Реклама інтернет магазину одягу

реклама интернет магазина одежды

Реклама магазину одягу в інтернеті — необхідна складова успішного просування будь-якого сайту. Мало просто створити і розробити якісний ресурс, необхідно забезпечити його грамотну розкрутку. Конкуренція в цій сфері постійно зростає, і якщо нічого не робити, прибуток будете отримувати не ви, а ваші конкуренти. Тому радимо діяти негайно. Розглянемо найбільш поширені канали онлайн просування, за допомогою яких ваш сайт вийде на перші позиції в пошукових системах, приверне нових відвідувачів і зробить їх вашими клієнтами.

Контекстна реклама для інтернет магазину одягу

У порівнянні з іншими видами реклами вона має свої особливості, в зв’язку з чим для непідготовленого користувача може здатися більш складною. Зате вона приводить на сайт так званий «теплий» трафік — користувачів, які шукають ваш товар.

Контекстна реклама дозволяє збільшити охоплення цільової аудиторії і при цьому приносить результати дуже швидко. За допомогою неї можна забезпечити впізнаваність бренду, визначеного товару або компанії, а також домогтися повернення клієнтів, які раніше вже відвідували магазин.

Однак, тут також є свої нюанси. Щоб контекстна реклама інтернет магазину була ефективна, рекомендуємо дотримуватися наступних правил:

  1. Для мультибрендового магазину краще почати налаштування з запитів, які містять безпосередньо найменування бренду. А ось загальні запити, такі як «чоловіча футболка», «спортивний одяг», «дитячі джинси» і т. д. додавайте в останню чергу.
  2. Якщо бренд мало пізнаваний або у вас в асортименті просто жіночий або дитячий одяг без бренду, тоді запускайте рекламу по загальним запитам.
  3. Використовуйте коригування ставок для аудиторії, яка вже робила покупку в вашому магазині раніше.
  4. Пишіть правду. Якщо продаєте брендовий одяг, не потрібно писати, що робите це недорого. Краще акцентувати увагу на хорошій якості товару.

реклама магазину одягу в інтернеті

Пошукове просування та ретаргетинг

Інтернет магазин одягу, реклама якого налаштована якісно, обов’язково передбачає використання пошукового просування. Воно дає можливість залучити більше трафіку дешево, збільшує конверсію і не вимагає оплати за кожного відвідувача. Однак, щоб побачити результат, доведеться деякий час почекати (приблизно 2-3 місяці).

Пошукове просування є одним з найбільш ефективних каналів розкрутки сайту, незалежно від того, йдеться про продаж одягу в роздріб або оптом.

Ретаргетинг є технологією, завдяки якій показується персоналізована реклама, тобто відвідувачі сайту бачать саме ті товари, якими цікавилися раніше.

Реклама інтернет-магазину одягу: додаткові канали

Для більшої результативності часто використовують додаткові інструменти для просування магазину. Серед них виділяють:

  • соцмережі (особливо ефективний останнім часом Instagram);
  • контент-маркетинг (використання на ресурсі цікавого і корисного контенту);
  • E-mail розсилка (дозволяє нагадати про себе, а також має невелику вартість);
  • медійна реклама (дає можливість працювати тільки з цільовою аудиторією).

Маркетингова стратегія повинна бути комплексною і враховувати особливості того чи іншого магазину. В ідеалі використовувати кілька каналів просування, які підходять саме для вас.

Не знаєте, як зробити рекламу свого ресурсу максимально ефективною самостійно? Ви можете замовити її у професіоналів. Налаштування реклами для магазину одягу від компанії WebTune — це завжди якісний результат і прийнятна ціна.