Реклама інтернет магазину одягу

Реклама магазину одягу в інтернеті — необхідна складова успішного просування будь-якого сайту. Мало просто створити і розробити якісний ресурс, необхідно забезпечити його грамотну розкрутку. Конкуренція в цій сфері постійно зростає, і якщо нічого не робити, прибуток будете отримувати не ви, а ваші конкуренти. Тому радимо діяти негайно. Розглянемо найбільш поширені канали онлайн просування, за допомогою яких ваш сайт вийде на перші позиції в пошукових системах, приверне нових відвідувачів і зробить їх вашими клієнтами.
Контекстна реклама для інтернет магазину одягу
У порівнянні з іншими видами реклами вона має свої особливості, в зв’язку з чим для непідготовленого користувача може здатися більш складною. Зате вона приводить на сайт так званий «теплий» трафік — користувачів, які шукають ваш товар.
Контекстна реклама дозволяє збільшити охоплення цільової аудиторії і при цьому приносить результати дуже швидко. За допомогою неї можна забезпечити впізнаваність бренду, визначеного товару або компанії, а також домогтися повернення клієнтів, які раніше вже відвідували магазин.
Однак, тут також є свої нюанси. Щоб контекстна реклама інтернет магазину була ефективна, рекомендуємо дотримуватися наступних правил:
- Для мультибрендового магазину краще почати налаштування з запитів, які містять безпосередньо найменування бренду. А ось загальні запити, такі як «чоловіча футболка», «спортивний одяг», «дитячі джинси» і т. д. додавайте в останню чергу.
- Якщо бренд мало пізнаваний або у вас в асортименті просто жіночий або дитячий одяг без бренду, тоді запускайте рекламу по загальним запитам.
- Використовуйте коригування ставок для аудиторії, яка вже робила покупку в вашому магазині раніше.
- Пишіть правду. Якщо продаєте брендовий одяг, не потрібно писати, що робите це недорого. Краще акцентувати увагу на хорошій якості товару.
Пошукове просування та ретаргетинг
Інтернет магазин одягу, реклама якого налаштована якісно, обов’язково передбачає використання пошукового просування. Воно дає можливість залучити більше трафіку дешево, збільшує конверсію і не вимагає оплати за кожного відвідувача. Однак, щоб побачити результат, доведеться деякий час почекати (приблизно 2-3 місяці).
Пошукове просування є одним з найбільш ефективних каналів розкрутки сайту, незалежно від того, йдеться про продаж одягу в роздріб або оптом.
Ретаргетинг є технологією, завдяки якій показується персоналізована реклама, тобто відвідувачі сайту бачать саме ті товари, якими цікавилися раніше.
Реклама інтернет-магазину одягу: додаткові канали
Для більшої результативності часто використовують додаткові інструменти для просування магазину. Серед них виділяють:
- соцмережі (особливо ефективний останнім часом Instagram);
- контент-маркетинг (використання на ресурсі цікавого і корисного контенту);
- E-mail розсилка (дозволяє нагадати про себе, а також має невелику вартість);
- медійна реклама (дає можливість працювати тільки з цільовою аудиторією).
Маркетингова стратегія повинна бути комплексною і враховувати особливості того чи іншого магазину. В ідеалі використовувати кілька каналів просування, які підходять саме для вас.
Не знаєте, як зробити рекламу свого ресурсу максимально ефективною самостійно? Ви можете замовити її у професіоналів. Налаштування реклами для магазину одягу від компанії WebTune — це завжди якісний результат і прийнятна ціна.