Динамічний ремаркетинг

динамический ремаркетинг

Часто власники інтернет-магазинів і нішевих сайтів замислюються над тим, чому така велика кількість користувачів залишає сайт, не виконавши жодної цільової дії, такої як, покупка товару, підписка на розсилку, тощо. Статистика говорить, що з 100 відсотків загальних користувачів тільки 3% приносять сайту якусь конверсію. Що дуже погано, адже дуже багато сайтів просто втрачають своїх клієнтів та потенційну ЦА (цільову аудиторію).

Як же їх повернути? Що зробити, щоб вони були лояльними до вашого бренду і робили покупки тільки у вас? — універсального рішення маркетологи ще не придумали. Але, є цілий набір інструментів, використовуючи які існує велика ймовірність збільшити коефіцієнт конверсії. Одним з таких інструментів і є динамічний ремаркетинг.

Найбільш ефективним таке рішення стало для:

  • інтернет-магазинів брендових або нішевих;
  • готелів, хостелів, баз відпочинку і т. д.;
  • сервісів з продажу квитків на будь-який вид транспорту або для продажу турів в туристичній сфері;
  • прокатів автомобілів;
  • сфері наукової діяльності.

За всіх інших типів бізнесу, можемо сказати так: він — працює, але щоб досягти максимальної ефективності необхідно добре продумати і описати свою ЦА, і вже тоді починати працювати.

Що таке динамічний ремаркетинг

Рішення, що дає вам можливість повернути і зацікавити того клієнта, який вже був на вашому сайті, але, з невідомих вам причин, не виконав жодної дії, а просто пішов.

Плюсом динамічного маркетингу є те, що він дозволяє знайти і перенаправити користувача на ваш сайт, не дивлячись на те, переглядав він основну сторінку, каталог, блог і т. д. — за допомогою цього інструменту оголошення, які будуть показані користувачеві все одно будуть перенаправляти його на ваш сайт. Це добре продумана стратегія, що дозволяє стимулювати того, хто один раз відвідав ваш сайт, зайти туди ще раз, і виконати кінцеву дію, яку ви очікуєте.

динамічна пошукова кампанія

Де можна налаштувати динамічні пошукові оголошення

Почнемо з того, що існують різні види ремаркетингу, в залежності від використовуваного сервісу, інтернет маркетологи надають перевагу:

  • Facebook;
  • Google Ads (Adwords);
  • Gmail;
  • Tag Manager (GTM);
  • Instagram;
  • Мерчант Центр;
  • YouTube.

Тобто, налаштування динамічного ремаркетингу можливе для багатьох мереж, які є найбільш популярними серед користувачів, де, зауважимо, присутній кожен бренд, інтернет-магазин, тощо.

Принцип роботи ремаркетингу наступний:

  • кожному, хто цілеспрямовано або випадково заходить на ваш сайт присвоюється власний унікальний id;
  • клієнт, у якого вже є свій id — йде з сайту;
  • всі веб-сайти, що є в мережі, розпізнають id, і показують йому спеціально налаштовані динамічні оголошення — це контент з вашого сайту, що користувач побачив у вас;
  • користувач клікає на оголошення і він вже на вашому сайті, де ви пропонуєте йому виконати якусь дію.

Давайте пояснимо на прикладі. Чи бувало у вас таке, що ви щось шукали в інтернеті, припустимо, набір каструль в подарунок. Ви ввели запит в пошукову стрічку Google, він вам показав кілька варіантів, ви вибрали сайт, зайшли на нього, можливо поставили якийсь товар в корзину, або не поставили, а потім взяли і пішли. І ось, ви заходите в Facebook, Instagram, і навіть в той же Гугл, і вам всюди видає рекламу тих каструль — це і є розглянутий нами вид ремаркетингу.

Динамічні оголошення: основні переваги

Одним з, мабуть, найбільш основних переваг є персоналізація. Оголошення генерують спеціальні пропозиції з ефектом так званої терміновості. Робиться це все для того, щоб стимулювати клієнта до покупки або завершення будь-якої цільової дії на вашому сайті. Оголошення показуються тим, хто:

  • був на вашому сайті і зробив покупку;
  • приходив туди і залишив товар в кошику, навіть не виконавши реєстрації;
  • просто випадково туди потрапив і пішов.

Інструмент є дуже ефективним і економним. Вам не потрібно створювати банери для всіх товарних позицій на сайті, адже динамічна реклама — це про автоматизацію. Ви можете забути про нескінченні ТЗ дизайнерам, довгій роботі за вибором популярних товарів, що додає додаткової роботи менеджерам, тощо.

динамічні пошукові оголошення

Плюси використання

  1. Одним з найважливіших і безперечних плюсів ДР є те, що з його допомогою, ви можете зацікавити свого потенційного клієнта, де б він не був, і з якого гаджета б не заходив на ваш сайт.
  2. Ваші оголошення персоналізовані, генеруються спеціально під кожну конкретну особистість, враховуючи її зацікавленості, історії покупок, відвідані сайти, поведінку на вашому сайті, і тому подібне.
  3. Динамічна реклама більш ефективна, ніж звичайний ретаргетинг, адже ви пропонуєте клієнту саме ту конкретну річ, яка його зацікавила.
  4. Показувати рекламу можна в будь-якій соціальній мережі. А для цього необхідно тільки створити фід, тобто, каталог з товарами, фото, мінімальним описом і ціною, що автоматично генерується з вашого сайту.

Не упускайте можливості отримати ще більше клієнтів і збільшити продажі вашого товару або лояльність клієнтів до вашого бренду. Використовуйте всі можливі й існуючі інструменти, щоб досягти успіху і впізнаваності. А якщо ви не впевнені чи підійде вашому бізнесу динамічна пошукова кампанія або яким чином виконати правильні налаштування, тут вам на допомогу прийдуть фахівці веб-студії WebTune.