Види пошукової оптимізації: внутрішня та зовнішня

внутренняя оптимизация сайта

Види пошукової оптимізації ділять на внутрішню і зовнішню. Обидва варіанти мають велике значення для залучення нових клієнтів і просування власного бізнесу. Сьогодні більшість товарів люди знаходять через інтернет завдяки пошуковим системам. Однак ніхто не буде гортати десятки сторінок, щоб знайти саме ваш сайт. Тому важливо перебувати в ТОПі пошукової видачі. Для цього необхідно проводити оптимізацію внутрішніх і зовнішніх параметрів сервісу, які враховуються при оцінці його релевантності. Розберемо, що таке внутрішня і зовнішня оптимізація і їх особливості.

Внутрішня оптимізація сайту

Такий вид оптимізації передбачає сукупність заходів, націлених на вдосконалення вмісту сайту. На практиці пошукові системи мають ряд вимог, які вони негласно пред’являють до різних ресурсів. Орієнтуючись на них, потрібно проводити певну роботу.

Робити це слід, якщо ви зацікавлені не тільки в підвищенні відвідуваності вашого ресурсу, а й поліпшенні інших не менш важливих параметрів. Наприклад, в підвищенні конверсії і, відповідно, прибутку. З цією метою доведеться врахувати різні чинники.

Отже, які дії виконують у процесі внутрішньої пошукової оптимізації сайту:

  • аудит ресурсу (технічний, юзабіліті і СЕО);
  • теги (включаючи в них ключові слова);
  • ключові слова (застосовуються для просування не тільки сайту в цілому, а його конкретних сторінок);
  • внутрішні посилання (посилальна маса повинна бути рівномірно розподілена по всіх сторінках сайту);
  • контент (текст повинен бути обов’язково унікальним, ключовий запит також за правилами базової оптимізації входить в контент, але стежте за тим, щоб не переборщити і не вписати ключі занадто часто);
  • сніппет (щось на зразок анонса, що може зацікавити читача і спонукати перейти на ваш портал).

зовнішня оптимізація полягає в

Зовнішня оптимізація сайту

Незважаючи на те, що всі етапи внутрішньої оптимізації приносять свої результати, і вона сама по собі вельми ефективна, вирішити всі проблеми з її допомогою не можна. Наприклад, отримати топове місце в пошуковій видачі по високочастотним запитам лише тому, що ви вставили в тест ключове слово — нереально.

Тому існують також способи зовнішньої оптимізації ресурсів. Остання відрізняється від попереднього виду тим, що СЕО спеціалісти спрямовують зусилля не на поліпшення роботи всередині сервісу, а на розміщення посилань на інших ресурсах.

За великим рахунком, зовнішня оптимізація полягає в збільшенні і контролі посилальної маси ресурсу. Ні для кого не секрет, що при ранжируванні сайтів далеко не останнім чинником, на які пошуковики звертають увагу, є кількість і якість зовнішніх посилань на ресурс. Цілком логічно, що той же Гугл більше довіряє тим джерелам, на які посилаються інші авторитетні сайти.

Працює і зворотна реакція: наявність великої кількості посилань на ваш web -ресурс з неякісних джерел негативно вплине на його позиції в пошуковій видачі. Крім того, щоб посилання були оформленні грамотно, вони повинні ненав’язливо розташовуватися в тексті або коментарях, схожих по тематиці з вашою.

До зовнішньої оптимізації належать такі методи:

  • аналітика (дає можливість зрозуміти причини, чому сайт не просувається);
  • крауд-маркетинг (розміщення зовнішніх посилань на форумах, в соціальних мережах, різних коментарях і відгуках);
  • лінкбілдінг (передбачає розміщення зовнішніх посилань на інші сайти схожої тематики);
  • прайс-агрегатори (дозволяють порівняти товари і ціни на них різних продавців з можливістю перейти на сторінку кожного з них);
  • PR-інструменти (створюють думку про компанію, ставлять їй оцінку);
  • контекстна реклама (показує оголошення, схожі за тематикою з ресурсом, що рекламується).

види пошукової оптимізації

Рекомендації від фахівців

Внутрішня і зовнішня оптимізація — це ефективні способи просування ресурсу. Якщо ви вирішили зробити все самостійно, рекомендуємо враховувати наступні нюанси:

  • проводити аналіз слід не тільки свого сайту, але і конкурентів;
  • семантичне ядро має бути складено грамотно, щоб не вбити читабельність тексту;
  • на ресурсі важливо розміщувати тільки унікальний і корисний контент, а також забезпечити його зручний інтерфейс;
  • текст потрібно структурувати і форматувати, можна додавати до нього картинки, відео, таблиці і т. д.;
  • підняти сайт у видачі на перші позиції допоможе правильне складання метаданих;
  • не варто забувати про внутрішні і зовнішні посилання на сторінки (перші забезпечують зручність переходів по сайту, другі — сприяють його просуванню).

У Google є багато інформації, як крок за кроком провести всі операції. Однак, якщо вам потрібне професійне зовнішнє SEO та внутрішня оптимізація, вартість якої вам по кишені, — звертайтеся до фахівців компанії WebTune. Ціна і якість наших послуг вас приємно здивують.