкрутити магазин одягу в інтернеті

как раскрутить магазин одежды

Після створення сайту робота над проектом ще не закінчується. Адже для того, щоб отримувати прибуток, необхідна ефективна рекламна кампанія. Ознайомимося з основними правилами розкрутки ресурсу.

Інтернет-магазин одягу: просування

Щоб розвиток бізнесу з продажу жіночого, чоловічого або дитячого одягу принесло бажаних результатів, рекомендуємо звернути увагу на наступні моменти:

  1. Потреби цільової аудиторії. Підбираючи асортимент товарів для свого магазину, необхідно визначити, на кого він розрахований. Враховуйте інтереси споживачів, використовуючи індивідуальний підхід до кожного сегменту. Для когось важливо придбати товар дешево, а хтось готовий заплатити більшу ціну, аби отримати відповідну якість або гарний зовнішній вигляд.
  2. Дизайн. Як показує практика, з зручного, функціонального сайту з гармонійним дизайном відвідувачі йдуть набагато рідше.
  3. Картки товарів. Розкрутка сайту одягу може бути успішною тільки в тому випадку, якщо всі товарні позиції детально розписані, є їхні фотографії, а також фільтри для вибору максимально підходящого товару.
  4. Замовлення і доставка. На сторінці повинна бути інформація про правила замовлення, способи здійснення оплати та варіантів доставки товару. Не забувайте, що у клієнта згідно із законом повинна бути можливість у разі необхідності здійснити повернення покупки.
  5. Онлайн консультант. Якщо з якихось причин відвідувач не знайшов відповідь на своє питання на ресурсі, на зв’язку повинен бути фахівець, готовий оперативно дати на нього відповідь.

інтернет магазин одягу просування

Просування магазину одягу в інтернеті: основні інструменти

Якщо проаналізувати успішний кейс будь-якого успішного бренду, то можна визначити основні інструменти, завдяки яким реалізувалася маркетингова стратегія. До них відносять:

  1. SEO-оптимізацію. Незважаючи на те, що пошукове просування зазвичай не дає миттєвих результатів, а вимагає певного часу, його ефект має тривалий характер. Щоб магазин з’явився в пошуковій видачі, необхідно виконати цілий комплекс робіт: скласти семантичне ядро, прописати мета-теги, видалити сторінки-дублі, оптимізувати швидкість завантаження, налаштувати перелінковку і т. д.
  2. Контекстну рекламу. Просування інтернет магазину одягу передбачає, що товар будуть рекламувати по певних запитах. Їх розробка також залежить від цільової аудиторії. Індивідуальний підхід до кожного її сегменту дозволить охопити велику кількість потенційних клієнтів.
  3. Ретаргетинг. Спрямований на повернення клієнтів, які вже відвідували сайт, шляхом видачі їм реклами, товару що переглядався раніше.
  4. Розсилку по електронній пошті. Допомагає нагадати про себе, повідомити про акції та новини компанії. Однак тут важливо не переборщити. Не слід налаштовувати занадто часту розсилку, більше 1 разу на місяць. Це може викликати негатив.
  5. Рекламу в соцмережах. Один з найбільш ефективних варіантів, як розкрутити інтернет-магазин одягу в сучасних реаліях, – це використовувати соціальні мережі. Вони збільшують охоплення аудиторії, впізнаваність бренду, а також орієнтовані саме на «теплих» клієнтів.
  6. Медійну рекламу. Являє собою текстову, звукову і графічну інформацію, яка додатково привертає увагу споживачів, сприяє залученню нових клієнтів і більшої впізнаваності товару або компанії.

Щоб вкладені кошти приносили прибуток, необхідно постійно проводити аналіз всіх каналів і проведеної роботи, підвищувати її ефективність.

Все ще не знаєте, як просувати магазин одягу? Замовити недорого послуги професіоналів, вартість яких вам по кишені, ви можете в WebTune.